Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
2001/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli ylpeilee,kun tuli isäksi 16- vuotiaana ja isoisäksi 40-vuotiaana. Totuus on että isoäiti ja täti eli minä kasvatimme hänen lapsensa.

Vierailija
2002/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla asuminen. Ei ulkomailla välttämättä kovin erikoista ole.

Ja missäs kaikkialla olet sitten asunut, kun noin hyvin tiedät muidenkin puolesta?

Olen asunut parissakin maassa Euroopassa, muun muassa Saksassa. Ei ulkomailla niin erikoista ole että sieltä välttämättä saisi sellaisen elämänkokemuksen jota kenelläkään Suomessa ikänsä asuneella ei voi olla.

Useammassa maassa eri puolilla asuneena olen varsin eri mieltä asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukselaisuus. Sama kuin leuhkisi epärehellisyydellään. Pesrunaololla leuhkinta yhtä ällöttävää.

Vierailija
2004/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli ylpeilee,kun tuli isäksi 16- vuotiaana ja isoisäksi 40-vuotiaana. Totuus on että isoäiti ja täti eli minä kasvatimme hänen lapsensa.

Eli veljesi ylpeilee vahinkolapsesta ja sillä, ettei osannut ehkäistä. Isäksi pystyy kuka tahansa, jos vehkeet toimivat.

Vierailija
2005/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisonsa pettämisellä kerskailu.

Jotkut ovat ylpeitä, kun puoliso kelpaa muillekin. Miten sinun puolisosi? Taidat olla vain kateellinen?

Vierailija
2006/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien saavutuksilla leveily 🤮

Kohta on taas aika lesoilla miten se meidän homopetteri sai hymy-patsaan. Eikö ne anneta aina luokan ressukkalle joka ei pärjää koulussa mutta joka kuitenkin yrittää.

Oman näkemyksen mukaan ne annetaan aina kiusaajille. Siis niille, jotka osaa kiusata niin ettei ope huomaa.

Vierailija
2007/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käynti. Vi...u, mitä  juntteja. 

Vierailija
2008/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naishenkilöt, jotka jakavat faseen muka haasteen saaneena omia nuoruuden kuviaan, niitä parhaita tietty. Nyt ollaan rupsahtaneita, niin onpa vähän noloa ylpeillä nyt, kuinka kaunis on nuorena ollut, ainakin omasta mielestään.

Vierailija
2009/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat ylpeilevät, kun heidän lapsensa on samalla luokalla koulussa kuin kansanedustajan lapsikin on.

Joku on ollut armeijassa jonkun julkkiksen kanssa samaan aikaan.

Joku on päässyt kättelemään ministeriä ja presidenttiä.

Ja onhan se noloa, kun nainen kehuskelee, että on ollut samaan aikaan gynekologin vastaanotolla jonkun naisnäyttelijän kanssa. Siellä me istuttiin vierekkäin ja juteltiin, sitten tuli mun vuoro mennä vastaanottohuoneeseen, ja näyttelijä jäi odottamaan vuoroaan.

Tosi noloa, muuten yksi tunnettu sarjakuvapiirtäjä oli rinnakkaisluokalla.

Vierailija
2010/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus

Mitä noloa siinä on? Koulutus itsessään on arvokasta ja joidenkin lähtökohdat voivat olla sellaiset, että koulutus on todella saavutus.

Vierailija
2011/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli veljesi ylpeilee vahinkolapsesta ja sillä, ettei osannut ehkäistä. Isäksi pystyy kuka tahansa, jos vehkeet toimivat.

Siksipä on tosi noloa ylipäätään leuhkia, miten lapset ovat itselle suurin saavutus. Kun hankintaprosessi ei ole kummoinen heille joilta se onnistuu ja kommentti on loukkaus heille, joilta ei onnistu. Korkeintaan pitkien lapsettomuushoitojen tulosta voisi kutsua onnistumiseksi.

Lapsistaan saa ja pitää tietenkin olla ylpeä, mutta ei vanhempiensa saavutuksina vaan omina itsenään.

Vierailija
2012/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena harkassa yhdessä paikassa, jossa ruokalassa kuulin erään keski-ikäisen miehen kehuskelevan naureskellen, kun oli paininut/tapellut vastaparinaan kollega toisesta firmasta.

Viinapäällä ja rankalla ryyppäämisellä kehuskelu on surullista kuultavaa aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
2013/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa, mikä alkaa sanoilla "jotain on varmaan tullut tehtyä oikein, kun..."

Vierailija
2014/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on kehua omaa lastaan miten fiksu hän on ja voisi hypätä yli pari koululuokkaa. Haha Aivan samanlainen se on mitä muut lapset. Tai se miten ylistetään kehopositiivisiä naisia miten rohkeita ovat. Eivät ole. Ovat vaan laiskoja joille sidukka ja voileipäkakku ovat maistuneet.

Vierailija
2015/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkahuulet. Tai sorsahuulet, miten vaan

Vierailija
2016/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive-matkailijat.

How fucking boring is that

Vierailija
2017/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella noloa sanoa syövänsä mieliala lääkkeitä.en kehtaisi tunnustaa kannattavani viherpunikkeja.

Vierailija
2018/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman varallisuuden korostaminen, minkä vähän fiksummat tekevät epäsuorasti esittelemällä matkojaan, kalliita autojaan ja harrastuksiaan ja muita hankintoja. Enkä tarkoita sitä, jos joku käy max. kerran vuodessa ulkomailla tai ostaa satunnaisesti vähän uudemman auton tai vastaavaa. Mitään mielenkiintoista näistä asioista ei osata kertoa, kunhan pitää päästä esittelemään.

Vierailija
2019/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kiusaaminen sekä toisen surusta/epäonnesta nauttiminen.

Vierailija
2020/2321 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menettäminen. Ei siinä mitään pahaakaan ole mutta ei nyt mitään erityisen hienoakaan. Pikemminkin ihailtavaa on, jos on ollut itsekuria olla neitsyt vähän pidempään kuin keskimäärin.

Samoin suurella suhdemäärällä kehuskelu. Ylevämpää ja hienompaa se kai on, että on ollut yhden ja saman kumppanin kanssa eikä hypännyt sängystä toiseen.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi huonosta itsekurista ja -hillinnästä pitäisi millään tavalla kokea ylpeyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan