Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1701/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tarkemmin aattelee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homouden ylistys, joka todellisuudessa on ulosteaukon rassaamista.🤣 Koko sateenkaari öyhötys on ihan persiistä kun tarkemmin aattelee.😂

Tilastojen mukaan heterot harrastaa enemmän anaaliseksiä kuin homoseksuaalit miehet. Veikkaus että pari lespoa ei sinua haittaa? Sinä taidat olla aika tietämätön "kun tarkemmin ajattelee"😂

Seksuaalisella suuntautumisellaan leuhkivat, ja niitähän riittää! Pitäisikö ihan kunniatohtorin hattu antaa näille homoille ja lespoille hienoista saavutuksistaan!

Kyllä kyllä. Kuten tämä herra Christoffer John Gustav Strandberg, joka Pirkka-lehdessä leuhkii kävelevänsä kotonaan munasillaan. Ketä mahtaa kiinnostaa hänen pieni pippelinsä?🤣

Muita hompsukoita kenties?

Entäs se yksi onneton hiihtäjähomo? joka leuhkii kuinka hänen paljas pippelinsä jäätyi taas kerran kun ei käytä kalsareita. :D

Miksi ihmeessä se tyyppi leuhkii paleltuneella nysällään?

Miksi ihmeessä sä leuhkit ylimielisellä käytökselläsi? Et onnistu näpäyttämään muita kuin itseäsi.

Vierailija
1702/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä äitiydellä suuri merkitys ihmisen kehityksen kannalta. Kun katsoo lapsettomia keskenkasvuisia 30v naisia, kuten Kiira Korpi esimerkkinä, ei elämä vastuuta ole tarvinnut kantaa ja kaikki on kivaa tai masennusta, Jasmin Voutilaonen esimerkkinä. Lapset pitävät kiinni elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tulee lähinnä semmoinen olo, ettei kannata mitään omia asioita, kuulumisia tai kokemuksia jakaa kenenkään kanssa. Joku voi suuttua ja tyhmänä luulla, että tuossa se taas leuhkii ja kattelee nokkaa pitkin, kun lähinnä kerron omasta elämästäni keskustelun vuoksi. Tai eihän sitä tarvitse edes suutaan avata, joissain tapauksissa näyttää riittävän ihan se, että on vain paikalla ja vaikkapa väärän näköinen. Jospa vaan seison nurkassa hiljaa ja hymyilen. Ai niin ei kannata, sekin voidaan tulkita ylimielisyydeksi.

Vierailija
1704/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuudesta, suomalaisesta onnellisuudesta ylpeily. Olemme maailman onnellisimpia! Voisitte yhtä hyvin ylpeillä siitä, että olette autuaan tietämättömiä oikeastaan kaikesta, joka on omaa napaanne kauempana. Jos luulette tietävänne jostakin muustakin jotakin, sen on teille kertonut valtakunnan virallinen julkinen mielipide tai facebook, vaihtoehtoisesti twitter.

Vierailija
1705/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina99 kirjoitti:

On sillä äitiydellä suuri merkitys ihmisen kehityksen kannalta. Kun katsoo lapsettomia keskenkasvuisia 30v naisia, kuten Kiira Korpi esimerkkinä, ei elämä vastuuta ole tarvinnut kantaa ja kaikki on kivaa tai masennusta, Jasmin Voutilaonen esimerkkinä. Lapset pitävät kiinni elämässä.

Ihmetyttää ihmiset jotka vatvovat koko ajan vastutuusta ja miten elämän pitäisi olla sitä pulollaan, mielellään enemmän ku jaksaa kantaa. Toki itsestä pitää huolehtia ja mielellään myös muista sen verran kuin kykenee, mutta kaikki ei kykene.

Ja ei, lapset ei välttämättä pidä elämässä kiinni. Ne voi monesti pahentaa tilannetta entisestään, kuten kävi omien vanhempien kanssa (sori, ei ollut tarkoitus kehuskella mt-ongelmaisilla vanhemmilla, kunhan käytän esimerkkinä). Vai väitätkö oikeesti, ettei mikään muu kuin lapsi voi tuoda elämään sisältöä ja vastuuta?

Vierailija
1706/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömyys pelastaa? kirjoitti:

Suomalaisuudesta, suomalaisesta onnellisuudesta ylpeily. Olemme maailman onnellisimpia! Voisitte yhtä hyvin ylpeillä siitä, että olette autuaan tietämättömiä oikeastaan kaikesta, joka on omaa napaanne kauempana. Jos luulette tietävänne jostakin muustakin jotakin, sen on teille kertonut valtakunnan virallinen julkinen mielipide tai facebook, vaihtoehtoisesti twitter.

Älä unohda Seiskaa!

Vierailija
1707/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mutsi ylpeilee jatkuvasti, koska hänen toinen poikansa on insinööri. Itse oln myös hänen poikansa ja paskaduunari. Suorastaan häpeeä ja menee vaikeaksi, jos mutsilta kysytään mitä minä teen työkseni. :D 

Vierailija
1708/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullapa on herbes alahuulessa. onko tämä noloa , ylpeilyä vai tiedotus.  naureskelee

Vierailija
1709/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mutsi ylpeilee jatkuvasti, koska hänen toinen poikansa on insinööri. Itse oln myös hänen poikansa ja paskaduunari. Suorastaan häpeeä ja menee vaikeaksi, jos mutsilta kysytään mitä minä teen työkseni. :D 

äidin pitäisi olla ylpeä kaikista lapsista, mulla on yksi lapsi ja oon ylpeä hyvällä tavalla

Vierailija
1710/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tulee sairaanakin töihin, kun on niin reipas.

Musta on kyllä yleensä kiva kuunnella ihmisiä, jotka on ylpeitä jostakin, mutta tuo pistää aina vihaksi.

Vierailija
1711/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla tai omaisuudella ylpeily. Meillä suomessa varallisuuserot ovat hyvin pieniä. Ennemminkin minua säälittää kun kuulen jonkun aloittaneen talonrakentamisen tai ostaneen jotain täysin järjetöntä.

Vierailija
1712/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta äitien jutut miten hyvin tulee maitoa. Eikä ihmisten rakkausasiat.

Vierailija
1713/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina99 kirjoitti:

Oletpa tyhmä ihminen.

Vierailija
1714/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka toistavat ja pätevät että ovat jonkun alan insinöörejä.

Vierailija
1715/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni teki listaa ystävistään ikään kuin kehuen kuinka paljon ystäviä hänellä on. Minä en tuohon listaan mahtunut. Enkä loppujen lopuksi välittänytkään mahtua. Millainen ihminen luettelee ystävälleen ystävänsä. Toisella kertaa sama ihminen luetteli hänen sijoitusasuntonsa. Osan oli jo kuulemma myynyt pois. Ihmettelin miksi tilittää minulle omaisuuttaan. Minulla ei ollut muutakuin vanha auton rutku ja vuokra-kämppä. Olin silloin kateellinen. En enää. Silloin olin yksinäinen ja rahaton, nyt on kaikkea, eritoten rakastavia ihmisiä elämässäni. Ei enää koskettaisi moinen listaus, naurattaisi vain.

Vierailija
1716/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni, rajatilatapaus, huomautti olevan väärin, kun olin tehnyt mielestäni hyviä ostoksia edullisesti. "yleensä ihmiset kehuskelee kalliilla ostoksillaan..."

Vierailija
1717/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoudella

Vierailija
1718/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään yhdessä olleet pariskunnat. Hienoa, että ovat jaksaneet olla yhdessä ja taistelleet läpi vaikeiden vuosien, mutta ihan kuin pätkäsuhteissa olevien ihmisten parisuhteet olisivat vähemmän merkityksellisiä tai niihin ei olisi yritetty panostaa. Plus toiset onnekkaat löytävät sen elämänkumppanin 16-vuotiaina.

Vierailija
1719/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo seksuaalisuus.

Vierailija
1720/2321 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottivat laumasieluisina turhat kökötteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi