Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Hyvä viinapää ja se, ettei tule helposti krapulaa.
Tunnustan olleeni itsekin asiasta tyytyväinen ja ylpeäkin aikanaan ennen raitistumistani. Nyt nolottaa tuon suuruusluokan typeryys.
Eräs tuttu ylpeilee tuntevansa Club for Five:n jonkun jäsenen. Aina alkaa hävettämään ja pitää yrittää kadota jonnekin, kun niin tulee vaivautunut fiilis.
Puolisonsa pettämisellä kerskailu.
Auton omistaminen silloin kun henkilö itse on pienituloinen ja asuu kaupungissa, jossa on joukkoliikenne, ettei töidenkään takia tarvitse autoa.
Henkilöt joiden pakko päästä sanomaan mielipiteensä asiasta vaikka eivät selvästi mitään asiasta tiedä.
Pelkkää puhumista puhumisen takia.
Samaan syssyyn kuuluvat henkilöt joiden on pakko päästä sanomaan etteivät X asiasta tiedä mitään.
Yksinhuoltajuus.
Se miten leveillään sillä miten hyvin pärjäävät ,eivätkä tajua olevansa suurimpia luusereita ja epäonnistujia mitä voi olla.
Raha, ulkonäkö, pinnalliset saavutukset jotka ei loppupeleissä paranna kenenkään päivää/ elämää millään tavalla( toisaalta jos jotain oikeasti hyvää tekee niin aitomielinen ei siitä tee numeroa muutenkaan ellei ole kasa paskaa/ narsisti). Se että tuntee jonkun julkkiksen ( ja miksi jotkut ihmiset ylipäätään niitä julkkiksia ovat ellei heillä ole pakonomaista tarvetta esitellä itseään muille?)...
Isolla osasta ihmisistä noin 70 prossaa kaikista julkisen median päivityksistä ja niihin lisättynä vielä jotkut väkisin risuaidalla väännetyt "elämänohjeet" perään jotka ei liity isoihin rintoihin tai hauikseen millään helvetin tavalla. Ja näiden pellejen seuraajat.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöt joiden pakko päästä sanomaan mielipiteensä asiasta vaikka eivät selvästi mitään asiasta tiedä.
Pelkkää puhumista puhumisen takia.
Samaan syssyyn kuuluvat henkilöt joiden on pakko päästä sanomaan etteivät X asiasta tiedä mitään.
Eli sinun mielestäsi kotiäidit voisivat vain pitää suunsa kiinni?
Arvostan.
Jos ylpeilee sillä, että omistaa lauman kissoja tai koiria.
Christiiina kirjoitti:
Auton omistaminen silloin kun henkilö itse on pienituloinen ja asuu kaupungissa, jossa on joukkoliikenne, ettei töidenkään takia tarvitse autoa.
Ja kun sinun pitäisi saada jostain kotiin vaikka edullinen petauspatja, jonka kuljetus maksaa enemmän kuin patja, niin olet heti ruikuttamassa autottomuutta.
Sairaanhoitajan tai lähihoitajan tutkinto. Yleensä hoitsut kertovat heti ensimmäisenä tavattaessa mitä tekevät työkseen.
Ulkomailla asuminen. Ei ulkomailla välttämättä kovin erikoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Kånken-reppu ja jopo. Hyi helvetti.
Kuinka moni niillä nyt erityisesti ylpeilee? Jotkut vaan jostain syystä vihaavat niitä niin paljon että vain se, että joku sellaiset omistaa, saa heidät ärsyyntymään.
Kenellä on ollut rankinta töissä ja kuka raataa eniten niska limassa. En kertakaikkiaan voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajuus.
Se miten leveillään sillä miten hyvin pärjäävät ,eivätkä tajua olevansa suurimpia luusereita ja epäonnistujia mitä voi olla.
Häh? Mä olen itse yh. En mä nyt sillä mitenkään rehvastele, mutta en kyllä koe olevani mikään luuseri. Yksinhuoltajuus on mulle ihan neutraali asia.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus
Näin vastaa vain se, jolla ei sitä ole!
Minusta kyllä on parempi, että ihmiset ovat mahdollisimman korkeasti koulutettuja oli sitten ala mikä tahansa ja kai sitä nyt saa onnistumisistaan vähän ylpeäkin olla!
Vierailija kirjoitti:
Ja missäs kaikkialla olet sitten asunut, kun noin hyvin tiedät muidenkin puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missäs kaikkialla olet sitten asunut, kun noin hyvin tiedät muidenkin puolesta?
Olen asunut parissakin maassa Euroopassa, muun muassa Saksassa. Ei ulkomailla niin erikoista ole että sieltä välttämättä saisi sellaisen elämänkokemuksen jota kenelläkään Suomessa ikänsä asuneella ei voi olla.
Eläinten tappaminen