Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua että mieheni lähtee lapsemme kanssa vanhempiensa luona käymään..ihan hölmöä

Vierailija
29.03.2006 |

Mies oli juuri reissussa ja itse olin sen aikaa äitini luona lapsen kanssa.

Nyt olen itsesuunnitellut reissua pois kotoa. Yksin. Ja siinä ei ole mitään ongelmaa minulle tai miehelleni että mies jää lapsen kanssa kotia kaksin viikonlopuksi.

Mutta nyt mies on ruennut suunnittelemaan että lähtisi vanhempiensa luona käymään silloin. Ja tämä häiritsee minua. Mitään järjellistä syytä tähän ei ole. Miehen vanhemmat ovat mukavia ja luotettavia ihmisiä jotka pitävät kovasti lapsestamme. Mutta minua häiritsee ajatus että lapseni menee sinne ilman minua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä tähän osaisi sanoa????

Vierailija
2/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen itsekin miettinyt samaa että en varmaan antaisi / haluaisi että mies vie lapsemme hänen kanssaan mummolaan eli anoppilaan.

en vaan tiedä mikä siinä häiritsee mutta tuntuu että pitäisi itsekin olla paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inasen " katkera" siitä että miehesi ei taaskaan joudu hoitamaan lasta yksin. Olit ehkä ajatellut että reiluuden nimissä näinkin päin ja nyt mies lähteekin itse hoidettavaksi kotiinsa : )

..siis ihan alitajuisesti tietenkin...

Vierailija
4/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hänelläkin on elämää vaikka sinä et ole paikalla. Ajattele sitä siltä kannalta että entä jos sinä et saisi lähteä lapsen kanssa kylään tai omille vanhemmillesi siksi että mies on huvittelemassa eikä pääse mukaan?

Silloinhan lapsesikaan ei saisi lähteä mummolaan kuin vain jos molemmat vanhemmat lähtee mukaan?

en ymmärrä. Käyttäydyt vähän itsekeskeisesti. eikä niin vähänkään, sori nyt vaan.

Vierailija
5/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän jos appivanhemmat ovat jotenkin epämiellyttäviä/-luotettavia, mutta niinhän ei ilmeisesti ole. Koittakaahan nyt miettiä, että mikä ihme siinä tökkii? Mustasukkaisuus? Pelkäättekö, että lapsi ihastuu mummoon liikaa, että olisi itse parempi olla paikalla seuraamassa tilannetta ja tarvittaessa mennä väliin pusittelemaan muksua että se varmasti muistaisi että äiskä on kuitenkin se paras?

Pelkäättekö, että appivanhemmat alkavat tuputtaa pojalleen jotain kasvatusneuvoja jotka sotivat omianne vastaan?

Joku järjellinen selitys on pakko löytyä... muuten tajuan naisia koko ajan vähemmän. Vaikka olen nainen ja äiti itsekin!

Vierailija
6/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyseessä olla tämä miksi et halua että miehesi menee anoppilaan lapsenne kanssa ilman sinua.

Vierailija
7/7 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on vanhanaikaisia hoitotapoja (esim. " Eikö vauvalle juotetakaan enää sokerivettä?!" , annetaan likaiset avaimet imeskeltäväksi, annetaan vauvan huitoa suuhun käsillään ja saada vanhuksilta karies, syötetään ruokaa, johon saattaa tukehtua ja kaiken huippuna siellä on niin likaiset lattiat että ällötää vauvan ryömiminen siellä.)

Et näin minäkin haluaisin olla mukana vahtimassa, mitä tekee ja missä. Mies kun ei luonnollisestikaan huomaa moista.

Ja joo, pointti tuossakin, että mieskin saisi joskus olla hoitamassa vauvaa yksin. Tietäisi, mitä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän