Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla oikeutta vaatia videon poistoa?

Vierailija
19.06.2017 |

Miehen ystävä on kuvannut asunnossani jonkin sortin youtube videon ja ladannut sen nettiin. Videolla esittelee asuntoani kuin olisi hänen omansa... Taustalla näkyvät perheestäni ja minusta otetut valokuvat seinillä, lemmikkini summuut..

Miehen ystävä ei ole poistanut videota vieläkään vaikka olemme pyytäneet. Onko minulla mitenkään mahdollisuutta saada videota pois netistä??

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö on kuvannut kotonasi ilman lupaa, voit ilman muuta vaatia videon poistoa. Poliisin kautta, jos ei muuten onnistu.

Vierailija
2/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma ystävä tekisi noin, olisi viimeinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy toimiin, ilmoita tyypille, että jollei video poistu heti otat poliisiin yhteyttä.

Vierailija
4/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus, jos ei suostu poistamaan videota. Yksityistiloissa ei saa kuvata ilman lupaa, saati julkaista kuvia tai videoita.

Vierailija
5/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille!

Mies soitti hänelle juuri, kertoi että ottaa poliisiin yhteyttä jos ei video poistu.. Tämä kuvaaja ei sanonut mitään vaan löi luurit.

Tarkkailen muutaman tunnin ajan poistaako videota, jos ei niin poliisille mars!

Ap.

Vierailija
6/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä? Kuka tekee noin? :D

Vierailija
7/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitit siis poliisilaitokselle ja kysyt että kuinka toimitte!

Vierailija
8/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oudot harrastukset. Luulisi että ainakin omistajan valokuvat olisi tajunnut poistaa näkyvistä jos nettiin kuvaa. Mites tämä kaveri on päässyt yksinään kuvailemaan videotaan teidän kotiinne?

Vierailija
9/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä? Kuka tekee noin? :D

Niimpä... Taitaa olla viimeinen kerta kun tulee asuntoon.. Ei tulisi mieleenkään itsellä tehdä tuollaista. Hieman ärsyttää!

Ap

Vierailija
10/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tollo pistää tuollaisen videon nettiin ja vielä ei poista sitä kun siitä ensimmäisen kerran hienovaraisesti vihjataan?

Vierailija
11/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf, onpas outo temppu...

Vierailija
12/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla: näihin kannattaa puuttua napakasti jo kuvauksen tapahtuessa. Rikos on nimittäin se kuvaaminen, ei julkaisu.

Vierailija
13/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, oudot harrastukset. Luulisi että ainakin omistajan valokuvat olisi tajunnut poistaa näkyvistä jos nettiin kuvaa. Mites tämä kaveri on päässyt yksinään kuvailemaan videotaan teidän kotiinne?

Jaa a. Ei tule mieleen kuin yksi hetki.

Tämä siis lauantaina tapahtunut, itse olin ystävieni kanssa baarissa. Mieheni lähti hakemaan minua n. 1aikaan yöllä. Miehen ystävä jäi meidän asuntoon yksin silloin n. 20minuutiksi.

Ap

Vierailija
14/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitit siis poliisilaitokselle ja kysyt että kuinka toimitte!

Siis Soita :)

Vierailija
15/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyyppi halusi esitellä asuntoanne omanaan? Outoa...

Vierailija
16/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ymmärrä niin viimeistään kun konstaapeli soittaa.

Vierailija
17/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toisten rajojen rikkomista! Suomalaiset on kun olis apinoille antanu älylaitteet käyttöön.

Vierailija
18/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon poliisin resurssit, niin sekä nopeinta että järkevintä olisi ilmoittaa palvelun ylläpitäjälle laittomasta aineistosta.

Vierailija
19/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla: näihin kannattaa puuttua napakasti jo kuvauksen tapahtuessa. Rikos on nimittäin se kuvaaminen, ei julkaisu.

Rikos on se, kun näyttää kuvaamansa materiaalin muille.

Vierailija
20/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Ei tule mieleen kuin yksi hetki.

Tämä siis lauantaina tapahtunut, itse olin ystävieni kanssa baarissa. Mieheni lähti hakemaan minua n. 1aikaan yöllä. Miehen ystävä jäi meidän asuntoon yksin silloin n. 20minuutiksi.

Ap

Ihan oikeasti, poliisilla on ehkä muutakin tekemistä kuin setviä kaverusten yökuvaamisia ja kuka antoi luvan mihinkin. Itse hoitaisin asian ihan vaan puhumalla, enkä edes ekana vetäisi poliisikorttia esiin.

Varmaan tulee tuhat alapeukkua kun ehdotan että mies juttelisi asiallisesti kaverinsa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi