Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rakentaa taloa ja somessa kehuskelee ja kuvaa ihan kaiken mitä sinne tekee, ostaa ja tulee. Ja myöhemmin vielä koko talon esittely huone huoneelta ennen ja jälkeen. Kaikki laukkuhyllyjä myöten. Ja sitten se vielä nimetään tyyliin Villa maitohorsma.
Minkä hiton takia joka ikisellä tönöllä pitää olla nykyään nimi ja miksi se on aina joku VILLA? Luin jutun jonkun kesämökistä minkä edellinen omistaja oli nimennyt persoonallisesti, ja uusi omistaja oli vaihtanut nimen joksikin villa helunaksi...
Villa Polle Koninkaulus.
Se että on syntynyt jossain tietyssä paikassa.
Pyyntitaustaisten pseudosuomalaisten yltiönationalismi tai vast. akateemisten pseudosuomalaisten virka- asiantuntijoiden olettama asiantuntijuutensa tai tieteellisyytensä arjalaisten mv-suomenheimojen kulttuurin suhteen. Naurettavinta on, etteivät "tieteellisyydessään ymmärrä edes sitä, etteivät ole suomenheimojen jälkeläisiä. Ei näitä turhaan sanottu ali- ihmisiksi aikoinaan.
ei monikaan kehtaa sanoaettä käy ruokajonossa, kirpputoria ei kai enään hävetä, rahat lähes loppu, ei tee ketään noista kateelliseksi, no mites tämä ilmoitusluonteinen asia, lähden kuukauden päästä Pariisiin katseleen nähtävyyksiä, toki oon kerran käynyt mutta nyt meinaan käydä Lyonissakin.
Vierailija kirjoitti:
Se että on syntynyt jossain tietyssä paikassa.
mitä siinä on jos on syntynyt vaikka Kiinassa kun vanhemmat oli siellä töissä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpeily sillä ettei tiedä jostakin asiasta mitään, koska on sen "yläpuolella".
Äitini ylpeilee, ettei katso kaunareita eikä tiedä huippu-urheilusts mitään. Varsinkaan lätkästä, joka on "junttia".
ei kaikki oo kiinnostuneita lätkästä mutten kehtaisi mainostaa että katson salattuja elämiä
Minusta turismi on turismia. Paljon on ihmisiä, jotka eivät näin ajattele. On jotenkin parempaa matkailua vierailla paikoissa, joissa muita länsimaalaisia ei näy. Samoin reissut erilaisiin kulttuurikohteisiin ovat sitä parempaa turismia.
Vierailija kirjoitti:
Auto. Se on ihan sama millä ajonsa ajaa,jos on siihen itse tyytyväinen.
Jep. Ja kun tietää että niistä uusista kaaroista on monen tonnin velat, ja sitten niillä niin leveillään...:)
Synneillä kehuskelu. Hirveä ryypiskely, huijaaminen ja huoraaminen. Raamattu nimittää tuollaista vaahtoamista omista häpeällisistä teoista.
Autolla kehuskelu on vielä melko laimeaa, joskin vain noloa.
Varallisuuudella kehuskelu. Olin nuorena töissä eräässä firmassa, jota pyöritti perhe, joka oli saanut varallisuutensa perimällä. Rouva oli mennyt naimisiin miehen kanssa, joka perinyt rahat. Tämä rouva oli todella sivistymätön, ei minkäänlaista yleissivistystä. Aiheutti jopa minussa, nuoressa parikymppisessä myötähäpeää, kun vouhotti varallisuudellaan ja rahoillaan. Miten lie nykyään menee, käykö kauppa enää näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkemmin aattelee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homouden ylistys, joka todellisuudessa on ulosteaukon rassaamista.🤣 Koko sateenkaari öyhötys on ihan persiistä kun tarkemmin aattelee.😂
Tilastojen mukaan heterot harrastaa enemmän anaaliseksiä kuin homoseksuaalit miehet. Veikkaus että pari lespoa ei sinua haittaa? Sinä taidat olla aika tietämätön "kun tarkemmin ajattelee"😂
Seksuaalisella suuntautumisellaan leuhkivat, ja niitähän riittää! Pitäisikö ihan kunniatohtorin hattu antaa näille homoille ja lespoille hienoista saavutuksistaan!
Kyllä kyllä. Kuten tämä herra Christoffer John Gustav Strandberg, joka Pirkka-lehdessä leuhkii kävelevänsä kotonaan munasillaan. Ketä mahtaa kiinnostaa hänen pieni pippelinsä?🤣
Muita hompsukoita kenties?
Entäs se yksi onneton hiihtäjähomo? joka leuhkii kuinka hänen paljas pippelinsä jäätyi taas kerran kun ei käytä kalsareita. :D
Miksi ihmeessä se tyyppi leuhkii paleltuneella nysällään?
Punttisalilla käynnillä leuhkiminen on aika yleistä ja hihattomien paitojen käyttö, että muhkuraiset ja tatuoidut käsivarret eivät jää vahingossakaan huomaamatta.
Lisänä ylimielinen ilme naamalla.😝
Vierailija kirjoitti:
Punttisalilla käynnillä leuhkiminen on aika yleistä ja hihattomien paitojen käyttö, että muhkuraiset ja tatuoidut käsivarret eivät jää vahingossakaan huomaamatta.
Lisänä ylimielinen ilme naamalla.😝
Etenkin jos on kasvattanut lihakset puolessa vuodessa mustan pörssin apteekin tuotteilla.
Krapulan määrä. Kaikki nolot asiat, mitä tuli tehtyä alkoholin voimalla.
Työn määrä. Varsinkin ylitöiden määrä.
Kuinka vähän on nukkunut.
Kituuttamisen ja kärvistelyn määrä.
Sivistyksen puutteen määrä. Koulutuksen puutteen korvaa sydämensivistyneisyys ja halu oppia, eikä koulutus tae sivistyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja kun tietää että niistä uusista kaaroista on monen tonnin velat, ja sitten niillä niin leveillään...:)
Juurikin tämä. Sitä rahaa ei ole ollut ostohetkellä vaan on sidottu oma tulevaisuus niiden maksamiseen. Jostainhan se raha on tehtävä sille rahoitusyhtiölle.
Että on Kehä-3:n sisäpuolelta, ettei missään nimessä vaan luulla maalaiseksi. ;)
"Mieheni on diplomi-insinööri", tai "minun mieheni on lääkäri". Kyllä alkaa naurattaa!
Minä olen nyt FM - kukaan ei kyllä kysynyt, olisko pitänyt kumartaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mieheni on diplomi-insinööri", tai "minun mieheni on lääkäri". Kyllä alkaa naurattaa!
Miksi perheestään ei saisi olla ylpeä? On se mies joutunut ponnistelemaan tai olemaan fiksu tuollaisen tittelin saadakseen.