Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei KOSKAAN kysy kenenkään kuulumisia

Vierailija
03.09.2024 |

Ei sukulaisten, ei kummilasten, ei vanhempieni...tunteeton paska !

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään enää kysele häneltä niitä.

Vierailija
2/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sellainen, kaikkien läheisten kuulumiset, jaksamiset, terveydet, kaikista olen kiinnostunut jos kuulevaa korvaa ja välittävää ihmistä tarvitsevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto ja katkeroituminen ovatkin ne onnellisen avioliiton kulmakivet.

Vierailija
4/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaisen sitten valitsit 🙄.

Vierailija
5/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies kysyisi, mutta patistan kysymään.

Vierailija
6/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne osaa kertoa kysymättä? Tai etkö sinä osaa kertoa, ilman että mies kysyy?

Mies ei luultavasti tiedä, että toisten kuulumisia kuuluu (joidenkin kirjoittamattomien sosiaalisten sääntöjen mukaan) kysellä. Tai hän olettaa, että jos olisi jotain erityistä kerrottavaa, niin sinä kertoisit.

Vierailija
7/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onneksi erosin vastaavasta 8 vuotta sitten.

Hän halusi mennä aina omille menoilleen (esim. katsomaan jokkista!?) ja itse järjestäessäni yksin mukavan ja antoisan ja elämyksiä täynnä olevan viikonlopun viidelle lapsellemme, niin palatessaan kotiin hän ihmetteli, kun kukaan ei kysellyt HÄNEN kuulumisiaan. 

Vierailija
8/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koko suvussa ei ikinä kysellä kenenkään kuulumisia. Vasta ulkomailla opin tavan. 

Vierailija
9/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos kyse on lähimmistä tai sinusta. Mutta ei miehelläs ole mitään tekemistä kaikkien ihmisten kanssa, niitä voi olla lukuisa joukko. Kysytkö sä hänen kummin kaimat läpi ja serkut. Hyvä tietenkin olla huolehtiva, tuntemattomiakin kohtaan, ettei käy huonosti kenellekään - että on koti, ruokaa, lämmintä ja pääsee halutessa vaikka hammaslääkäriin.

Vierailija
10/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kysele. Kertovat itse jos haluavat kertoa ja jutella asiasta. Uteleminen vain aiheuttaa kiusallisia tilanteita, ja on ärsyttävän ullataalasmaista. En siis tarkoita että kaikki kuulumisten kysely on sellaista - minulla on vain traumat yliuteliaista vanhoista sukulaisista, enkä halua itse laittaa ketään kiusalliseen tilanteeseen. Kerron joko itse, tai olen hiljaa jos en halua kertoa. Tätä ajatusmallia peilaan myös muihin.

Vierailija
11/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan mies kysyisi, mutta patistan kysymään.

Miksi patistat? Eikö mies kelpaa sellaisena kuin on? Miksi hänen pitää esittää jotain muuta?

Ei se nyt kuitenkaan ole mitenkään epäkohteliasta tai loukkaavaa olla kysymättä. Jos ne toiset haluaa kertoa kuulumisia, niin kertokoon.

Vierailija
12/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kysy enkä välitä kertoa omiakaan kuulumisiani. Tuskin kukaan on  niistä oikeasti kiinnostunut. Kuuntelen, kyllä, jos joku haluaa kulumisistaan avautua. 

Vierailija
13/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet tuntenut tämän miehen?

Vierailija
14/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakotti hänet kummiksi?

Vierailija
15/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ne osaa kertoa kysymättä? Tai etkö sinä osaa kertoa, ilman että mies kysyy?

Mies ei luultavasti tiedä, että toisten kuulumisia kuuluu (joidenkin kirjoittamattomien sosiaalisten sääntöjen mukaan) kysellä. Tai hän olettaa, että jos olisi jotain erityistä kerrottavaa, niin sinä kertoisit.

Kuka tunteettomasta paskasta välittää tai kertoa tunteettomalle paskalle mitään ja mitä se hyödyttäisi?

Vierailija
16/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hänen äitinsä !

Vierailija
17/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, onneksi erosin vastaavasta 8 vuotta sitten.

Hän halusi mennä aina omille menoilleen (esim. katsomaan jokkista!?) ja itse järjestäessäni yksin mukavan ja antoisan ja elämyksiä täynnä olevan viikonlopun viidelle lapsellemme, niin palatessaan kotiin hän ihmetteli, kun kukaan ei kysellyt HÄNEN kuulumisiaan. 

Olipas todellinen paska !

Vierailija
18/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tyhmempää kysymystä olla.  "Mitä sulle kuuluu"

Vierailija
19/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos kyse on lähimmistä tai sinusta. Mutta ei miehelläs ole mitään tekemistä kaikkien ihmisten kanssa, niitä voi olla lukuisa joukko. Kysytkö sä hänen kummin kaimat läpi ja serkut. Hyvä tietenkin olla huolehtiva, tuntemattomiakin kohtaan, ettei käy huonosti kenellekään - että on koti, ruokaa, lämmintä ja pääsee halutessa vaikka hammaslääkäriin.

Opettele sisäistämään aloittajan kirjoituksen. Eikö kummilapset ole yhteisiä, eivätkö vanhemmat ole tuttuja tai läheisiä, sinäpä erikoinen julmuri olet. Kiertäisin kaukaa!

Vierailija
20/73 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin meillä töissä yks tyyppi. Jos joskus yrität kertoa itse jotain on niin ku ei kuuliskaan. Mutta kyllä jaksaa mainostaa omaa perhettään ja omaa erinomaisuuttaan kyllästymiseen asti.