Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydytätkö puolisosi vaikka itseä ei huvittaisikaan?

Vierailija
19.06.2017 |

Nainen, hoiteletko miehesi vaikka itseäsi ei haluttaisi? Tai mies, hoiteleeko naisesi sinut, vaikka häntä ei juuri tänään niin haluttaisikaan? Ja okei, voi kääntää myös sukupuolet toisin päin ja kertoa siitä.

Minua miehenä harmittaa, kun vaimoni ei koskaan halua tyydyttää minua, jos häntä itseään ei haluta. Silloin kun häntä haluttaa, seksi on ihan okei. Mutta toisen puoliskon kuukaudesta useimmiten ei haluta, ja silloin en saa minäkään. Olen kysynyt, että eikö hän voisi hoidella minua edes käsin tai suulla, mutta ei kuulemma huvita.

Itse olisin kyllä valmis hyväilemään ja nuolemaan vaimolleni tyydytyksen, jos itseäni ei haluttaisikaan rakastella. Tosin se on tähän mennessä ollut aika teoreettinen kysymys, koska ei ole tullut vielä päivää ettei minua haluttaisi.

Minusta vaimoni toiminta tuntuu itsekkäältä ja ettei minun tarpeitani oteta huomioon. Mitä mieltä?

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ällöttävää koskea toiseen seksuaalisesti jos itse ei ole yhtään sillä tuulella. Ahdistaisi tosi pahasti jos mies alkaisi vaatimaan sellaista ja kokisin seksuaalisen itsemääräämisoikeuteni loukatuksi. Jos miehen pitää saada aina kun haluttaa, viis vaimon tunteista, voi ottaa eron mun puolestani

On ällöttävää imuroida jos itse ei ole yhtään sillä tuulella. Ahdistaisi tosi pahasti jos nainen alkaisi vaatimaan sellaista ja kokisin itsemääräämisoikeuteni loukatuksi. Jos miehen on imuroitava aina kun nainen haluaa, viis miehen tunteista, voi ottaa eron mun puolestani

Suurin osa ihmisistä tykkää seksistä, jos jos tykkää seksistä paljon niin ei seksi ja seksiin liittyvät asiat todellakaan ällötä. 

Sen sijaan harva nyt rakastaa imuroimista. Sinä imuroinnista kirjoittanut et tosin taida rakastaa seksiä.

Vierailija
42/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Esim. kuukautisten aikaan annan miehelle suuseksiä myös pyytämättä. On ihanaa nähdä, kuinka toinen nauttii, vaikka itseä ei haluta.

Ah, olisinpa osannut valita alunperin sinun kaltaisesi naisen! :) Noin ajattelen itsekin, vaikka käytännössä ei ole juuri kokemusta, kun itseä aina myös haluttaa.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Jos mentäisiin sen mukaan miten minua haluttaa, mies saisi seksiä harvemmin kuin kerran kuussa. Ymmärrän kuitenkin, että miehelleni säännöllinen seksi on tärkeää ja näin ollen harrastamme sitä myös silloin kun minua ei niin huvittaisikaan. Ja ei, minua ei asia ahdista, ällötä tai tee mitään muutakaan negatiivista.

Jään odottamaan alapeukkuvyöryä 😆

On eri asia tehdä jotain vaikka ei niin huvittaisi ja innostua itsekin, kuin oikeasti olla haluamatta jotain.

Mielestäni kuvailit normaalia tilannetta siitä, että menee hetki ennen kuin innostut, kun taas aloituksessa puhuttiin tilanteesta, jossa ei halua.

Nuo asiat ovat myös ikä-/elämäntilannesidonnaisia. Parikymppisenä elämä keskittyy paljon kumppaniin, ruuhkavuosina voi olla niin tiivis elämäntahti, työ, lapset, harrastukset, ystävät, että joskus haluaa käyttää sen ajan oikeasti nukkumiseen. Ja se on ihan fine. Pitäisi ainakin olla, ilman mitään pakkovelvotteita.

Vierailija
44/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja rakastan seksiä, rakastan suihinottamista, rakastan erilaisia käsihoitoja ja oikeastaan kai rakastan kaikkea seksiin liittyvää. En osaa ajatella, että miehen tyydyttäminen olisi vastentahtoista minulle tai tuntuisi epämiellyttävältä tehdä se, koska tekisinhän siinä asiaa jota rakastan. Enkä todellakaan osaa ajatella että se olisi jonkun itsemääräämisoikeuteni loukkaus, koska minähän haluan tehdä asioita mitä rakastan.

Mutta joo, tunnustan, että minussa on vähän seksiaddiktin vikaa, ja tiedän että kaikki naiset ei ajattele samoin kuin minä. Joku mies siellä nyt varmaan ajattelee, että saisimpa tuollaisen naisen. No oma mieheni ei halua yhtä usein kuin minä eikä varsinaisesti rakasta sitä että minä rakastan seksiä. Hänellä on nimittäin jotenkin riittämätön olo kanssani. Se harmittaa minua ja häntä. 

Vierailija
45/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vuosia tein niin, juuri kun joka paikassa toitotettiin että seksi on parisuhteen liima, anna vaikka itseä ei huvittaisi jne jne, ja mies syyllisti (panettaa, sattuu paikkoihin, etkö voi auttaa). Päädyin siihen että omat haluni kuolivat kokonaan ja erosin miehestä. 

Tämän juuri haluaisin välttää, vaikka omien halujen torjunta harmittaakin... Olen yrittänyt olla syyllistämättä ja vaan niellä torjunnat kuin mies. Mutta harmittaa se silti, vaikka en ääneen mitään sanokaan.

-Ap

Vierailija
46/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi se vaimosi ei halua kovin usein?

Vierailija
47/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystäväni on äärimmäisen halukas ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen tilanteessa, että pitää välillä pitää lataustaukoa. Mutta ainakin tähän mennessä olen kyllä antanut käsi- ja suuhoitoa väliajoilla - ihan mieltä kiihottavaa se on katsoa kaarelle nousevaa ja nytkivää vartaloa, vaikka pippeli pysyykin pehmoisena. Se on hyvää harjoitusta itsellekin oppia tuntemaan mistä toinen pitää. Naiset kun on kaikki niin erilaisia kosketuksen suhteen.

Vierailija
48/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta kahdesta miehestä, siis pidemmästä suhteesta. Toki on muitakin ollut, mutta nyt näistä: eka mies oli sellainen, että tosiaan mua joskus ällöttikin, suudella en halunnut ym. Tein vain vaadittavan ja sitäkin yritin vältellä, No, ok, ero oli ratkaisu. Emme vaan seksuaalisesti sopineet toisillemme, oli toki muutakin.

Vannoin, että seuraavaksi otan miehen joka on eunukki, joopa joo. D D D

No, nyt kun olen ollut tämän miehen kanssa johon kemiat natsaa, niin en olis ikinä ajatellut, että seksielämä voisi olla tällaista. Ja ei todellakaan mitään pervoa, vaan ihan tavallista, lämmintä, mutta kuitenkin intohimoista.

Voimme puhua vapaasti mitä haluamme ja teemme sen myös, joskus ilman jokakertaista yhdyntää, toki yksi asia melkein aina johtaa toiseen...D

Vaikka elämämme ei ole "täydellistä" ja myös riitelemme yms. niin mikään ei miehessäni "ällötä", enkä tee vastentahtoisesti, haluan olla hyvä miehelle ja hänkin haluaa sitä minulle.

Eli toisen itselle sopivan miehen kanssa ei tarvitse velvollisuudesta tehdä mitään seksiasioissa ja sitten taas jonkun toisen kanssa se todella on kuin velvollisuutta täyttäisi.

Tämä puolin ja toisin katsoen.

Vierailija
49/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, hoiteletko miehesi vaikka itseäsi ei haluttaisi? Tai mies, hoiteleeko naisesi sinut, vaikka häntä ei juuri tänään niin haluttaisikaan? Ja okei, voi kääntää myös sukupuolet toisin päin ja kertoa siitä.

Minua miehenä harmittaa, kun vaimoni ei koskaan halua tyydyttää minua, jos häntä itseään ei haluta. Silloin kun häntä haluttaa, seksi on ihan okei. Mutta toisen puoliskon kuukaudesta useimmiten ei haluta, ja silloin en saa minäkään. Olen kysynyt, että eikö hän voisi hoidella minua edes käsin tai suulla, mutta ei kuulemma huvita.

Itse olisin kyllä valmis hyväilemään ja nuolemaan vaimolleni tyydytyksen, jos itseäni ei haluttaisikaan rakastella. Tosin se on tähän mennessä ollut aika teoreettinen kysymys, koska ei ole tullut vielä päivää ettei minua haluttaisi.

Minusta vaimoni toiminta tuntuu itsekkäältä ja ettei minun tarpeitani oteta huomioon. Mitä mieltä?

En.Ainostaan jos  itse haluan tehdä niin.

En tee itselleni vastenmielisiä asioita. Koita tajuta että sellainen vahingoittaa psyykeä.

Vierailija
50/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tyydytän. Viimeksi eilen illalla otin suihin vaikken seksiä halunnutkaan. Onnellinen mies on kaiken a&o ;)

Vierailija
51/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin. Alkaa itselläni jo ikä vaikuttaa, vaihdevuodet painaa hiljalleen päälle. Siihen vuorotyöt jne.

Mies on vähän nuorempi ja halukkaampi. On suuri onni kun on läheinen suhde, jossa minua pidetään yhä kiihottavana. Pidän toki liekkiä vireillä viestein, sanoin jne, mutta välillä tarvitaan suoraa toimintaa. Siinä alkaa itsekin haluta. Taidot ei pääse ruostumaan.

Vierailija
52/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.Ainostaan jos  itse haluan tehdä niin.

En tee itselleni vastenmielisiä asioita. Koita tajuta että sellainen vahingoittaa psyykeä.

Onko rakkaan ihmisen koskettaminen vastenmielistä ja vahingollista?

Vierailija
53/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ap kysymyksenasettelusi on ihan väärä. Siis että pitääkö puoliso tyydyttää, vaikka itse ei halua. Lähestyt seksiä nyt väärällä tavalla, yrität vaatia ja pakottaa. Pitäisi kysyä, että miten saisin puolisoni haluamaan useammin. Sinun ongelmasi on se, että et saa tyydytystä (laukeamista) riittävän usein. On hölmöä alkaa miettimään että miten saat käskettyä vaimosi mekaanisesti tyydyttämään sinut vaikka häntä ei haluta. Ala miettimään että miten saat vaimon haluamaan monta kertaa viikossa. Sinun ongelma ratkeaa, kun löydät vastauksen siihen kysymykseen, koska jos vaimo haluaa pari kertaa viikossa, niin sinä saat siinä kaupan päälle sen tyydytyksesi monta kertaa viikossa.

Ensiksi vaimolta pois pillerit tai hormonikierukka. Ne on pahimmat naisen halukkuuden estäjät. Sitten molemmille teille lisää liikuntaa, jos ette nykyään yhtään liiku, ja ruokavalio kuntoon (jos nämä on jo kunnossa, niin hyvä). Sitten parisuhde samalla kuntoon siten, että jos sinä et jo kunnioita ja arvosta vaimoasi, niin ala tekemään niitä tänään, ja osoita ne, joka päivä.

Sitten se olennainen tulee tässä: Ala kehittää omia seksitaitojasi ja rakastelutaitojasi (ne on vähän eri asiat). Jos pystyt tarjoamaan vaimollesi tajunnan räjäyttävää seksiä, jossa tulee samalla huikea henkinen tyydytys siitä rakastelemisessa tapahtuvasta kohtaamisesta, niin eiköhän se halua noin mahtavia kokemuksia paljon useammin kuin vain kerran kuussa. Koukuta vaimosi hänen näkökulmastaan täydelliseen seksiin. Sinun mielestä täydellinen seksi ei ehkä hänen mielestään ole täydellistä, kyse on nyt siitä että sinun pitää saada hänet addiktoitumaan asiaan, mikä juuri hänestä tuntuu suunnilleen jumalaiselta.

Tässä sinulle ilmaiseksi asiantuntijan vinkki siihen, miten mies saa itselleen avioliitossa usein tyydytyksen. 

Ap voisitko kommentoida tätä viestiä.

Vierailija
54/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pihtari. Jos nainen ei osaa pitää miestään tyytyväisenä, niin kannattaa etsiä parempi.

Vierailija
55/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen: jos ja kun se toinen on rakas, niin miksi sitten koskettaminen on vastenmielistä?

Silloin koskettaminen on vastenmielistä ja saattaa vahingoittaa psyykeä, kun suhteessa ei ole sitä rakkautta ja välittämistä tarpeeksi, tai jotkut asiat ovat niin rankkoja, että se rakkaus ei sieltä alta enää pääse pinnalle.

En voisi sanoa, että rakastan miestäni, mutta hän on minusta vastenmielinen enkä halua häntä koskettaa. Se vain on ristiriitaista, minun mielestäni.

Jompikumpi asia ei pidä paikkaansa.

Jotkut ihmiset eivät vain halua sitä itselleen tunnustaa.

Vierailija
56/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tyydyttäisin mielelläni miestäni vaikken olisikaan ihan täydellisesti fiiliksessä tai mukana esimerkiksi stressin tai väsymyksen takia. Mieheni ei tätä kuitenkaan halua vaan ahdistuu ja suuttuu asiasta. Mielummin on sitten ilman. Kokee sen kai jotenkin hyväksikäyttämisenä tai jonain, vaikka onhan se mukavaa aina ja mukavaa antaa nautintoa toiselle, vaikkei itse niin haluaisikaan.

Vierailija
57/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua ei haluta, niin se tarkoittaa sitä etten halua harrastaa mitään seksiä. Mua haluttaa kyllä käytännössä aina enkä ole tähän päivään mennessä seksistä kieltäytynyt. Jos ei haluta, olen luultavasti kipeä, erittäin väsynyt tai muuten todella huonolla tuulella, ja niissä tilanteissa mies ymmärtää olla ehdottamatta seksiä. Kyllä mulla täytyy olla jonkinlainen seksuaalinen vire edes siihen toisen hoiteluun, ja näin olen tehnytkin silloin tällöin. Jos olisin vain täysin haluton, niin en kyllä pystyisi toistakaan tyydyttämään, tuntuisi erittäin inhottavalta.

Vierailija
58/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän puolisoni vaikkei itseäni juuri silloin haluta. Mutta teen sen ihan mielelläni. Ja nautin tilanteesta kun näen että mies nauttii ja on tyytyväinen. Mutta jos seksistä on aikaa vaikkapa viisi tuntia ja mieheni haluaa taas niin silloin saatan kieltäytyä. Mieheni kyllä ymmärtää. On vain seksuaalisesti erittäin halukas.

Vierailija
59/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useimmiten lämpenen mukaan siinä toiminnassa. Jos en lämpene, niin ainakin mulla on paremmalla tuulella oleva puoliso loppupäivän. Ei seksissä aina ole tarpeellista itse olla täysin vireillä ja saada. Kun harrastaa sitä riittävän usein, niin kyllä se pitkässä juoksussa tasoittuu.

Vierailija
60/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen paininut tämän asian kanssa. Poikaystävä haluaisi panna usein kun itse haluaisin lähinnä halailla ja suukotella. Kauhean vaikea tilanne kun hän yhdistää seksin niin vahvasti rakkauteen ja minusta se on taas aina jotenkin hankalaa ja otan hirveät paineet kun en olekkaan täydellinen kumppani. Sitten ahdistaa jo seksin ajatteleminen ja tulevat kämmäykset.

Yritettiin jossain välissä yhteistä sopimusta että tiettyinä päivinä pannaan, niin molemmat tietää aina mitä on tulossa ja milloin, ja saisi tarpeeksi usein. Mutta ei siitä oikeen mitään tullut, ei vaan aina haluttanut eikä hän sitten halunnut panna, kun toinen tekee pakosta eikä himosta. Onko sinusta hyvä jos nainen tekee handjobia odotellen josko se jo loppuisi ja pääsisi tekemään muuta? Jos moinen ei haittaa niin voitte kokeilla, mutta muuten en tiedä.

Ymmärrän kyllä siis näkökulmasi ja on se minustakin reilua ettei mennä vaan toisen halujen mukaan. Mutta seksi on parasta (ja kenties jopa hyvää vain) silloin kun molemmat on sillä tuulella. Voit kysyä kävisikö hänelle että olisi joku tietty rutiini jollon aina olisi jotain tyydytystä teille molemmille, hän vaikka tekee handjobin ja sinä hierot hartiat sinä iltana. Mutta on ahdistavaa jos painostetaan seksuaaliseen kanssakäymiseen, joten jos naisesi ei yksinkertaisesti vain halua niin kannattaa miettiä kuinka tärkeää sinulle on yhtenäinen seksuaalinen halukkuus. Pystyisikö sen vaan sietämään ettei aina saa seksiä vaikka haluaa?

Käytännössä ei ole hänen kanssaan sitä kokemusta, että hän tyydyttäisi minut vain koska minä haluan, koska hän ei ole sitä halunnut tehdä ja minä en ole sitä vaatinut. Kyllähän siitä paha olo varmasti tulisi, jos yrittäisin häntä jotenkin siihen pakottaa tai painostaa. Lähinnä vain sitten harmittaa, että nainen, jonka olen tullut valinneeksi vaimokseni, ei ole sen "palvelualttiimpi" tai itse halukkaampi. Olen sen joutunut opettelemaan sietämään, että seksiä ei saa aina kun haluaa. Lähinnä kai sitten tältä osin oma vaimovalinta harmittaa, kun tästäkin ketjusta näkee, että toisenlaisiakin naisia on olemassa.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi