Eihän kukaan pidä vessan seinällä koukussa pillupyyhettään? Joku joskus kertoi täällä niin? YÄK...
Kommentit (45)
Jos joku siihen pyyhkii kätensä, kun koukussa on mun nimi, niin saa syyttää itseään. On meidän mukuloitten paskapersepyyhkeetkin siinä samassa naulassa...
koukussa roikkuu. Että tervetuloa vieraat meille
Mutta pidän sitä kyllä omassa paikassaan, ei ole muiden käytössä.
että se pyyhe kannattaa merkitä vaikkapa sellaisellä hämähäkkiväärinpäin-tarralla, niin ei tule vahingossa käsiä pyyhittyä.
Kätevää!
mä kuivaan aina siihen käsipyyhkeeseen...
Vierailija:
4, jos peppuja/pimppejä
En kai mä niihin paskasta persettä pyyhikään... Ihme idiootteja linjoilla!
mulla on seinässä koukku lähellä vessanpönttöä; siis takaseinässä.
Että jokaisen pitäis tajuta, ettei siihen näppejä pyyhitä.
Vierailija:
että se pyyhe kannattaa merkitä vaikkapa sellaisellä hämähäkkiväärinpäin-tarralla, niin ei tule vahingossa käsiä pyyhittyä.
Kätevää!
pesuun? Kia te siihenkin pyyhitte alapäänne suihkun jälkeen????
ja sen lisäksi käsipyyhe ja tai vieraspyyhe. Omaan pyyhkeeseeni saatan pyyhkiä myös naamani ja käteni, koska alapääni pesen sen verta monta kertaa päivässä että tiedän sen olevan puhdas.
jos tietäisitte että pillussa on paljon paljon vähemmän bakteereja kuin esim suussa niin ette kitisis...
JA toisaan meillä on vessassa yksi ainoa pyyhe...
T:11
Vierailija:
12, juurihan kerroit, että...
että kaks pyyhettä roikkuu ja pönttöö lähempi on intiimipyyhe, mutta sitä ei lue. Siis pesun jälkeen iho on puhdas, vai pesettekö te kylpypyyheetkin joka kerta, kun kyllä silloinkin sieltä kuivailen????
Vai tuleekos sun perseestäs paskaa vielä kalsareihin kun olet sen pyyhkinyt?? Ja peseminen ja pyyhkiminen on kaks ihan eri asiaa vielä...
Sitäpaitsi, ei ne vieraat sitä tiedä, jotka meillä kätensä pyyheliinalla kuivaavat, että missä se on käynyt ;)
Eivätkä ne tiedä sitäkään, että toisinaan meillä nuollaan luosikat:D
Ja meillä käydään päivittäin suihkussa, että eipä meillä yleensä juurikaan vessan pyyhkeeseen pyyhitä muita kuin käsiä..
mutta ei siihen oo kukaan kuollut, jos puhtaat pimpit ja kädet pyyhitään samaan
Kerrankin joku on täällä viisas!
t.11/24/32
Jos ja kun peseN bideellä alapääni on siihen oma pikkupyyhe joka menee kuivauksen jälkeen pyykkiin HETI!