Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
1661/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla nenällä.

Vierailija
1662/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeily sillä ettei tiedä jostakin asiasta mitään, koska on sen "yläpuolella".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ja vegaanius pitää oudosti tuoda esiin keskustelussa kuin keskustelussa.

Lasten allergiat ja mt-diagnoosit on kanssa yksi oudoimmista. Ja se on vissiin paras, joka saa lapsensa tungettua prosessiin.

Vierailija
1664/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismiehet ylpeilee isoilla mahoillaan... niinkuin ne olisi saavutuksia.

Vierailija
1665/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeily sillä ettei tiedä jostakin asiasta mitään, koska on sen "yläpuolella".

Äitini ylpeilee, ettei katso kaunareita eikä tiedä huippu-urheilusts mitään. Varsinkaan lätkästä, joka on "junttia".

Vierailija
1666/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakentaa taloa ja somessa kehuskelee ja kuvaa ihan kaiken mitä sinne tekee, ostaa ja tulee. Ja myöhemmin vielä koko talon esittely huone huoneelta ennen ja jälkeen. Kaikki laukkuhyllyjä myöten. Ja sitten se vielä nimetään tyyliin Villa maitohorsma.

Minkä hiton takia joka ikisellä tönöllä pitää olla nykyään nimi ja miksi se on aina joku VILLA? Luin jutun jonkun kesämökistä minkä edellinen omistaja oli nimennyt persoonallisesti, ja uusi omistaja oli vaihtanut nimen joksikin villa helunaksi...

Vierailija
1667/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies postaa koko ajan Faceen kaikki grillauksensa ja tekee myös ruuan arvostelun itse. Selostaa mistä osti ja miten teki. Burgerit, pihvit ja makkarat etunenässä. Harrastaa burgereita ja kuuluu johonkin burgeriryhmään. Arvostelee myös ravintoloiden burgereita kuvien kera facessa.

Vierailija
1668/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakentaa taloa ja somessa kehuskelee ja kuvaa ihan kaiken mitä sinne tekee, ostaa ja tulee. Ja myöhemmin vielä koko talon esittely huone huoneelta ennen ja jälkeen. Kaikki laukkuhyllyjä myöten. Ja sitten se vielä nimetään tyyliin Villa maitohorsma.

Minkä hiton takia joka ikisellä tönöllä pitää olla nykyään nimi ja miksi se on aina joku VILLA? Luin jutun jonkun kesämökistä minkä edellinen omistaja oli nimennyt persoonallisesti, ja uusi omistaja oli vaihtanut nimen joksikin villa helunaksi...

Meidän suvussa on alettu nimeämään mökkitontteja sukunimien mukaan eli väännös omasta sukunimestä "Villa Mäkelä", "Virtaala" jne

Vierailija
1669/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset jotka ylpeilevät sillä miten "minä nyt vain sanon asiat suoraan ja oma asiasi jos se loukkaa sinua". Oikeasti ovat usein vain ilkeitä mulkkuja jotka ovat jatkuvasti haastamassa riitaa kaikkien kanssa. Tullut pari-kolme tällaista kollegaa vastaan työelämässä. Töksäyttelivät jatkuvasti kaikenlaista typerää ja aina oli sukset ristissä jonkun kanssa kun menivät laukomaan jotain aivan uskomattoman typerää väärässä paikassa väärään aikaan. Tätä olivat sitten jatkuvasti selittämässä sillä miten he kertovat asiat suoraan toisin kuin me muut nössöt eivätkä tietenkään ymmärtäneet että syy miksi sukset menee jatkuvasti ristiin muiden kanssa taisi olla ihan omissa asenteissa ja käytöstavoissa.

Vierailija
1670/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The truth kirjoitti:

Totuushan on, että kaikkein fiksuimmat ihmiset eivät leuhki yhtään millään!

No tän ketjun perusteella se tarkoittaa sitä että eivät myöskään puhu ikinä yhtään mistään kenellekään, sillä näköjään ihan kaikki on ylpeilyä.

Vierailija
1671/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset jotka ylpeilevät sillä miten "minä nyt vain sanon asiat suoraan ja oma asiasi jos se loukkaa sinua". Oikeasti ovat usein vain ilkeitä mulkkuja jotka ovat jatkuvasti haastamassa riitaa kaikkien kanssa. Tullut pari-kolme tällaista kollegaa vastaan työelämässä. Töksäyttelivät jatkuvasti kaikenlaista typerää ja aina oli sukset ristissä jonkun kanssa kun menivät laukomaan jotain aivan uskomattoman typerää väärässä paikassa väärään aikaan. Tätä olivat sitten jatkuvasti selittämässä sillä miten he kertovat asiat suoraan toisin kuin me muut nössöt eivätkä tietenkään ymmärtäneet että syy miksi sukset menee jatkuvasti ristiin muiden kanssa taisi olla ihan omissa asenteissa ja käytöstavoissa.

Vähän sama kuin se, että monien mielestä on jonkinlainen ylpeyden aihe se, että sanoo jollekin todella pahasti, vaikka aivan asiallinenkin kommentti olisi ollut mahdollinen.

Vierailija
1672/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vanha "opistoinssi" leveilee että hänellä on parempi koulutus kuin uusilla amk insinööreillä. Opisto insinööri nyt kuitenkin joutuu opiskelemaan lisää vielä 1,5 vuotta ammattikorkeakoulussa saadakseen amk insinöörin paperit.

Vierailija
1673/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilusuorituksilla leveily työpaikalla on yksi semmoinen ukko,en ihmettelisi jos ansioluettelossa olisi Maraton enkka.

Mulla on 5 tuntii 12min cv sä T:läski pena.

Vierailija
1674/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen liian sivistynyt tunteakseni valtavirtamediaa," esim. yksi hs:n kommentoija joka kyselee missä elokuvissa Carrie Fisher esiintyi kun ei muka tunnista.

Minä tunnustan etten tiennyt kuka hän oli, ennen kuin luin jutun hänen kuolemastaan. Tietämättömyyteni johtunee siitä, että elokuvan tyylilaji, jossa hän käsittääkseni on kuuluisuuteen noussut, ei minua kiinnosta. Enpä aiheella ole kehuskellut, tosin anteeksikaan en ole pyydellyt.

Minä en tiedä yhtään, kuka oli Carrie Fisher. Nimen olen ehkä joskus kuullut, mutta en ole varma siitäkään.

Tätä se keski-ikäisyys teettää.

Vierailija
1675/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei saa kuormittaa vanha-nimityksellä. Oi mikä keski-ikäinen;) niin nuorekas.

Vierailija
1676/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noloimpia heittoja, mitä olen kuullut, kuulin 1990-luvulla. Semmonen alta 20 v kaveri oli saanut henkivakuutus rahoja 20000 mk ja tietty ryyppäsi ne melko nopeasti. Siinä oli sitä örvellystä, baarien kiertelyä, kaverin juottamista ja kainaloon saatujen likkojen hemmottelua yms. Siis mitään järkevää tämä kaveri ei tehnyt niillä rahoilla, kaikki heti taivaan tuuliin.

Siitä sitten viisasteli oikein silleen ylimielisesti: "Parempi se on bailata kerran elämässä oikein kunnolla, kuin säästää johonkin, mistä ei ole loppujen lopuksi mitään hyötyä." Viittasi tällä raittiimpaan isoveljeensä, joka ei kaatanut rahojaan kurkusta alas, vaan oli säästeliäs ja osti tavaroita, jotka kestivät vuosia. Tämän mielestä se oli turhaa ja juominen viisasta. Sitten tämän ääliö kaveri vaan nyökytteli päätään silmät sirrillään, kuinka näin on. Kummatkin sellaisia itsensä muiden yläpuolelle korottajia, jotka tykkäsi tätä isoveljeä lytätä kaikessa.

Ihan kuin siitä kerran elämässä kunnolla bailaamisessa olisi ollut loppujen lopuksi jotain hyötyä. 20 tonnia vessanpytystä alas, sehän se oikein viisas sijoitus ja investointi omaan hyvinvointiinsa. Mutta kun pitää mennä ajassa jonnekin sadan vuoden päähän, jolloin meistä kukaan ei ole enää elossakaan ja nähdä siten, ettei tämän hetken hankinnoilla ja säästöillä yms. ole silloin mitään merkitystä. Se on sitten pointti ja ei tajuta sitä kun elämä on tässä ja nyt. Muotoili aina asiat niin, että saadaan nähdä toinen typeryksenä. Kun mitään ei nyt kannata ostaa ja tehdä, koska sadan vuoden päästä ei olla enää olemassa.

Alkoholistithan perustelevat asioita silleen omituisesti. Niiden juttujen perusteella polvikipuun auttaa parhaiten se, kun lyö viis kertaa vasaralla polvilumpioon.

Oikeastaan pikemminkin sairasta kuin noloa.

Vierailija
1677/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit, huulitäytteet ym.

Kertoo ainoastaan siitä, että henkilöllä on surkeassa itsetunto ja kyseessä on sen verran pinnallinen tyyppi, että kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
1678/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä ja nolointa mielestäni on ajaa reilua ylinopeutta ja pitää tietenkin olla joku tietty auto ja sitten ajetaan kilpaa muiden kanssa vaikka muita ei kiinnostaisi pätkääkään. Otetaan mittaa miehestä että kuka on nopein. Ymmärrän että on olemassa rallikilpailuja ja formulat ja ne kisat ymmärrän. Mutta että pitää laittomasti vaarantaa kaikki liikenteessä vain koska... no, en tiedä, ei uppoa minuun.

Vierailija
1679/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen liian sivistynyt tunteakseni valtavirtamediaa," esim. yksi hs:n kommentoija joka kyselee missä elokuvissa Carrie Fisher esiintyi kun ei muka tunnista.

Minä tunnustan etten tiennyt kuka hän oli, ennen kuin luin jutun hänen kuolemastaan. Tietämättömyyteni johtunee siitä, että elokuvan tyylilaji, jossa hän käsittääkseni on kuuluisuuteen noussut, ei minua kiinnosta. Enpä aiheella ole kehuskellut, tosin anteeksikaan en ole pyydellyt.

Minä en tiedä yhtään, kuka oli Carrie Fisher. Nimen olen ehkä joskus kuullut, mutta en ole varma siitäkään.

Tätä se keski-ikäisyys teettää.

Nimenomaan keski-ikäiselle pitäisi alkuperäinen Star Wars -leffasarja olla tuttu....

Eri asia, jos ei keski-ikäisenä tunne jotain tän hetken nuorison suosikkeja.

Vierailija
1680/2321 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän