Eihän kukaan pidä vessan seinällä koukussa pillupyyhettään? Joku joskus kertoi täällä niin? YÄK...
Kommentit (45)
laittanut pienet pyyhekoukut aivan pöntön viereen. Totesin, ettei niisä voi pitää käsipyyhkeitä, sillä ne olisivat liian matalalla ja roikkuisivat osittain lattialla. Nyt tajusin, että ne koulut on varmasti tarkoitettu pillupyyhkeille!! Meillä kyllä heitetään niin pillu- kuin pyllypyyhkeetkin heti pyykkiin eikä roikotella niitä vessassa. Kaikkea sitä oppii tältä palstalta.
koukun uuden talon vessaan mun pillupyyhkeelle. Lopulta suostui kun mä sanoin et jos ei laita niin voi olla varma et lainaan sen pyyhettä. Nyt mul on koukku pillupyyhkeelle mut perheen nuorin varasti sen peppupyyhkeelleen... täytyy varmaan lainata miehen pyydettä ;)
Ma kayn aamuin illoin suihkussa enka ole katsonut tarpeelliseksi siina valilla kayda alapaapesulla. Kaytan tamppooneja, eika menkkojenkaan aikana ole jatkuvaa alapesutarvetta.
Meilla ei ole bideeta, eika pytyn vieressa suihkua joten tuo pesu olisi mahdottomuus siinakin mielessa. Mutta kaikkea sita taas kuuleekin... Jokaisella huvinsa.
Oikeasti, mä en ainakaan pilluani haluaisi pyyhkiä samaan pyyhkeeseen, johon muut pyyhkivät kätensä!!! Meillä ainakin käsipyyhe menee nuhjuiseksi päivässä. Jos pesen pilluni, pyyhin kylpypyyhkeeseeni tai paperiin.
kuivattaneet. Muistaisivatpa nuo rouvat useammin poistaa alapääpyyhkeensä, kun lapsiperhe saapuu vierailulle.