Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätetty. Miltä tuntuu tavata exän uusi?

Vierailija
18.06.2017 |

Jätin mieheni viime syksynä ja nyt olen korviani myöten rakastunut ja on aika esitellä uusi mies lapsille jolloin uusi tulee tietysti myös exän tietoon ja tapaaminen heidän välilläänkin vain ajan kysymys koska asumme exän kanssa alle 1 km matkan päässä toisistamme.

Vähän pelottaa exän suhtautuminen koska ei ole kovin hyvin vielä erosta yli.

Kokemuksia kaipaan ja ehkä vinkkiä miten asian hoitais mahdollisimman korrektisti exän kannalta. En halua yhtään satuttaa tai että tulisi vaikea tilanne tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Saattaa tulla vaikea tilanne kyllä. Meillä tuli kaikenlaista tappouhkauksesta alkaen ja lapsetkin kapinoivat. Kestä se. Elämä jatkuu. Ethän nimittäin voi antaa ex-puolisosi määrätä saatko seurustella. Kyllä minunkin ex ja lapset ovat nyt sopeutuneet.

Vierailija
2/3 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it on viesti, mutta älä ala vertailemaan. Sanot exällesi että menneet on menneitä ja toivot että hänkin löytää rakkauden ja on onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyin exäni uuden puolison kanssa, hän on oikeasti hyvä tyyppi ja olen todella onnellinen että minulle hyvin tärkeä ihminen on löytänyt niin hyvän kumppanin itselleen. Omakin kumppanini on toki äärimmäisen ihana ihminen ja en kaipaa exää tai parisuhdetta hänen kanssaan ollenkaan. Paitsi ystävänä tietysti.