Nainen! Mikä on sinun henk.koht. syy olla äänestämättä PS?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä rasisteja.
Toisaalta hyväksyt rasismin, kun se on ns positiivista, eli olet itse rasisti. Toisaalta et suo maahanmuuttajanaisille samoja oikeuksia kuin itselläsi, vaan he joutuvat olemaan alisteisessa asemassa miehiin nähden, sen hyväksyt kuitenkin mukisematta. Kuinka naiivin typerää, pellen teet itsestäsi.
-Lisäksi on todettava, että rotujen välilleillä on eroja, esim ÄO suomalaisella noin 100 ja somalilla noin 68, jonka Kelakin luokittelee jonkun asteiseksi kahitysvammaksi.
Perustelusi on siis typerä, että naurettava.
Näkisikö jostain vielä perussuomalaisten keskimääräisen älykkyysosamäärän. On tietyt epäilyt sen suhteen.
Justhan siinä mainittiin luku 100, keskiarvo.
Pikkasen paremmin kun sun lemmikeillä, hehee!
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä, että tunnetteko yhtään perussuomalaisten naista?
Minkälaisia he ovat? Oletteko äänestäneet sellaista?[/quotHäh? Puolueilla on puolueohjelma, johon jäsenet sitoutuvat.
Vastaus aloitukseen: heidän puolueohjelmansa. Arvostan eri asioita, mitä PS puolueena. Esim. olen uskonnoton ateisti, arvostan päätöksenteossa tietoa (tieteellistä siis) ja asiantuntemusta - olen melkeinpä teknokraatti eli täysin populistien vastakohta jne.
En jaa heidän arvomaailmaansa. En koskaan äänestäisi arvokonservatiivista puoluetta/ehdokasta. Ja ei, en ole "maahanmuuttomyönteinen" siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa mua ärsyttää 1. Sivistyksen puute 2. Etiikan puute 3. Maailmanmenon ymmärtämättömyys 4. Ihmisryhmien tai ihmisten alentaminen ja loukkaaminen sanallisesti. 5. Uskonnon tärkeyden korostaminen, mutta kristillisten arvojen vastaisesti toimiminen. 6. Mielipiteiden esittäminen faktoina.
Tässäpä oli jo joku listannut tärkeimmät syyt aika kattavasti. Lisäisin vielä että eräät yksittäiset ehdokkaat ovat sellaisia pohjanoteerauksia, että heidän hyväksymisensä puolueen listoille kertoo kyllä puolueesta ja sen arvoista kaiken tarvittavan. Ei ole minun teekupilliseni.
Persut on ainut puolue joka yrittää tehdä jotain hallitsemattomalle xxx-muutolle. Ainut puolue joka yrittää estää suomea liittymästä osaksi EU:n liittovaltiota(vert. neuvostoliitto). Haluavat irti EU_sta ja markan takaisin. Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Muiden syyttely, vihamielisyys ja agressiivisuus kaiken pohjana on erityäin epämiellyttävää. Puolue ei ole varsinaisesti rakentamassa mitään, vasn kaikki perustuu vastustamiseen ja negatiivisuuteen.
Tämä. En halua äänestää puoluetta, jonka ehdokkaat ovat valtaosin empatiakyvyttömiä, olemattomalla itsereflektointikyvyllä paiskattuja riidanhaastajia. Kriittisyys ja kyseenalaistaminen ovat aina tervetulleita ominaisuuksia poliitikossa mutta PS-porukka kykenee ainoastaan vihaamaan, pilkkaamaan ja syrjimään. Onneksi persukupla on viimein poksahtanut ja ihmiset näkevät viimein, mitä se "tavallisen suomalaisen" etujen ajaminen oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla ei ole enää muuta linjaa kuin maahanmuuttolinja ja se ei minua kiinnosta. Halla-ahon talouspoliittiset ym. lausunnot, ne vähät mitä nyt on onnistuttu puristamaan, ovat kylmääviä. Yhtä hyvin voisi äänestää kokoomusta.
Sinua ei kiinnista että suomeen tulee samanlaisia alueita, kuin ruotsissa jonne poliisi ei uskalla mennä, koska kokee väkivaltaa tehdessään työtänsä. Sinua ei kiinnosta yhtään tällainen että verot nousee kun maksetaan ihmisten elättäminen?
Vierailija kirjoitti:
Persuissa mua ärsyttää 1. Sivistyksen puute 2. Etiikan puute 3. Maailmanmenon ymmärtämättömyys 4. Ihmisryhmien tai ihmisten alentaminen ja loukkaaminen sanallisesti. 5. Uskonnon tärkeyden korostaminen, mutta kristillisten arvojen vastaisesti toimiminen. 6. Mielipiteiden esittäminen faktoina.
Kiitos! Olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Persut on ainut puolue joka yrittää tehdä jotain hallitsemattomalle xxx-muutolle. Ainut puolue joka yrittää estää suomea liittymästä osaksi EU:n liittovaltiota(vert. neuvostoliitto). Haluavat irti EU_sta ja markan takaisin. Kannatan.
Miten? Halusivat puolittaa kehitysavun joka estäisi ihmisten lähtemistä paremman elämän perään.
Liittovaltion jäseniä olemme olleet jo vuosikausia, EU on just se liittovaltio.
Miksi markka valuutan nimenä olisi parempi kuin euro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Halusivat puolittaa kehitysavun joka estäisi ihmisten lähtemistä paremman elämän perään.
Miksi markka valuutan nimenä olisi parempi kuin euro?
Jos et ymmärrä mitä eroa on Eurossa ja mahdollisessa omassa Markassa, en usko että keskustelua voi jaytkaa kanssasi. Et ymmärrä edes perusteiden alkeita asioista, saati rahasta. Onnea jatkossa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla ei ole enää muuta linjaa kuin maahanmuuttolinja ja se ei minua kiinnosta. Halla-ahon talouspoliittiset ym. lausunnot, ne vähät mitä nyt on onnistuttu puristamaan, ovat kylmääviä. Yhtä hyvin voisi äänestää kokoomusta.
Sinua ei kiinnista että suomeen tulee samanlaisia alueita, kuin ruotsissa jonne poliisi ei uskalla mennä, koska kokee väkivaltaa tehdessään työtänsä. Sinua ei kiinnosta yhtään tällainen että verot nousee kun maksetaan ihmisten elättäminen?
Maahanmuutosta tulee maalle nettovoittoa, tästä on tehty monta tutkimusta. Luepas nyt muutakin kuin sitä hv-lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi markka valuutan nimenä olisi parempi kuin euro?Jos et ymmärrä mitä eroa on Eurossa ja mahdollisessa omassa Markassa, en usko että keskustelua voi jaytkaa kanssasi. Et ymmärrä edes perusteiden alkeita asioista, saati rahasta. Onnea jatkossa silti.
Niin. Ajattelen että nuo markan haluavat ovat niin yksinkertaista sakkia että se pelkkä nimi riittäisi.
Mutta jos nyt meillä olisi markka yhtäkkiä huomenna ilman Euroopan keskuspankin vaikutusta, tänne tulisi mieletön lama. Kaikki korot nousisivat rajusti, luottoluokitus putoaisi ja ihmiset eivät pystyisi maksamaan lainojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maahanmuutosta tulee maalle nettovoittoa, tästä on tehty monta tutkimusta. Luepas nyt muutakin kuin sitä hv-lehteä.
Nyt voit kertoa minulle miten siitä tulee voittoa. Voin muuttaa mielipidettäkin.
Vastustavat tyyliin kaikkia elämäni tärkeimpiä arvoja. Miksi kukaan haluaa tieten tahtoen lisätä pahoinvointia. Sen lisäksi en kyllä uskaltaisi antaa ääntäni puolueelle jonka ehdokkaat ovat käytöstavoillaan, tai pikemminkin niiden puutteella, osoittaneet ettei heistä ole päättämään meidän asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voit kertoa minulle miten siitä tulee voittoa. Voin muuttaa mielipidettäkin.
Ihmisen kallein elinvaihe on lapsuus ja nuoruus. Kun maahan tulee nuori aikuinen, hänen jatkokoulutuksensa ei mene kuin pari vuotta ja hän on valmis töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä ajatuksenjuoksua, joka vahvistaa kantaani olla äänestämättä. Meinasin ensin, että tämä viesti tuli väärään ketjuun, mutta alleviivaa itseasiassa ihan hyvin syitä miksi ps ei ole puolueeni, enkä koe kannattajien kanssa mitään yhteenkuuluvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä syitä olla äänestämättä nämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sammuva puolue
Pätee kirjaimellisesti osaan kansanedustajista.
Koska Suomen paikka on EU:ssa ja mielellään myös NATOssa