Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus ongelma: Mökille tulossa ilmeisesti myös tyttären homokaveri, kumpaan saunavuoroa olisi kohteliasta tarjota, miesten vai naisten ?

Vierailija
18.06.2017 |

Tyttären kaveri, niin oletan että saunoo naisten vuorolla...eikö niin

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä saunomista pakko suunnitella johonkin vuorosysteemiin? Meillä ainakin on aina keskusteltu saunomisesta vieraiden kanssa. Siitä on hyvä aloittaa että kysyy jotta haluaako vieraat käydä saunassa, kaikki nimittäin ei todellakaan halua. Sitten voi vähän kysellä että missä kokoonpanossa halutaan saunoa. Meneekö naiset ensin, vai halutaanko siellä ehkä käydä perheittäin jne. Joku voi haluta käydä ihan yksinkin.

Vierailija
22/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan kysyä siltä.

En itse ainakaan näe homoutta mitenkään asiaan liittyvänä tekijänä. Mies menee miesten saunavuoroon ja nainen naisten, jos sekasaunomista ei harrasteta. Sitten jos haluaa kaverinsa kanssa saunoa, tehdään sääntöön poikkeus.

Minusta nämä sääntöihmiset ovat tavattoman rasittavia. Elämä menee sekaisin, kuin aina on teyhty näin ja nyt tulee poikkeama ja maailma romahtaa, koska homo ei nyt selkeästi lokeroidu miesten tai naisten ryhmään. Tilanne olisi varmaan vielä pahempi jos mökillä olisi tyttären lesbokaveri, meneekö hän nyt sitten miesten kanssa vai naiseten kanssa saunaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas, homot osaavat puhua, eivätkä yleensä edes ujostele jos kysyy tuollaista asiaa. Mutta miesten seuraan laittaisin saunomaan, jos ei muuta sovita, koska voihan joitakin naisia ujostuttaa saunoa miehen kanssa oli hän sitten homo tai hetero tai mitä tahansa. Ei kai tuommoinen nyt mikään oikea ongelma ole.

Vierailija
24/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista tää keskustelu.

Jos oisin ehdottanut lesbokaverilleni, että menisi mieheni kanssa saunaan, olisivat kaikki osapuolet pitäneet mua täysin kajahtaneena - itseni mukaan lukien!

Älkää nyt herranjestas nolatko itseänne ehdottamalla miehelle naisten kanssa saunomista! :D

Vierailija
25/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika karmea tilanne, jos aikuiset juhannuksen vietossa sanoisivat jollekin vieraalle, että tuon kanssa en kyllä sauno. 

Vierailija
26/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko hänelle erikseen tarjota jotain vuoroa? Ei kai muillekaan vieraille erikseen ilmoiteta että sinä sanot tässä vuorossa ja sinä tässä? Eiköhän hän itse osaa mennä saunaan siinä porukassa missä se luontevalta tuntuu?

Vierailija
27/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne saunaan mennä kiihottumaan, kyllä mä ainakin olen saunonut lesbo/bi/pan naiskavereideni ja sukupuolenkorjausprosessia käyvien transmieskaverieni* kanssa aina ilman ongelmia, samoin miespuolisten kavereiden, jotka tietääkseni kaikki ovat heteroita, joskus ainoona akkana siellä useamman ukon kanssa. Toistaiseksi ei ole eronnut heteronaisten kanssa saunomisesta mitenkään.

En tekisi kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta juttua siellä. Voihan porukassa olla joku muukin homo, vaikkei ap sitä tietäisikään. Tai bi, trans, tms.

*transmies = naisen kehoon syntynyt, itsensä mieheksi kokeva

Vierailija
28/28 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne saunaan mennä kiihottumaan, kyllä mä ainakin olen saunonut lesbo/bi/pan naiskavereideni ja sukupuolenkorjausprosessia käyvien transmieskaverieni* kanssa aina ilman ongelmia, samoin miespuolisten kavereiden, jotka tietääkseni kaikki ovat heteroita, joskus ainoona akkana siellä useamman ukon kanssa. Toistaiseksi ei ole eronnut heteronaisten kanssa saunomisesta mitenkään.

En tekisi kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta juttua siellä. Voihan porukassa olla joku muukin homo, vaikkei ap sitä tietäisikään. Tai bi, trans, tms.

*transmies = naisen kehoon syntynyt, itsensä mieheksi kokeva

Eikun hups, olihan siellä yksi jätkä homokin, unohtui, kun en mieti päivät läpeensä kavereideni suuntautumisia ja ovat mulle ensisijaisesti vain ihmisiä ja hyviä tyyppejä. :D

Ihmisen sukupuoli ja seksuaalisuus merkkaavat mulle lähinnä siinä kohtaa, jos olen jostakusta kiinnostunut siinä mielessä. (Olen parisuhteessa niin ei tarvinne tätäkään asiaa murehtia.)