Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko jossain juhlissa tai kylässä syödä esim. täytekakkua tai joitain

Vierailija
29.03.2006 |

ihania tarjoiluja sillä tavoin kunnolla tai paljon, jos mieli tekee? Joku kuitenkin kommentoi, että " läski hiljaa" , ni vastaan että en ole läski. SIltikin välillä on kauhea nälkä tai tekis mieli ottaa kunnolla jotain ihanaa kakkua. Jotkut sitten ottaa edellä jonkun puolen millin viipaleen, ni ei itekään kehtaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis minä otan sen verran kun haluan, ja usein emännät tykkäävät kun en kursaile.

Vierailija
2/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteliaisuuksia emännälle & erittäin suositeltavaa ja hyvää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutkin jo uskaltautuvat nauttimaan pöydän antimista reippaammin ottein. Olen huomannut että neljäsosa täytekakusta lautasellani riittää sulattamaan " porsastelun jään" .

Vierailija
4/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenikään vahdata toisten kakkusiivujen paksuutta :D minulla on näet elämä. ja hyvä itsetunto myös.

Vierailija
5/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreiden kauhistelu, ja sellainen " no jos mä nyt ihan pienen palan vaan, etten liho" on varsinkin hoikalta ihmiseltä yksinomaan typerää. Ei kai nyt kukaan kakkua joka päivä syö, niin kyllä juhlissa voi ihan rauhassa ottaa!

Vierailija
6/14 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei arsyta enemman kuin kun on koko paivan leiponut ja laittanut ja vieraat ei maista mitaan ja aristelevat.

Vierailija
7/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kauhistelen sitä, kehtaanko ottaa sen millin kohteliaisuussiivun.... Sekin on kurjaa. Kun oksettaa ajatuskin syömisestä, mutta on pakko syödä, ettei emäntä loukkaannu. Ihan kamalaa sekin.

Itseäni surettaa aina se, jos vieraat eivät syö suurella vaivalla tekemiäni tarjottavia. Tosin on yhdet ääripäätkin, he syövät ihan kaiken mitä pöytään tuon. Kaksi aikuista ihmistä, ja syövät kammottavia määriä. Voivat syödä vaikka pellillisen lihapiirakkaa kahdestaan ja sitten himoitsevat jo seuraavia ;) Mutta hyvä kun kelpaa.

Vierailija
8/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laiheliinitkin santsaavat

Vierailija
9/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun muksukin syö... :D luoja ne varmaan inhoaa meitä. helvetin jupit. *nauraa kähisee*

Vierailija
10/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoikkana alkaisin päivitellä kakun kaloreita tai omaa lihomistani, muuta ottaisivat sen takuulla kettuiluna...

Vierailija
11/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vieraat myös ärsyttää, jotka ottaa jotain suolaista esim. pasteijoita ihan nälkäänsä, eivätkä sitten koske mihinkään muuhun. Syövät yhtä lajia niin, että muille tuskin jää, vaikka lasken määrät niin, että kaikkea riittäisi kaikille. Jos syö suolapaloja mahan täyteen, niin tuskin sitten kakkua jaksaa syödä.

Vierailija
12/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi syödä vaikka kaiken, pääasia että maistuu. Ei niitä säästettäviksi ole tehty. Enkä usko jos joku sanoo että onpas hyvää, mutta tyytyy minimaalisen pieneen palaan, ei tuo kehu silloin kuulosta vakuuttavalle. Mutta jos joku santsaa lisää ja syö ihan reilustu, tiedän sanomattakin että todennäkösesti on hyvää! Eikä ole merkitystä sillä onko laiha vai lihava herkuttelija. En katso että " enpä enää ihmettele läskejä kun noin hyvin maistuu" vaikka kyllä itse (olen ylipainoinen) luulen kaikkien ajattelevan miusta niin, enkä uskalla syödä missään julkisella paikalla juuri mitään =( Kuvittelen kai ihmisten ajattelevan että olen lihonut pelkästä hengittämisestä..

Vierailija
13/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan sitä, että leivot kahvipöytään ja sitten sitä jää yli suuret määrät. Kivempi, kun vieraat ottaa kunnolla ettei tarvii montaa päivää sitten samaa kakkuta tms. syödä.

Vierailija
14/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kehtaan sanoa että minulle ei maistu. En viitsisi alkaa naama vihreenä väkisin tunkemaan alas. Kuivakakut ja pullat on sitten semmosia joita voin sen yhden siivun ottaa. Kun en vaan tykkää niin en tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi