Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä hajottaa ennemmin tavaransa, jotka aikoo heittää pois, kuin antaisi tarvitseville

Vierailija
19.06.2017 |

Olin hänen luonaan ja ihmettelin kun hän rupesi pistämään ehjää siistiä kenkätelinettä palasiksi. Sanoi, että siitä ei tule sitten enää hyötymään kukaan muukaan hänen kustannuksellaan ja että tekee niin kaikelle pois heittämälleen. Minusta aika kummallinen ajatusmaailma?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on varakas ja ostaa ehkä vähän enemmän kuin keskimääräisessä perheessä. Siivoaa säännöllisesti ja joka kerta tulee kirppistavaraa n muovipussillinen.

Teemme vaihtokaupat. Antaa minulle tavarat ja minä mm olen heillä lapsenvahtina.

Minulla on liukuva työaika, joten tämän viikon menen aamulla hakemaan lapset ja vien heidät bussiasemalle, josta lähtee bussi leirille.

Tämän jälkeen menen töihin. Iltapäivällä haen heidät samasta paikkaa ja menemme heille.

Tehdään ruoka, katetaan pöytä ja vanhemmat tulevat viim klo 18.

To vanhemmat jäävät lomalle.

Kirppistavarat menevät lähes kaikki itsepalvelukirppikselle, jonka omistaja hakee ne kotoani väh 2 x vuodessa ja veloittaa -50%.

Rahat käytetään jouluun ja lomarahastoon.

Tässä yhtälössä kaikki voittaa.

Vierailija
62/63 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän jollain tasolla ystävääsi. Itse joskus yritin päästä eroon tavarasta ihan pilkkahinnalla, aina sai vaan arvostelua ja mikä vaiva siinä oli. Myin esim puisen lasten kiikkutuolin joka oli priimakunnossa yhtä naarmua lukuunottamatta 3 eurolla. Se naarmu oli kuvattu edestä ja takaa myynti-ilmossa ja siitä oli sanallinen maininta. No eikö ostaja nillitä siitäkin, kuulemma korkeintaan leikkimökkiin kelpaa moinen hökötys. Kyllä suututti kuunnella kun tapaamista oli säädetty ja väännetty viikkotolkulla. Upouudella Audilla vielä kurvaili ja niin edelleen.

No, jokainen joka on joskus nettiirppiksillä tms myynyt jotain kyllä tietää mikä vaiva siinä on. Mä en enää jaksa. Ja jos joku sanoo että kelpaa vaikka lasten vanhat lelut tai vaatteet, laitat säilöön niin ne on siellä vielä 3 vuoden päästäkin.

Mä laitan suosiolla lajitteluun nykyään kaikki. Joitakin priimajuttuja olen antanut päiväkotiin joko tarjottavaksi niitä tarvitsevalle tai varavaatteeksi.

Mä tiedän että tämäkin on tyhmää mutta tilaa ei ole säilyttää tavaroita odottaen että aika tavaran kaupitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sitä mitä annat. Pätenyt ainakin omassa elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi