Nainen! Mikä on sinun henk.koht. syy olla äänestämättä PS?
Kommentit (104)
Mulla ei ole ollut tapana äänestää itseäni tyhmempiä ehdokkaita
Persujen jatkuva ulina vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Sovinistisuus, rasismi, homofobisuus ja vastenmielinen käytös etenkin sosiaalisessa mediassa.
Sitkeästi poistattavat tämän viestin, allekirjoitan joka sanan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistisuus, rasismi, homofobisuus, vastenmielinen käytös etenkin sosiaalisessa mediassa ja lapsellinen viestien poistattaminen vauvapalstalla.
Tämä
Jaa? Minä kun luulin, että vihernatsit poistavat viestit tällä palstalla. No, aina oppii jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevät miksi naiset eivät äänestä heitä ja kun saavat vastauksen niin ilmoittavat vastauksen asiattomaksi.
Tämä on yksi syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistisuus, rasismi, homofobisuus ja vastenmielinen käytös etenkin sosiaalisessa mediassa.
Mikähän noissa syissä aiheuttaa peppukipua persuissa?
Olen mies ja minulla on paljon syitä olla äänestämättä persuja. Saanko vastata tähän ketjuun vai onko minun perustettava oma ketju miehille?
Ei persuilla ole mitään konkreettisia ehdotuksia tai edes realistista kuvaa maailman menosta. Ne haikailee menneeseen johon paluu ei ole enää mahdollista ja ne syyttää kaikista ongelmista maahanmuuttajia. Persut kieltää ilmastonmuutoksen olemassaolon ja monet muutkin tieteelliset faktat. Ironisesti ne haukkuu vihervasemmistolaisia "sossupummeiksi" vaikka tutkitusti niiden kannattajista suurempi osa on työttömiä ja kaikkein matalimmin koulutettuja. Suurin osa niiden energiasta menee muiden mollaamiseen ja raisistiseen öyhäämiseen. Viime puoluekokouksessakin nähtiin, ettei ne osaa kohdella edes oman puolueensa jäseniä kunnioittavasti. Koko joukko koostuu typeristä koulukiusaajista joita vaivaa pahalaatuinen Dunning-Kruger-vinouma.
Vastaan, koska vaalikoneet usein suorittavat persuja minulle. Rakastan kotia, uskontoa ja isänmaata, sekä muutakin yhteistä minulla persujen tai uuden vaihtoehdon kanssa on.
Heidän äänestäminen ei kuitenkaan tule kysymykseen (paitsi tyyliin pressanvaaleissa), koska:
1. EU on minulle hyvin tärkeä. Suomen tulee vahvistaa osallistumistaan, ei heikentää
2. Sama koskee melkein kaikkea länsisuuntautumista. Idän osasto Huhtasaarineen on kauhistus.
3. Persujen kinastelu ruotsinkielestä tympäisee.
4. Hälläväliä-asenne ihmisarvoon ja - oikeuksiin.
Perussuomalaiset keskittyy politiikassa yhteiskunnallisten ilmiöiden oireiden hoitamiseen tai piilottamiseen. Pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että niillä ei yksinkertaisesti ole kapasiteettia ymmärtää ongelmien todellisia syitä ja seurauksia.
ihmettelijäkh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä millä lailla maahan päästetyt ääri-islamilaiset eroavat noista mainitsemistasi huonoista ominaisuuksista?
Saa kysyä ja hyvä että kysyit. Vastaus on että ei mikään, persujen ideologia ei poikkea mitenkään isiksen ja talebanien ideologiasta. Molemmat ovat sovinistisia, rasistisia ja homofobisia liikkeitä jotka ovat meitä tavallisia ihmisiä vastaan, aivan kuten persutkin. Mielestäni se on hyvä syy olla äänestämättä persuja. En äänestäisi myöskään talibaneja mikäli he osallistuisivat suomalaisiin vaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
ihmettelijäkh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä millä lailla maahan päästetyt ääri-islamilaiset eroavat noista mainitsemistasi huonoista ominaisuuksista?
Saa kysyä ja hyvä että kysyit. Vastaus on että ei mikään, persujen ideologia ei poikkea mitenkään isiksen ja talebanien ideologiasta. Molemmat ovat sovinistisia, rasistisia ja homofobisia liikkeitä jotka ovat meitä tavallisia ihmisiä vastaan, aivan kuten persutkin. Mielestäni se on hyvä syy olla äänestämättä persuja. En äänestäisi myöskään talibaneja mikäli he osallistuisivat suomalaisiin vaaleihin.
Kaikki ääriliikkeet ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
En voisi äänestää mitään puoluetta, jonka puheenjohtajistoon kuuluu kreationismia kannattava henkilö.
t. biologi
Vierailija kirjoitti:
ihmettelijäkh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri!
Vierailija kirjoitti:
Ei persuilla ole mitään konkreettisia ehdotuksia tai edes realistista kuvaa maailman menosta. Ne haikailee menneeseen johon paluu ei ole enää mahdollista ja ne syyttää kaikista ongelmista maahanmuuttajia. Persut kieltää ilmastonmuutoksen olemassaolon ja monet muutkin tieteelliset faktat. Ironisesti ne haukkuu vihervasemmistolaisia "sossupummeiksi" vaikka tutkitusti niiden kannattajista suurempi osa on työttömiä ja kaikkein matalimmin koulutettuja. Suurin osa niiden energiasta menee muiden mollaamiseen ja raisistiseen öyhäämiseen. Viime puoluekokouksessakin nähtiin, ettei ne osaa kohdella edes oman puolueensa jäseniä kunnioittavasti. Koko joukko koostuu typeristä koulukiusaajista joita vaivaa pahalaatuinen Dunning-Kruger-vinouma.
Pikemminkin koulukiusatuista
Syynä puolueen kannattajien
1) erittäin vastenmielinen ja moukkamainen öyhötys sosiaalisessa mediassa ja keskustelupalstoilla erityisesti vuoden 2011 vaalien jälkeen
2) uhriutuminen ja samalla kaikkien muiden törkeä haukkuminen ja nimittely
sekä
3) nykyinen puheenjohtajisto.
Ovat sovinistisikoja; heikensivät naisten asemaa työmarkkinoilla.
Väärä ketju. Tässä kysyttiin miksi ET äänestä.