Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Se että perustetaan kaikenlaisia ryhmiä ja klubeja kalliiden tuotteiden omistajien keskuudessa. En muista enää minkä hiljattain näin facessa, mutta oli tyyliin "me 'kallis merkkituote' puutarhaatuolien omistajat"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homouden ylistys, joka todellisuudessa on ulosteaukon rassaamista.🤣 Koko sateenkaari öyhötys on ihan persiistä kun tarkemmin aattelee.😂
Tilastojen mukaan heterot harrastaa enemmän anaaliseksiä kuin homoseksuaalit miehet. Veikkaus että pari lespoa ei sinua haittaa? Sinä taidat olla aika tietämätön "kun tarkemmin ajattelee"😂
Seksuaalisella suuntautumisellaan leuhkivat, ja niitähän riittää! Pitäisikö ihan kunniatohtorin hattu antaa näille homoille ja lespoille hienoista saavutuksistaan!
Eipä ole juuri nolompaa kuin tunnustautua julkisesti vegaaniksi.
Kiire, itseaiheutettu sellainen.
Ettei ole kiinnostunut politiikasta. Se kun liitty ihan kaikkeen jokaisen ihmisen arjessakin.
Etteivät meikkaa, ihan sama meikkaako vai ei mutta ei siinä mitään kehumista kyllä ole.
Kuinka on huono kokki heheh vaimomatskuu.
Ettei lue kirjoja ja lehtiä tai seuraa uutisia.
Jatkuva matkustaminen huvin vuoksi ei työmatkat.
Suoraan puhumisella ja mielipiteen kertomisella kun sillä loukataan toista, eikä ns. rakentava palaute.
Merkkikamat kun niillä ja niiden hinnoilla kehuskellaan ja esitellään.
Vierailija kirjoitti:
Facebook-kaverien määrä.
Se, ettei ole Facebookissa.
Tässä mua kiinnostaa se, että mikä koetaan ylpeilyksi? Mä en ole ikinä kuulunut mihinkään someen, en ylpeile sillä millään tavalla, mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Jos joku kysyy niin kerron sen juuri noin, sillä aluksi kun joku kysyi vaikka facesta ja kerroin ettei ole niin jatkokysymys oli heti Instagramista tai jostain vastaavasta niin mun mielestä on helpompi sanoa ettei mulla ole mitään somejuttuja. En edes tiedä mitä kaikkia niitä on. Joskus hyvin harvoin saatan itse kertoa että ihmiset ymmärtää miksi olen niin pihalla jos puheenaihe on pelkkää some sitä some tätä. Niin siis ylpeilenkö? Ja jos ykpeilen niin osaatko kertoa tavan jota ei koettaisi ylpeilyksi?
Vierailija kirjoitti:
Uniikeilla matkakohteilla ylpeilevät ihmiset. Näitä näkee usein matkailuaiheisilla nettifoorumeilla esimerkiksi jodelissa. Tietävät kertoa miten vain he tietävät mitä se oikea reissailu on kun ovat käyneet kaikissa maailman kaukaisimmimmissa kolkissa. Nämä myös tietävät kertoa miten he eivät ikinä voisi matkustaa Kanarialle, Viroon, Turkkiin, Kreikkaan tai Egyptiin koska näissä kohtissa käy kuulema vain rahvaat ja urpot. Siitä vain ylpeilemään että on käynyt vaikka Kiribatilla mutta muiden lyttääminen omassa paremmuudentunnossaan on se mikä tekee siitä noloa.
Hieman tähän liittyen: tyypit, joiden on matkustellessa pakko korostaa joka välissä, etteivät missään nimessä ole turisteja tai tee turistimaisia asioita. Pyöritellään silmiä nähtävyyksille, joissa käy vain turistit, ja ruokapaikat valitaan sen mukaan, ettei vaan missään nimessä leimauduta turistiksi.
Ymmärrän nämä ajatukset jossain määrin. Eikö kuitenkin sekin ole vähän noloa, jos oikeasti upeat jutut jää kokematta, koska on pakko pitää yllä jotain erilaisen matkailijan imagoa?
Että lapsi laulaa Cantores Minores -kuorossa. Enpä tiedä yhtäkään, jonka lapsi laulaisi CM:ssä, ja jonka ei ylpeilisi sillä.
Lapsiparat. Vanhempien hauraan itsetunnon pönkkinä heti syntymästä lähtien.
Koirat...voi että minä kärsin niistä kaikista somekuvista. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Häpeällisen noloa kirjoitti:
Eipä ole juuri nolompaa kuin tunnustautua julkisesti vegaaniksi.
Ei se ole noloa, vaan se, että muistetaan aina (seurueessa tai ryhmässä, jossa kaikki kyllä tietävät, että olet vegaani) kertoa, kuinka on tänään laittanut vegaanista chili sin carnea, vegaanista kikhernesalaattia, vegaanista tofumuhennosta ym. Alkaa jo kyllästyttää...
Se ettei olla facessa tai muussa somessa. Oikeastihan kertoo enemmän siitä ettei tää henkilö hallitse somekäyttöään jos siitä tulee niin iso ongelma ettei pysty olemaan siellä. Sitten FOMOn (fear of missing out) takia pidetään huoli että huudellaan joka paikassa kuinka ei ole facebookia.
En minäkään juurikaan käytä facea mutta on siellä silti hyödyllisiä ryhmiä ja ajankuluksia vaikka videoita. Osaan myös käyttää yksityisyysasetuksia joten ei siellä kaikki henkilötiedot ole esillä.
Vierailija kirjoitti:
Että lapsi laulaa Cantores Minores -kuorossa. Enpä tiedä yhtäkään, jonka lapsi laulaisi CM:ssä, ja jonka ei ylpeilisi sillä.
Lapsiparat. Vanhempien hauraan itsetunnon pönkkinä heti syntymästä lähtien.
Onko muuten mahdollista mainita sinulle asiasta ilman, että se tulkittaisiin ylpeilyksi?
"En ole vuosikausiin katsonut televisiota"