Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä täysi haluttomuus voisi johtua? 30v lapseton pariskunta

Vierailija
18.06.2017 |

Minun ei tee mieli seksiä enää lainkaan. Ei mieheni kanssa, ei vieraiden kanssa, ei itseni kanssa. Aiemmin olen tyydyttänyt itseäni useinkin ja olemme olleet vilkkaita miehen kanssa yhdessä. Sitten kolmen vuoden seurustelun jälkeen minulta katosi seksihalut pikku hiljaa täysin. Alkuhuuma kai loppui. Asumme yhdessä, käymme päivätöissä, teemme asioita yhdessä ja elämme hyvää elämää. Seksi vaan puuttuu.

Nykyään ainut seksimme on sitä, että velvollisuudentunnosta annan miehelle. Joko suuseksiä tai yhdyntää. Itse en saa tästä mitään seksuaalista tyydytystä, hyvän mielen vain siksi että mies nauttii. Mies ei painosta minua, mutta haluan että rakkaallani on hyvä olla joten tyydytän hänet silloin tällöin. Usein hän kuitenkin turvautuu itsetyydytykseen, koska hänestä on ikävää olla ainut nauttiva osapuoli seksissä.

Mitä voisin tehdä, että saisin halut palaamaan? Pelkään, että mies ei kestä tilannetta pitemmän päälle ja suhteemme kariutuu. Seurustelua on takana neljä vuotta ja kaikki on muuten hyvin. On läheisyyttä ja välittämistä. Seksi ei vaan kiinnosta pätkääkään. Mies on ehdottanut pitkää esileikkiä yms, mutta en kiihotu silloinkaan joten en enää jaksa edes yrittää.

En syty lämmittelystä, mikään ei tunnu miltään. Mekaaninen klitoriksen koskettelu saa emättimen hieman kosteaksi. Mutta koska todellinen himo puuttuu, niin kuivan nopeasti, mikä aiheuttaa yhdyntäkipua. Liukkaria voi käyttää, mutta silti oman kosteuden puuttuessa yhdyntä kirvelee eikä tuota mielihyvää. Harvakseltaan näen seksiunia, joskus niissä on mukana mieheni, joskus joku muu. Mutta näitäkin näen vain muutaman kerran vuodessa. Seksuaalisuuteni on muilta osin täysin kadonnut.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Mikä teillä on auttanut tällaiseen tilanteeseen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sama juttu. Luulen, että meillä syynä lapsettomuus (2v.).

Vierailija
2/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Meillä sama juttu, ei lapsia, mies 33vee ja minä 27- toisaalta minä olen aina ollut se enemmän haluttomampi vaikkakin kumpikin sitä nhyt ollaan. Yhdessä ollaan oltu about 3 vuotta. Läheisyyttä on ja arkirullaa, seksi on pakkopullaa kun sitä kerran vuodessa teemme, juuri tuo mitä kuvailit että yhdyntä melkeinpä sattuu kun se oikea "panetus" puuttuu, liukkari toimii hetken  mutta ei tuo sitä halua.

Vierailija
4/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö e-pillereitä? Exältäni meni myös sesksihalut alkuhuuman jälkeen, mutta palasivat kun lopetti pillereiden syönnin ja käytettiin vain kondomia.

Vierailija
5/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudesta. Lopeta ehkäisy ja tehkää muksu.

Vierailija
6/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen hormonaalinen ehkäisy.

Toisena kilpirauhasongelmat. Voi masentaa ja olla haluton olo.

Kolmantena sitten se alkuhuuman loppuminen. Oliko suhteen alussa oikein kunnon himoa juuri sitä toista kohtaan vai tuliko seksihalu enemmän uutuudenviehätyksestä? Oletko aiemmin lauennut normaalisti?

Mulla oli jossain vaiheessa elämää, varmaan pitkän stressin seurauksena, halut täysin kateissa. Ihan kokonaan. Luulin, etten vaan ole enää yhtään seksuaalinen. Olo oli muutenkin vähän ankea ja jotenkin "samea". Jossain vaiheessa sitten yhtäkkiä halut alkoivatkin hyrrätä aivan hulluna, mutta oma kumppani ei silti kiinnostanut yhtään. Muut olisivat kiinnostaneet. Tässä kuitenkin oli tilanne, että ei ehkä alkujaankaan oltu toisillemme niin sopivat siinä asiassa. Myöhemmin uuden miehen kanssa olen kyllä lauennut ja nauttinut ja halunnut miestä ihan tosissani.

Silti stressi ym. vaikuttaa ja esim. juuri nyt olen tosi haluton :( Epäilen jotain hormonihäröä. Tai sitten tässäkin on huuma kadonnut ja hormonit lamautuneet.

Vierailija
7/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa!! Eikös naisten pitäisi nauttia vain seksistä eikä se asia mitä vasten sitä tehdään, vaikuta mitään... Jos vaikka koittaisitte tehdä sitä siksi mihin se homma on tehty.

Vierailija
8/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan samanlainen tilanne. Kärsin haluttomuudesta, seksi tuntui suorastaan vastenmieliseltä, vaikka mies itse ei ollutkaan yhtään vastenmielinen, ja pakottamalla pakotin itseni miehen takia harrastamaan seksiä edes silloin tällöin (usein itkua pidätellen). En tiedä mikä haluttomuuteen oli syynä - ei hormonaalinen ehkäisy, koska käytimme kondomia - mutta se meni itsestään ohi ajan kanssa. Nykyään harrastamme seksiä säännöllisesti kerran viikossa.

Vierailija
9/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. SYön pillereitä ja aiheuttivat myös aikamoisen saharakuivuuden pari kk sitten, joten se vei viimeisetkin halut. Kuukauden päästä vaihdan toiseen pillerimerkkiin, mikä toivottavasti auttaisi.

N25

Vierailija
10/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Johtui pillereistä. Halut palas ku lopetin ja käytettiin vaan kumia. Suosittelen kokeilee. Miehelleki helpotus kun tajuaa ettei vika ole hänessä. Hienoa että haluat tehdä töitä suhteen eteen. :) toivottavasti asialle löytyy ratkaisu. Itseäki ärsytti kun halusin haluta mutta ei vaan kiinnostanut seksi vaikka yritin. Kummasti auttoi kun pillerit lopetti :) muutenkin paljon parempi ja virkeämpi olo.

Vierailija
11/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Itsestä huolenpitäminen muutoin.

Terapia.

Vierailija
12/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain aineita? Ei ihme että tilanne on tuollainen.

Vierailija
13/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittanut jonkin lääkityksen tässä viimristen vuosien aikaan? Onko muita asioita joista mielenkiinto on kadonnut, ihan siis seksiin liittymättömiä?

Vierailija
14/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies on usein syynä. Miksi valitsette itsellenne ällöttävän miehen tai sellaisen joka ei ole seksikäs?

Vierailija
15/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa oma aloituksesi otsikko. Syy asiaan löytyy siitä.

Vierailija
16/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä mies on usein syynä. Miksi valitsette itsellenne ällöttävän miehen tai sellaisen joka ei ole seksikäs?

Justiinsahan ap kertoi ettei vieraatkaan miehet

kiinnosta.

Vierailija
17/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon terapia auta.

Vierailija
18/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, on jotenkin tosi yksinäinen olo asian kanssa vaikka varmasti on tosi paljon muitakin joilla sama ongelma.

En käytä hormonaalista ehkäisyä, vuosia sitten jäi niin huonot kokemukset siitä vaikka kokeilin useita pillerimerkkejä. Kondomi on ollut käytössä koko suhteen ajan.

Mieheni on ihana, syy ei todennäköisesti ole hänessä. Seksimme oli ensimmäiset pari vuotta todella hyvää, elämäni parasta. Himosin häntä paljon ja sain joka kerta useitakin orgasmeja. Pikku hiljaa tämä vaan on hiipunut. Aluksi itseltäni loppui tarve tehdä aloitteita, mutta mies sai vielä lämmiteltyä minut helposti jos hänen teki mieli. Sittemmin ei lämmittelykään ole oikein tehonnut.

Lapset eivät kuulu suunnitelmiin, emme ole kumpikaan koskaan haaveilleet omasta perheestä. Mutta mitään piuhoja ei ole katkottu, koska mielihän voi muuttua.

En ole aloittanut mitään lääkitystä eikä elämässä muu ole muuttunut, paitsi työstä on tullut stressaavampaa. Olen saanut uusia vastuualueita duunissa ja nytkin loppuvuodesta on tulossa iso projekti, joka pelottaa jo nyt. Ehkä tämä voisi olla yksi asian laukaissut tekijä, huumavaiheen loppumisen lisäksi.

Liikunta on vähentynyt kun yksi harrastekurssini loppui, enkä ole löytänyt intoa uuteen lajiin. Ehkä tämä vaikuttaa myös yleiseen mielialaan ja hormonien laiskistumiseen, hyvä pointti. Hoikkia olemme kuitenkin molemmat, ylipaino ei siis ole syynä.

Ehkä voisin nyt kesällä aloittaa vaikka pyöräilyn. Jos siitä nyt ei ole tähän vaivaan apua niin onpahan edes muuten hyödyllistä vähän kohottaa kuntoa.

Ap

Vierailija
19/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt?

Vierailija
20/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon terapia auta.