Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perisittekö lapseltanne vuokraa?

Vierailija
18.06.2017 |

Lapsi valmistui lukiosta ja toivottavasti saa opiskelupaikan pääkäupunkiseudulta. Mielestäni on kohtuullista, että hän maksaa 700€, johonka kuuluu ruoka, vesi, sähkö, wifi. Lapsi on itse vähän nyrpeä, mutta minun ja mieheni mielestä tuo on kohtuullista ja halvempaa kuin yksinasuminen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaoin vähätuloiselle äidilleni vuokraa, kun asuin ammattikoulusta valmistuttuani kotona. Summa taisi olla jotain 100e luokkaa. Tämä oli laskettu huoneeni neliöiden mukaan. Lisäksi sain edelleen ilmaiset ruuat sekä äiti pesi pyykkini välillä. Itse pesin osan.

Mielestäni olisin voinut maksaa enemmänkin kuin tuo 100e vaikka en töissä ollutkaan. Tuo 700e on kylläkin täysi mahdottomuus opiskelijalle. Opintotuki+asumislisä ei edes ole noin paljoa, joten lapsei pitäisi velkaantua sinun ahneuden vuoksi.

Vierailija
22/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä hurjaa ja moraalitonta, että laissa on porsaanreikä, niin kuin julkisuudessa on ollut, että varakkaiden ja hyvätuloisten opiskelijoiden lapset, saavat vanhempien omistamiin asuntoihin täysimääräiset asumistuet ja sossusta hakevat vielä viikkorahat toimeentulotukena.

Itse asuin osan opiskeluajastani vuokralla äitini omistamassa asunnossa ja opintotuen asumislisäni oli vain joku 60 euroa tämän takia. Nyt tosin kriteerit taitavat muuttua kun siirrytään yleiseen asumistukeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme