Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Vierailija kirjoitti:
Lasten lukumäärä ja niiden aiheuttamasta hiilijalanjäljestä piittaamattomuus.
Koirien lukumäärä ja niiden aiheuttamasta hiilijalanjäljestä piittaamattomuus.
Ketju täynnä epäonnistuneita ja kateellisia. Oma epäonnistuminen käännetään muiden haukkumiseksi. Se on noloa.
Lihava haukkuu noloksi laihan hehkutusta normaalipainosta. Köyhä haukkuu rikasta. Kouluttamaton haukkuu koulutettua.
Se on mielestäni noloa, jos on mielestään jotenkin parempi kuin muut, jos ei katso yhtään televisiota.
On myös noloa leveillä sillä, että ei lue kirjoja tai seuraa uutisia. Yleissivistys on kuitenkin tärkeää.
Ylpeily sillä kuinka halvalla romuautolla ajaa.
Äitini ylpeilee sillä, että raskausaikana "lihoi" vain 6 kiloa, ollen edelleen lähes alipainoinen. Vatsa oli niin pieni, että kukaan ei olisi arvannut olevan raskaana. Syntyessäni painoin 2460 grammaa, ja äitini mielestä se oli hienoa, kun olin niin pieni ja siro. Yli kolmekiloiset vauvat ovat jotakin turhan groteskia, ilmeisesti.
Sanomattakin selvää, että itse olin raskausaikoinani jättimäinen vatsastani ja sain kuulla äidiltäni ihmettelyä ja taivastelua. Samoin epiduraalin käytöstä hän oli närkästynyt; HÄN synnytti luomuna eikä valittanut eikä huutanut, "purin vain hampaita yhteen".
Näitä kommentteja kun lukee tulee siihen lopputulokseen, että ei kannata puhua mistään mitään. Ehkä korkeintaan...onpa kaunis sää tänään. Samoin pitäisi tekeytyä näkymättömäksi ettei vaan ärsytä ketään.
Eräs tuttuni ylpeilee siitä että hän kävi peruskoulun mukautetusti koska hän ei olisi pärjännyt ns. "normaalissa" opetuksessa vaan oli koulussa jossa luokilla oli esimerkiksi vähemmän oppilaita ja yleensä myös koulunkäyntiavustaja mukana kun oppilaat tarvitsivat oppimiseen enemmän tukea ja yksillöllistä opetusta. Koulussa oli ilmeisesti oppilaita joilla oli keskittymisvaikeuksia ja oppimisvaikeuksia. Hän myös ylpeilee sillä kuinka hän pärjäsi koulussa hyvin, oli häirikkö, koulukiusaaja, pinnaaja, jäi ainakin kerran luokalleen, oli usein jälki-istunnossa ja hän myös jaksaa hokea kuinka koulussa hyvin pärjäävät ovat tyhmiä luusereita ja hikipinkoja mitä hän ei olisi halunnut olla mutta hän olisi itse pärjännyt koulussa hyvin niin että olisi voinut olla mukana yleisopetuksessa, saanut kaikista aineista numeroksi 10, ollut koko koulun paras oppilas ja päässyt vaikka mihin. Hän omien sanojensa mukaan voisi toimia ihan missä ammatissa tahansa koska hän osaa kaiken ja tietää kaiken mutta haluaa olla alkoholisti ja työtön sossun asiakas. Todellisuudessa hän on lievästi kehitysvammainen jolla on ADHD, hänellä on ollut melko vaikeita oppimisvaikeuksia esimerkiksi matematiikassa ja hänellä on selvästi jonkinlainen persoonallisuushäiriö sillä hän on yhä 40-vuotiaana todella lapsellinen, itsekäs, itsestään liikoja luuleva henkilö joka pitää itseään kaikkia muita parempana, kiusaa ja pilkkaa muita sekä vaihtaa seurustelukumppaniakin vähän väliä. Hän on mies ja sanoo saavansa kumppaniksi kenet tahansa naisen jonka haluaa vaikka hänen käsityksensä seurustelusta on jäänyt jollekin ala-aste tasolle jolloin toiselta kysyttiin että "Olax oleen" ja jos toinen vastasi myöntävästi niin sitten oltiin yhdessä ehkä muutama päivä kunnes se toinen vain jätettiin mutta hänellä seurusteut kestää muutaman viikon ja kumppania vaihdetaan koko ajan. Muutamaa naista hän pyörittää jotka ovat hänen kanssaan suunnilleen samalla tasolla niin että heidän kanssaan hän on vuorotellen yhdessä kunnes ei ylläen olekaan.
Vegaanien ja kasvissyöjien syyllistäminen lihansyönnistä mun sukulainen alkoi vegaaniksi ja alkoi syyllistämään ja paasaaman teuraseläinten käsittelystä ,olen sitten jotenkin osallisena murhaan ilmeisesti kun ostan kaupasta lihaa yms tuotteita, mikään ei ole naurettavampaa kuin entinen liha/sekasyöjä joka rupeaa kasvisyöjäksi, vegaaniksi ja ylpeilee miten on niin paljon parempi nyt kuin me "murhaan osallistujat ".
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun lukee tulee siihen lopputulokseen, että ei kannata puhua mistään mitään. Ehkä korkeintaan...onpa kaunis sää tänään. Samoin pitäisi tekeytyä näkymättömäksi ettei vaan ärsytä ketään.
Anna muiden ärsyyntyä. Reaktio kertoo näistä ärsyyntyjistä itsestään.
Perus some-voimaantumiset ja huomionhaku.
Leuhkiminen sillä, että tuntee jotain mopohiiriä tai muita rikollisia. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät sormet, joita on asetettava kaverin lyhyempien sormien viereen tuon tuosta mittailtaviksi.
:D Tässä sitä onkin melkoinen saavutus!
Nuorempana nämä "olin vaihto-oppilaana / vaihto-oppilasvuotenani..."
Vanhemmissa miehissä "kun olin YK-joukoissa vuonna..."
Kaikki tälläinen takertuminen yhteen elämäntapahtumaan Anno Dazumal. Katoaa kaikki mielenkiinto keskusteluun, vaikka olisi muuten ystävä.
Ammattitittelien käyttö. ketään ei kiinnosta, jos olet Senior Supervising Developement Coordinating Assistant Branch Manager. Sano vaan, että työskentelet leivänpaahtimien kanssa. Tms.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanien ja kasvissyöjien syyllistäminen lihansyönnistä mun sukulainen alkoi vegaaniksi ja alkoi syyllistämään ja paasaaman teuraseläinten käsittelystä ,olen sitten jotenkin osallisena murhaan ilmeisesti kun ostan kaupasta lihaa yms tuotteita, mikään ei ole naurettavampaa kuin entinen liha/sekasyöjä joka rupeaa kasvisyöjäksi, vegaaniksi ja ylpeilee miten on niin paljon parempi nyt kuin me "murhaan osallistujat ".
Naurettavaa ja noloa on ylpeily sillä kuinka syö punaista teuraslihaa "eikä haittaa tippakaan" !
Se, kun metsästää ja kuvittelee sen olevan eettistä ja ekologista ja "hyvä harrastus".
Kunhan et vähän ajaessasi myrkytä minun keuhkoihin menevää ilmaa sillä romullasi.