Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin tehdä virheen

Vierailija
18.06.2017 |

Eli kiinnostava mies, mutta sain tietää hänen olevan sotkuinen ihminen. Kuulemma pitää siisteydestä, mutta inhoaa siivoamista. Heti kun lupauduin keskittymään "vain häneen", tajusin ettei ehkä olisi pitänyt. Sitä vain yrittää unohtaa ne epämieluisat faktat ja keskittyä hyviin... Mutta rehellisesti sanottuna taisi olla virhe. Mitäs minä nyt teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin eksä oli siisti, mutta hänessä oli monta muuta miinusta. Kaikkea ei voi saada, tiedetään. Silti tein nyt typerän valinnan ja tajusin sen heti.

Ap

Vierailija
2/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kouluttaisin miehen sisäsiistiksi. Jos ei tehoa, jatkaisin matkaa. Ai että mitä herkkua olisikaan loppuelämä siivota miehenkin jäljet. Kyllä aikuisen ihmisen tulisi pitää huolta hygieniastaan - kodin siisteys on iso osa sitä.

Vierailija
4/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kouluttaisin miehen sisäsiistiksi. Jos ei tehoa, jatkaisin matkaa. Ai että mitä herkkua olisikaan loppuelämä siivota miehenkin jäljet. Kyllä aikuisen ihmisen tulisi pitää huolta hygieniastaan - kodin siisteys on iso osa sitä.

En harkitsekaan sietäväni sotkua. Jos tavat eivät muutu, ei meistä tule mitään. Pelkäänpä vain, että on turha edes yrittää. Ärsyttää "alentua" sotkuiseen mieheen, vaikka ei eksänkään siisteys taas vienyt voittoa kaikesta paskasta jota sain osakseni. Mutta tosiaan mitään parantumatonta sottapyttyä en aio katsella.

Ap

Vierailija
5/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä minulle siisti mies,

niin minä näytän sinulle miehen

joka nyppii kulmakarvansa.

Vanha viidakon sanonta

Vierailija
6/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viidakon sanonta

Viimeisin eksäni on siisti.

Ap

Vierailija
7/7 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viidakon sanonta

Tää nyt on vaan tällaista pojat on poikia -junttihölötystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi