Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatatko ns. perinteisiä sukupuolirooleja? Jos kyllä, kuinka vahvasti ja minkä takia?

Vierailija
16.06.2017 |

Itse kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa ja vastustan perinteisiä sukupuolirooleja. Olen kiinnostunut teidän mielipiteistänne. Olkaa asiallisia ja perustelkaa kantanne!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan henkilökohtaisesti perinteisiä sukupuolirooleja, sillän omasta mielestäni nykyinen trendi tuntuu pakottavan tasapäistämään  ihmisiä enkä pidä siitä. Koen että perinteiset sukupuoli roolit toimivat loppujen lopuksi useilla parhaiten, toki osalle eivät toimi. Mutta en usko että on sattumaa että tytöt ja pojat vaikka luonnollisesti tykkäävät eri leluista esimerkiksi vaikken yleistä. Ja muutenkin että miesten ja naisten välillä uskon että on usein erilaisia taipumuksia eri asioihin ja mieltymyksiin ja vahvuuksiin. Toki perinteisistä sukupuolirooleista kannatan että niitä sovelletaan tähän päivään , ja kaikenlainen kaltoinkohtelu puolin ja toisin on aina väärin. 

Tykkään itse olla naisellinen nainen ja tykkään itse myös perinteisistä naisellisista asioista, esim vaatteista, kotirooleista esim kotitöiden suhteen jne. Miehenikin on aika perinteinen mies. Perinteisistä sukupuolirooleista huolimatta ajattelemme että  sukupuolet ovat keskenään samanarvoisia mutta usein vähän erilaisia tai ainakin itse ollaan myös esim kotitöitä jaettu kummallekin mieluisia.

Yleisesti kannatan perinteisiä sukupuolirooleja mutta tämänpäivän tarpeet huomioiden, mutta tiedän että meitä on erilaisia ja vaikka monelle toimisi niin ei kaikille ja se on ok :)

Parikymppinen N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi