Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
61/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saaminen. Jälkikasvustaan saa ja pitää ollakin ylpeä, noloa on se kun pidetään elämän suurimpana saavutuksena sitä että on saattanut lapsen maailmaan. Bravo, teit sen mikä onnistuu suurelta osalta naisista ja on täysin normaali osa elämää kaikilla eläinlajeilla.

Vierailija
62/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka. Se nyt on itsestäänselvää että esim. Helsingissä tienataan paremmin mutta elinkustannuksetkin ovat korkeammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkipuistossa oli tänään 6-vuotiaan mummi, joka ylisti pojanpoikaansa pilviin asti. 

Kuulemma jo oppinut kirjaimia ja numeroita. En raasikinut sanoa, että usein jo 2-vuotiaat tunnistavat numeroita ja kirjaimia. Suuri osa viisivuotiaista lukee ja tekee peruslaskuja tyyliin 2 plus 3. 

Mutta varmaan ymmärrettävä sukupolviero. Tuli se vanhanaikainen myötähäpeä... Omani luki jo nelivuotiaana :D Tiedän kolmivuotiaitakin, joskin se on harvinaista. 

Tulit sitten tällä ylpeilemään!!!

Vierailija
64/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortin käyttäminen

Vierailija
65/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteet. En ymmärrä mikä niissä on hienoa. Lähipiirissäni on monta joilla ei ole säästöjä mutta merkkivaatteita kyllä löytyy.

Vierailija
66/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saavutukset, jos itse ei ole saavuttanut yhtään mitään. 

Vierailija
67/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus sanoi saavansa vipit kun mennään baariin. En tajunnut, mitä tarkoitti. Selvensi, että päästään jonon ohi. Sen jälkeen aina sanonut hommaavansa vipit. Minusta se on vaan jotenkin noloa ja teennäistä, mieluummin jonotan sen vartin kuin ruinaan minnekään.

Vierailija
68/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkipuistossa oli tänään 6-vuotiaan mummi, joka ylisti pojanpoikaansa pilviin asti. 

Kuulemma jo oppinut kirjaimia ja numeroita. En raasikinut sanoa, että usein jo 2-vuotiaat tunnistavat numeroita ja kirjaimia. Suuri osa viisivuotiaista lukee ja tekee peruslaskuja tyyliin 2 plus 3. 

Mutta varmaan ymmärrettävä sukupolviero. Tuli se vanhanaikainen myötähäpeä... Omani luki jo nelivuotiaana :D Tiedän kolmivuotiaitakin, joskin se on harvinaista. 

Nolointa ikinä on tuo "Minun lapseni luki jo 4-vuotiaana!!" Tunnen useammankin tällaisen äidin, mm. oman mieheni äidin, jotka tuolla kehuskelee... Se kun ei kerro ihmisestä yhtään mitään.

Että pata kattilaa soimaa...

Vierailija
69/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tämän päiväisen ketjun innoittamana.

Ihmiset jotka tuhoaa käyttökelpoista tavaraa roskiin. Oikein ylpeänä kerrotaan että eipähän kukaan hyödy minun rahoistani.

Tosi asiassa on pelkkää roskaamista ja asennevamma.

Vierailija
70/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienoilla" tuttavuuksilla kehuskeleminen (name dropping).

Vierailija
71/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiys. Siis ne äidit jotka huutelevat että ovat paljon parempia, kypsempiä ja fiksumpia kuin ne, joilla ei ole lapsia. 

Äitiys ei ole mikään paremman ihmisen automaatio. Kehitysvammaiset, teinit ja psykoottisetkin osaavat hinkata värkkejään yhteen ja kun raskaus alkaa, se etenee ihan itsestään. 

Äiti ei ole automaattisesti hyvä äiti, eikä myöskään epäitsekäs, fiksu tai mitään muutakaan. Toki on hieno asia jos olet hyvä äiti ja hieno ihminen, mutta automaattisesti et ole sitä. 

(Enkä tarkoita tällä loukata lapsettomia, pointti nyt vaan on siinä että lapsien vääntämisellä ja raskaaksi tulemisella ei ole mitään tekemistä ihmisen pään sisällön kanssa.)

Pakko olla samaa mieltä!

En oikein ymmärrä näitä kommentteja mitä joiltain äideiltä kuulee, esim. "elämästä ei voi ymmärtää mitään, jos ei ole lasta."

Itselläni on monta lasta, mutta älykkyyteni ei ole kasvanut synnytysten myötä.

Älykkyys? Juu ei ole 😣

Vierailija
72/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

applettajat ja mersuilijat tietysti, sama piirre löytyy kummastakin, jos kaverilla on niin itselläkin on pakko olla mutta ei tajuta itse tuotteesta mitään, nippanappa osataan käyttää

Vierailija
73/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei oo koskaan lukenut yhtään kirjaa.

Ja joo, ei ole pakko mutta ei toi kyllä ylpeilyn aihe ole!

Toinen mikä ärsyttää, on semmonen "Vähäks mä oon tyhmä hihihi mun ÄO on tyyliin nolla!"

Vierailija
74/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleensä se että julistaa ettei tiedä aiheesta mitään, mutta on hyvinkin teräviä mielipiteitä asiasta.

Se, että väittää tietävänsä asiasta enemmän koska on lukenut aiheesta ja dissaa ihmistä joka oikeasti tietää ja jolla on omakohtaisia kokemuksia asiasta.

Vierailija
75/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu harrastuksen yhteydestä kehuskeli, miten sai pilattua yhden tytön/nuoren naisen elämän. Siis kun alkoi vokottelemaan sen tytön avomiestä, keksi ihan ihme juttuja heidän suhteestaan ja sitten tyttö masentui vakavasti ja suhdekin toki kärsi. Oli kuulemma hänen ansiotaan ja "luonto karsii heikot" ja on vain ajan kysymys kun he eroavat. Ja tuo idiootti opiskelee yliopistossa ja lähtee pian edustamaan Suomea yhtiin kisohin....

Mun mielestä yleensäkin jos ylpeilee, että "yritin varattua" tai "rikoin niiden suhteen" niin juuh.... Noh, jos ei muulla voi ylpeillä! :D

Vierailija
76/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikka! En ole koskaan saanut yhteyttä näiden "Helsinki/New York on ainoa oikea kaupunki!" -tyylisten letkauttelijoiden aivotoimintaan. En vain käsitä mitä ylpeiltävää siinä on, kuka tahansa kun voi asua likimain missä tahansa.

Vierailija
77/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku kehuu olevansa Kolmen ällän ylioppilas= Lukio Läpi Lukematta

Tai se, kun joku sanoo kirjoittaneensa vaikka magnan paperit lukematta. Olisko kannattanut vähän vaikka panostaa, niin olisit saanut eximian paperit?

Vierailija
78/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien äidit jotka elvistelee pojan saamisella, ja säälivät tyttöjen vanhempia.

Tyttöjen äidit jotka elvistelee tytön saamisella ja säälivät poikien vanhempia.

Vierailija
79/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit:

"Minä en mihinkään meikkihömpötyksiin lähde. Olen kaunis muutenkin."

"Onpas siinä lauta. Minulla sentään on kurvit. Muodoista miehet tykkää."

"Miten joku saa itsensä noin lihavaksi? Itse pysyn hoikkana yrittämättäkin."

"Mulla on hyvä iho, eikä finnejä ole ollut juurikaan. Salaisuuteni on syödä sitä mistä tykkään, ja pestä naamani pelkällä vedellä..."

Vierailija
80/2321 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheisuus. Tällä uhoten kehuskellaan suureen ääneen: "Mä kyllä uskallan sanoa suoraan!" Ei kuitenkaan tarkoita esim. rohkeutta  tarvittaessa puolustaa heikompia tai puuttua maailmassa vallitseviin epäkohtiin, vaan häpeämätöntä ja pikkumaista pään aukomista milloin kenenkin ulkonäöstä tai muista henk.koht. ominaisuuksista. Tarkoituksena aukomisen kohteen alentaminen ja oman ankean olon nostatus.