Vapaaehtoisesti lapsettomalle se lapsettomuus tuottaa yhtä paljon iloa kuin oman lapsen kasvun seuraaminen vanhemmalle
Muistakaa se, ennen kuin haukutte lapsettoman elämää tyhjäksi!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Sehän tarkoittaa, että lapsettoman elämässä on ihan sanoinkuvaamaton määrä onnea ja iloa. Itse en ymmärrä, miten tuosta saa elämälleen sisällön, mutta ei minun tarvitsekaan.
Minulla on lapset, joiden vuoksi myrkkyä joisin ja voisin karhuja kengittää. Hyvä, että sinullakin on jotakin, jonka koet yhtä arvokkaaksi.
Öh, ei lapseton mittaa onnellisuutta sillä, onko hänellä elämässään ihmisiä, joiden puolesta hän on valmis kuolemaan. En minä halua kuolla kenenkään puolesta. Haluan elää omaa elämääni ja tehdä omia juttujani mahdollisimman vapaasti.
En biletä, inhoan shoppailua, en matkustele, en luo uraa, en harrasta irtosuhteita ja namisissa olen ollut 17 vuotta mutta rakastan rauhallistaa elämääni johon ei kuulu lapset nuorena, keski-ikäisenä eikä vanhuksena. En jaksa lapsia vauvana, leikki-iässä, koululaisena, aikuisena mahdollisine lapsenlapsineen, elän omannäköistä elämää, juuri minulle sopivaa ja jos se jotakin pännii niin sääliksi vastapuolta käy.
Vierailija kirjoitti:
En biletä, inhoan shoppailua, en matkustele, en luo uraa, en harrasta irtosuhteita ja namisissa olen ollut 17 vuotta mutta rakastan rauhallistaa elämääni johon ei kuulu lapset nuorena, keski-ikäisenä eikä vanhuksena. En jaksa lapsia vauvana, leikki-iässä, koululaisena, aikuisena mahdollisine lapsenlapsineen, elän omannäköistä elämää, juuri minulle sopivaa ja jos se jotakin pännii niin sääliksi vastapuolta käy.
Tämä. Mulle on ihan sama jos joku tekee lapsia, itse en tee koska rakastan rauhaa ja ns. Yksinäisyyttä vaikka mies mulla onkin. Ei vaan kiinnosta, lapsiarki olisi kamalinta mitä tiedän. Olen introvertti ja en vain jaksa lapsia. Hienoa että joku niitä tekee, onneksi minun ei tarvitse.
Lapsen hankkiminen romahduttaa etenkin miehen markkina-arvon.