Vladimir Putin yski!
Kommentit (18)
Se on lopun alkua kun ihminen yskii.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yskinyt nyt viisi viikkoa. Pääsenkö iltapaskan uutisiin?
No miksi se video piti poistaa kiireen vilkkaa?
Hänellähän on aivoihin levinnyt peräsuolisyöpä. Ehkä se nyt levisi keuhkoihinkin.
Toivottavasti Putte ja kaikki toimittelijat yskii keuhkonsa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se video piti poistaa kiireen vilkkaa?
Miksi pitäisi katsella jonkun yskivän puoli minuuttia?
Joku Moskovassa tippuu kohta ikkunasta.
Suomi tuhoaa itsensä sisältäpäin, mutta tärkein kiinnostuksen kohde on Putin.
Puh päh ja pöh ketä tuokin kiinnostaa hyvä.
Heikkouden osoitus Putinilta. On nyt vapaasti saalistajien ja myrkyttäjien riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Puh päh ja pöh ketä tuokin kiinnostaa hyvä.
Ainakin sinua, myös minua kun avattiin tämä ketju.
Se on lähtö kun sialla jolta hän kyllä näytääkin röh. ei taida kasakka ensi jouluun elää eikä hänen paras kaveri trumppi olla enää tajuissa.
Sillä taitaa olla tuberculoosi. Se on yleinen aika monessa maassa joissa on huono hygienian taso yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko aamiaisleipä myrkytetty??
Hovikokki ja ruoan maistaja pitää aina diktaattorilla olla.
Mitä putiiiiiiiiiiiiiiiiiini miettii bunkkerissa kun pelaa lopuunkuluneita korttia ja yrittää rarkaista hämähäkki peliä eli spaider pasianssia, menöökö ukolla hermot vai puutoko perse, saa nähdä.
putinin lähtölaskenta on alkanut. Aamun corn flakesien kera puppelille tarjoillaan terästettyä hienoa sokeria, jonka puoliintumisaika on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
putinin lähtölaskenta on alkanut. Aamun corn flakesien kera puppelille tarjoillaan terästettyä hienoa sokeria, jonka puoliintumisaika on lyhyt.
Joo mietippä jos ukko lähtisi jo pois ja ruslandiassa olisi vaalit edes jonkinalaiset satojen vuosien jälkeen niin harasoo saapuisi sinnekkin kevät.