Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydytätkö puolisosi vaikka itseä ei huvittaisikaan?

Vierailija
19.06.2017 |

Nainen, hoiteletko miehesi vaikka itseäsi ei haluttaisi? Tai mies, hoiteleeko naisesi sinut, vaikka häntä ei juuri tänään niin haluttaisikaan? Ja okei, voi kääntää myös sukupuolet toisin päin ja kertoa siitä.

Minua miehenä harmittaa, kun vaimoni ei koskaan halua tyydyttää minua, jos häntä itseään ei haluta. Silloin kun häntä haluttaa, seksi on ihan okei. Mutta toisen puoliskon kuukaudesta useimmiten ei haluta, ja silloin en saa minäkään. Olen kysynyt, että eikö hän voisi hoidella minua edes käsin tai suulla, mutta ei kuulemma huvita.

Itse olisin kyllä valmis hyväilemään ja nuolemaan vaimolleni tyydytyksen, jos itseäni ei haluttaisikaan rakastella. Tosin se on tähän mennessä ollut aika teoreettinen kysymys, koska ei ole tullut vielä päivää ettei minua haluttaisi.

Minusta vaimoni toiminta tuntuu itsekkäältä ja ettei minun tarpeitani oteta huomioon. Mitä mieltä?

Kommentit (238)

Vierailija
1/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle ei ole tullut vielä koskaan päivää, jolloin ei haluttaisi, et tiedä miltä tuntuu haluttomana tyydyttää toista.

Ja ei, en tyydytä kumppaniani silloin kun minua ei huvita. Silloin hän voi tyydyttää itsensä, jos kokee tarpeelliseksi. Harrastamme seksiä vain kun molemmat sitä haluavat ja se toimii, olemme molemmat aika usein sillä tuulella.

Vierailija
2/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni aina asettaa minun nautintoni omansa edelle. En koskaan jää ilman. Niinpä joskus kun ei tunnu muuten siltä, voin hyvin tehdä hänelle kivaa käsin ja suulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöttävää koskea toiseen seksuaalisesti jos itse ei ole yhtään sillä tuulella. Ahdistaisi tosi pahasti jos mies alkaisi vaatimaan sellaista ja kokisin seksuaalisen itsemääräämisoikeuteni loukatuksi. Jos miehen pitää saada aina kun haluttaa, viis vaimon tunteista, voi ottaa eron mun puolestani

Vierailija
4/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle ei ole tullut vielä koskaan päivää, jolloin ei haluttaisi, et tiedä miltä tuntuu haluttomana tyydyttää toista.

Ja ei, en tyydytä kumppaniani silloin kun minua ei huvita. Silloin hän voi tyydyttää itsensä, jos kokee tarpeelliseksi. Harrastamme seksiä vain kun molemmat sitä haluavat ja se toimii, olemme molemmat aika usein sillä tuulella.

Tuo on ihan totta. Toistaiseksi haluttomuudesta ei ole ollut omakohtaista kokemusta. Mutta haluan uskoa, että jos joskus niin kävisikin, haluaisin silti silloinkin antaa vaimolleni nautintoa hänen niin halutessaan.

Itsetyydytys on tietysti mahdollista, ja sitä teenkin. Mutta ei se vaan ole sama kuin toisen antama käsi- ja/tai suuhoito tai pilluun paneminen.

-Ap

Vierailija
5/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni aina asettaa minun nautintoni omansa edelle. En koskaan jää ilman. Niinpä joskus kun ei tunnu muuten siltä, voin hyvin tehdä hänelle kivaa käsin ja suulla.

Tämä on minunkin tahtotilani ja toimintamallini. Silloin kun meillä seksiä on, pidän huolen, että vaimo tulee ensin, eikä hän koskaan halutessaan jää ilman. Siksi juuri toivoisinkin häneltä sinun kaltaistasi vastavuoroista asennetta. Onnea teille ja sinun miehellesi! :)

-Ap

Vierailija
6/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse "erikseen tyydyttää" kun itse sytyn myös siinä kun aletaan puuhiin. Jos on joku kunnon syy miksi ei haluta esim sairaana tai menkat mies ei tule edes kinuamaan kun kuitenkin arkena saa niin paljon kun haluaa

Vierailija
7/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja haluan hänelle hyvää. En koskaan kieltäydy seksistä. Vaikka ei heti haluttaisi, usein omatkin halut herää kun nautitaan toisistamme.

Minun mies on luotettava ja huolehtivainen, tekee paljon kotitöitä ja arvostaa minua. Se on tässä ratkaisevaa. Uskon että moni nainen on haluton koska mies arvostaa vain seksiä eikä koko naista.

Vierailija
8/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ällöttävää koskea toiseen seksuaalisesti jos itse ei ole yhtään sillä tuulella. Ahdistaisi tosi pahasti jos mies alkaisi vaatimaan sellaista ja kokisin seksuaalisen itsemääräämisoikeuteni loukatuksi. Jos miehen pitää saada aina kun haluttaa, viis vaimon tunteista, voi ottaa eron mun puolestani

Niin, tämän kanssa tässä joutuu tasapainoilemaan. Ilmeisesti vaimoni kuuluu enemmän tähän kategoriaan kuin nro. 2:n edustamaan koulukuntaan. Käytännössähän sitä joutuu tähän alistumaan ja yrittämään ymmärtää. Eroa en aio ottaa tämän takia, tässä on niin paljon muutakin pelissä. Kiitos kuitenkin ajatuksesta. :)

-Ap

Vierailija
9/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa seksiä enemmän kuin minä. Ja on tapana tyydyttää hänet vaikka en itse ole sillä tuulella. On ihanaa kun toinen nauttii eikä siitä todellakaan ole mitään vaivaa.

Vierailija
10/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Onneksi mulla ei ole miestä.

Vierailija
11/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Esim. kuukautisten aikaan annan miehelle suuseksiä myös pyytämättä. On ihanaa nähdä, kuinka toinen nauttii, vaikka itseä ei haluta.

Vierailija
12/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias kirjoitti:

Rakastan miestäni ja haluan hänelle hyvää. En koskaan kieltäydy seksistä. Vaikka ei heti haluttaisi, usein omatkin halut herää kun nautitaan toisistamme.

Minun mies on luotettava ja huolehtivainen, tekee paljon kotitöitä ja arvostaa minua. Se on tässä ratkaisevaa. Uskon että moni nainen on haluton koska mies arvostaa vain seksiä eikä koko naista.

Sama täällä. Tässä auttaa myös se, että suhde on kestänyt vasta pari vuotta. En osaa sanoa kuinka kauan pysytään näin rakastuneina. Minulla on vähän kikkoja joilla saan hänet tulemaan tosi nopeasti halutessani ja kuitenkin siten, ettei tunnu liikaa hoputtamiselta.

Vierailija
13/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, taas näitä sinkkuuden hyviä puolia. Ei tarvitse tehdä yhtään mitään ilman omaa halua. Ja seksi ei ole ainoa asia todellakaan.

Vierailija
14/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tässä auttaa myös se, että suhde on kestänyt vasta pari vuotta. En osaa sanoa kuinka kauan pysytään näin rakastuneina. Minulla on vähän kikkoja joilla saan hänet tulemaan tosi nopeasti halutessani ja kuitenkin siten, ettei tunnu liikaa hoputtamiselta.

Tuohan on juurikin velvollisuuden täyttämistä. Suorittamista eli saa toisen tulemaan nopeasti. Tuollaisella ei ole mitään tekemistä aidon fyysisen ja henkisen kohtaamisen kanssa.

Vierailija
15/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vuosia tein niin, juuri kun joka paikassa toitotettiin että seksi on parisuhteen liima, anna vaikka itseä ei huvittaisi jne jne, ja mies syyllisti (panettaa, sattuu paikkoihin, etkö voi auttaa). Päädyin siihen että omat haluni kuolivat kokonaan ja erosin miehestä. 

Vierailija
16/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, taas näitä sinkkuuden hyviä puolia. Ei tarvitse tehdä yhtään mitään ilman omaa halua. Ja seksi ei ole ainoa asia todellakaan.

En halua väheksyä sinkkuutta mitenkään, vain muistuttaa, että on myös suhteita, joissa ei tarvitse tehdä mitään omaa halua. Se kumppani kannattaa vaan valita huolella.

Itse en ikinä ryhdy suorittamaan seksiä, koska siitä menee kokonaan maku ennen pitkää jos toinen alkaa pitää toista vain jonain automaattina, jolta saa tyydytyksen. Mieskään ei tosin sitä halua, hän sanoo, ettei ole itsekään sitten tuulella jos minä en ole. Hänen mielestään seksi ei ole kivaa, jos kumpikin ei ole siinä mukana.

Vierailija
17/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen paininut tämän asian kanssa. Poikaystävä haluaisi panna usein kun itse haluaisin lähinnä halailla ja suukotella. Kauhean vaikea tilanne kun hän yhdistää seksin niin vahvasti rakkauteen ja minusta se on taas aina jotenkin hankalaa ja otan hirveät paineet kun en olekkaan täydellinen kumppani. Sitten ahdistaa jo seksin ajatteleminen ja tulevat kämmäykset.

Yritettiin jossain välissä yhteistä sopimusta että tiettyinä päivinä pannaan, niin molemmat tietää aina mitä on tulossa ja milloin, ja saisi tarpeeksi usein. Mutta ei siitä oikeen mitään tullut, ei vaan aina haluttanut eikä hän sitten halunnut panna, kun toinen tekee pakosta eikä himosta. Onko sinusta hyvä jos nainen tekee handjobia odotellen josko se jo loppuisi ja pääsisi tekemään muuta? Jos moinen ei haittaa niin voitte kokeilla, mutta muuten en tiedä.

Ymmärrän kyllä siis näkökulmasi ja on se minustakin reilua ettei mennä vaan toisen halujen mukaan. Mutta seksi on parasta (ja kenties jopa hyvää vain) silloin kun molemmat on sillä tuulella. Voit kysyä kävisikö hänelle että olisi joku tietty rutiini jollon aina olisi jotain tyydytystä teille molemmille, hän vaikka tekee handjobin ja sinä hierot hartiat sinä iltana. Mutta on ahdistavaa jos painostetaan seksuaaliseen kanssakäymiseen, joten jos naisesi ei yksinkertaisesti vain halua niin kannattaa miettiä kuinka tärkeää sinulle on yhtenäinen seksuaalinen halukkuus. Pystyisikö sen vaan sietämään ettei aina saa seksiä vaikka haluaa?

Vierailija
18/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on juurikin velvollisuuden täyttämistä. Suorittamista eli saa toisen tulemaan nopeasti. Tuollaisella ei ole mitään tekemistä aidon fyysisen ja henkisen kohtaamisen kanssa.

Niin onkin, en tässä muuta tarkoittanutkaan. Pidän tässä olennaisena sitä, että hän kokee saavansa mitä haluaa (ja mitään en tekisi jos itse jotenkin kärsisin siitä) ja useinhan se sitten kuitenkin lipsahtaa siihen, että alan itsekin haluta, joka on tietysti bonusta. Kohtaamme mielestäni aivan mahtavasti fyysisesti ja henkisesti, mutta ei se tarkoita jokaisen halun olevan 100% synkassa koko ajan.

Tämä on minun tapani ja jokaisella on tietysti omansa.

Vierailija
19/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä tietenkään mitään mitä ei halua, mutta kannattaa muistaa kuitenkin olevansa parisuhteessa. Aina ei huvita hieroa, imuroida, halailla tai jutella kumppanin kanssa, mutta parisuhteessa ei voi päivästä toiseen ajatella vain itseään.

Kultainen keskitie?

Vierailija
20/238 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari pitkää suhdetta loppunut omasta tahdostani osittain siksi, että miehen olisi pitänyt saada seksiä ilman että itse halusin. Miehellä on kädet, joita käyttää ja toivottavasti mielikuvitustakin. Miksi minun pitäisi ilman omaa tahtoani hyväillä miestä millään tavalla, ellei ole sellainen tuntu. En koskaan ole mieheltäkään samaa odottanut, vaan hoidan itseni tarpeen vaatiessa. Tuollainen toisen tyydyttäminen ilman omaa tahtoa on kuin jotain kaupankäyntiä tai velvollisuutta ja siihen en pysty.

Ja olen hyvin seksuaalinen nainen ja suhteessa sitä riittää. Yhteisestä halusta se lähtee. Ei ainoastaan toisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi