Nainen! Mikä on sinun henk.koht. syy olla äänestämättä PS?
Kommentit (104)
Populismi, edes minä en ole niin tyhmä, etten näkisi, että menevät sieltä mistä aita on matalin. Arvomaailmani on myös erilainen.
No katsotaanpa, tässä minun syyni olla äänestämättä perussuomalaisia:
1. Halla-aho
2. Terhi Kiemunki
3. Laura Huhtasaari
4. Juha Eerola
5. Teuvo Hakkarainen
6. Tony Halme
7. James Hirvisaari
8. Olli Immonen
9. Nuiva vaalimanifesti
10. Suomen Sisun sympatiseeraus
11. ylipäätään äärioikeistolaissympatiat
12. Perussuomalaisten äänekkäät kannattajat nettipalstoilla ja muualla somessa
Pitääkö vielä jatkaa? Ja joo, tiedän että kaikki yllä mainitut henkilöt eivät _enää_ ole perussuomalaisissa.
Oon sateenkaareva ja toisekseen ihmisarvo on mun mielestä aika oleellinen asia puoluetta valitessa.
Viime kunnallisvaaleissa en äänestänyt persuja,koska ehdokkaat olivat sitä mieltä että on turhaa vinkumista kun duunareilta leikataan lomarahoja ja lisiä. Olivat ihan tavallisia työläisiä itsekkin,retostelivat sitten fb:ssä kuinka pystyvät tekemään sunnuntaipäiviä ja ylitöitä ihan hyvin ilman korvauksiakin. Johan tuollaiselle ajatusmallille nauraa porvaristokin. Tästä syystä en äänestä koskaan persuja.
Vierailija kirjoitti:
Sovinistisuus, rasismi, homofobisuus, vastenmielinen käytös etenkin sosiaalisessa mediassa ja lapsellinen viestien poistattaminen vauvapalstalla.
Tämä
Ihmettelevät miksi naiset eivät äänestä heitä ja kun saavat vastauksen niin ilmoittavat vastauksen asiattomaksi.
Perussuomalaisilla ei ole enää muuta linjaa kuin maahanmuuttolinja ja se ei minua kiinnosta. Halla-ahon talouspoliittiset ym. lausunnot, ne vähät mitä nyt on onnistuttu puristamaan, ovat kylmääviä. Yhtä hyvin voisi äänestää kokoomusta.
Saattaisin joutua saunan taa, jos PS pääsisi yksinvaltaan. Eiköhän siinä ole syytä kylliksi.
Vierailija kirjoitti:
Viime kunnallisvaaleissa en äänestänyt persuja,koska ehdokkaat olivat sitä mieltä että on turhaa vinkumista kun duunareilta leikataan lomarahoja ja lisiä. Olivat ihan tavallisia työläisiä itsekkin,retostelivat sitten fb:ssä kuinka pystyvät tekemään sunnuntaipäiviä ja ylitöitä ihan hyvin ilman korvauksiakin. Johan tuollaiselle ajatusmallille nauraa porvaristokin. Tästä syystä en äänestä koskaan persuja.
No mikä tuossa yllättää? Oikeistopuolue
Joo,o kokoomuslaisilta nuo leikkaukset vielä ymmärtääkin. Mutta,että duunarit alkavat polkea omia etuuksiaan?! Jo on maailmankirjat sekaisin..
Koska äänestän piraatteja. Mikä on sinun syysi, ap, olla äänestämättä piraatteja?
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla ei ole enää muuta linjaa kuin maahanmuuttolinja ja se ei minua kiinnosta. Halla-ahon talouspoliittiset ym. lausunnot, ne vähät mitä nyt on onnistuttu puristamaan, ovat kylmääviä. Yhtä hyvin voisi äänestää kokoomusta.
Kukaan kokoomuslainen ei ole tainnut vaatia kaikkien työttömyystukien ja sosiaaliturvan poistamista. Julkisesti siis.
Persujen urpot, kuten Kiemunki ja Hakkarainen. Halla-ahon lehtolapsi pilasi hänen mainettaan. Muuten taas persut ainoa puolue, jolla olisi tervetulluttakin maahanmuuttokriittisyyttä, kaikki urpot vaan pilaavat persujen maineen.
90-luvulla olin totaalinen idiootti ja äänesti vihreitä. Nyt lähemmäs nelikymppisenä naisena äänestän Perussuomalaisia. Koska haluan että Suomi pysyy suomalaisena ja kristittynä maana.
Sivistymättömiä, ahdasmielisiä ja ilkeitä juntteja. Puolue ei kannata mitään, mitä pitäisin kannattamisen arvoisena, pelottelevat vaan maahanmuutolla. Ei mitään konkreettisia ehdotuksia köyhyyden vähentämiseksi, koulutuksen kehittämiseksi, työllisyystilanteen parantamiseksi, ympäristön suojeluksi yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä rasisteja.
Toisaalta hyväksyt rasismin, kun se on ns positiivista, eli olet itse rasisti. Toisaalta et suo maahanmuuttajanaisille samoja oikeuksia kuin itselläsi, vaan he joutuvat olemaan alisteisessa asemassa miehiin nähden, sen hyväksyt kuitenkin mukisematta. Kuinka naiivin typerää, pellen teet itsestäsi.
-Lisäksi on todettava, että rotujen välilleillä on eroja, esim ÄO suomalaisella noin 100 ja somalilla noin 68, jonka Kelakin luokittelee jonkun asteiseksi kahitysvammaksi.
Perustelusi on siis typerä, että naurettava.
Näkisikö jostain vielä perussuomalaisten keskimääräisen älykkyysosamäärän. On tietyt epäilyt sen suhteen.
Naistenhakkaajat ja lapsenraiskaajat kunnallisvaaliehdokkaina.