Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
2021/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsien saavutuksilla leveily 🤮

Kohta on taas aika lesoilla miten se meidän homopetteri sai hymy-patsaan. Eikö ne anneta aina luokan ressukkalle joka ei pärjää koulussa mutta joka kuitenkin yrittää.

Oman näkemyksen mukaan ne annetaan aina kiusaajille. Siis niille, jotka osaa kiusata niin ettei ope huomaa.

Höpsistä. Itsekin sellaisen sain useita vuosikymmeniä sitten, ja olen kyllä ihan oikeasti ystävällinen tyyppi, ja tuolloin kouluvuosina avulias ja kaikkien kaveri.

Vierailija
2022/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kykenee tuottamaan orgasmeja toiselle sarjassa tai saamaan niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AatunKrokotiili kirjoitti:

Nolointa on kehua omaa lastaan miten fiksu hän on ja voisi hypätä yli pari koululuokkaa. Haha Aivan samanlainen se on mitä muut lapset. Tai se miten ylistetään kehopositiivisiä naisia miten rohkeita ovat. Eivät ole. Ovat vaan laiskoja joille sidukka ja voileipäkakku ovat maistuneet.

Musta olis voinu tulla iha mitä vaa. Siis iha mitä vaa.

Vierailija
2024/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuulleeni kehumista kiusaamisesta, mutta siitä hämmästyttävänkin monesti, kun on sanottu jollekin "valittajalle" vielä ilkeämmin takaisin. Puoliensa pitäminen on oikein hyvä taito, mutta fiksumpi tekee sen hyökkäämättä takaisin. Ilkeys ja toisten loukkaaminen ei ole koskaan mikään meriitti. 

Vierailija
2025/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit

Vierailija
2026/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All inclusive-matkailijat.

How fucking boring is that

Olen 100% varmasti matkustellut ja nähnyt maailmaa enemmän, kuin sinä ja silti nautin välillä all inclusive reissuista! Enkä tarkoita mitään Bamse-klubi paikkoja, joissa pennut kiljuu altailla, vaan upeita adults only retriittejä. Et selvästikään tiedä mistä puhut, vaan olet käynyt kerran Alanyan all inclusive matkalla ja nyt yrität esiintyä jonain maailman kansalaisena....että mikä se olikaan noloa ja so fucking boring!

Vierailija
2027/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lasten saaminen,lapsensa saavutkset,ylipäätänsä kehut kuinka oma lapsi on niin paras kaikessa

- sekskumppaneiden määrä

- kuinka paljon törsätty kauneustuotteisiin,botoxiin tms

- Sanna marinin ylenpalttinen hysteerinen fanitus se Käärijä huumakin oli ihan psykoottista touhua ihan lentokentälle vastaan kun toinen saapuu Hesaan.

- ylipäätänsä artistien,bändien hysteerinen teinityttömäinen fanitus

- rahalla lesoilu

- itsensä korottaminen joka asiassa

Vierailija
2028/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavat valokuvat, joissa pyllistellään vähäpukeisena. Ollaan ah niin rohkeita. Kuvia jaetaan julkisesti, jopa sanomalehtien sivuille halutaan näitä voimaannuksia.

Vierailija
2029/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oo lukenut ikinä yhtään kirjaa kokonaan"

Vierailija
2030/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee lasten harrastusten vuoksi 100 000 km vuodessa.

Vierailija
2031/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ylpeili sillä, että hänellä on edunvalvoja.

Vierailija
2032/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on saanut piiskaa lapsena, ja on muka kunnollinen ihminen sen ansiosta eikä siitä huolimatta.

Tavallaan ihan jopa ymmärrän tän, koska tein sitä itsekin nuorena, oli vaikea myöntää itselleen että omat vanhemmat oli tehneet lapselleen väärin. Myöhemmin hävetti, kun olin sitten mm. somesta ja täältä lukenut kuvauksia siitä, miten kurjat muistot siitä voi jäädä, jos lapsi on luonteeltaan toisenlainen kuin minä ja/tai vanhempien tarjoama muu kasvuympäristö on turvattomampi kuin minulla oli.

Vierailija
2033/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius.

Äärimmäisen noloa ja kaiken lisäksi se on asia mikä on pakko sanoa aina ensimmäisenä ja mieluimmin heti vaikka hautajaisissa.

Olen vegaani ja nimeni on Pirjo Karen xxxx , näin alkaa jopa työnhaku paperi ja CV:ssä se luetellaan heti ensimmäisenä.

Siihen kun vielä lisää,että kuuluu Vihreät puolueeseen niin se siitä sitten.

Vierailija
2034/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varmasti matkustellut ja nähnyt maailmaa enemmän, kuin sinä ja silti nautin välillä all inclusive reissuista! Enkä tarkoita mitään Bamse-klubi paikkoja, joissa pennut kiljuu altailla, vaan upeita adults only retriittejä. Et selvästikään tiedä mistä puhut, vaan olet käynyt kerran Alanyan all inclusive matkalla ja nyt yrität esiintyä jonain maailman kansalaisena....että mikä se olikaan noloa ja so fucking boring!

Olette molemmat noloja

Vierailija
2035/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin 90-luvun laman jäljiltä köyhyydellä ja kurjuudella kilpailu. Toisaalta sossun huijaamisella kilpailu. Vanhemmilla ihmisillä vaivoilla ja sairauksilla kilpailu. Nuoremmilla vähän kaikella kilpailu mikä on todellisuudessa velaksi hommattu. Sen mädän rellun (vaihda tähän muu merkki, samantekevää) tuunaaminen että sais naista. Menee rellu pilalle ja epäluotettavaksi mutta esiinnytään rikkaana vaikkei oikeaan urheiluautoon ole toki varaa, eikä tule olemaankaan. Harrastaa saa ja kannattaakin mutta joku raja noloudella siitä mitä on taustalla.

Vierailija
2036/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ns. koiraihmiset. Siis se ettei kyse ole enää luonnollisesta perheenjäsenestä tai seuralaisesta vaan jonkinlaisesta Hänen ympärille rakennetusta kultista. Ja että on oikeus mihin vaan koska pyhä koira. Siis se hölmö haiseva piski. Ja joidenkin on semmoinen hommattava sossuyksiöön ja laiminlyödä ylläpito ja koulutus. Mielellään vauhko schäfer.

Vierailija
2037/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän mm. niistä Alanyan Bamse-klubin tyyppisistä all inclusive -lomista. Jokaisella on makunsa, kannattaako tuosta nyt loukkaantua.

Vierailija
2038/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten naamiaiset, joissa esitetään punkkaria, hippiä, Amerikan alkuperäisväestöä, meksikolaista ja ärsyttävin: 1980-1990-lukua.

Eehhehhehhh vyölaukku tirsk

Vierailija
2039/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että "tietää" olevansa kaunis, komea tai haluttava ym. jos vain kerran sanoo niin. Yleensä lävistetty, tatuoitu ja/tai muovilla silattu ja meikattu kuin maksullinen nainen. Tai salilla pumpattu ja sitä sitten pitää esitellä. Motiivihan ei taida olla kunnon ylläpito vaan se että saa naista. Varmaan saa juuri sellaista mitä ansaitsee vai mitä naiset. Kuka menee näihin retkuun, on varmaan antoisaa ja vakka löytää kantensa.

Vierailija
2040/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on saanut piiskaa lapsena, ja on muka kunnollinen ihminen sen ansiosta eikä siitä huolimatta.

Tavallaan ihan jopa ymmärrän tän, koska tein sitä itsekin nuorena, oli vaikea myöntää itselleen että omat vanhemmat oli tehneet lapselleen väärin. Myöhemmin hävetti, kun olin sitten mm. somesta ja täältä lukenut kuvauksia siitä, miten kurjat muistot siitä voi jäädä, jos lapsi on luonteeltaan toisenlainen kuin minä ja/tai vanhempien tarjoama muu kasvuympäristö on turvattomampi kuin minulla oli.

Eipä ole kauaa kun työkaveri kertoi reteenä, että kyllä hän on lapsilleen luunappeja antanut. Kukaan ei osannut sanoa mitään, vaikka olisi tietysti pitänyt. Toivottavasti ei luullut meidän hiljentyneen kunnioituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan