Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puet päällesi, kun menet kaupungille kahville, ostoksille tms.

Vierailija
16.06.2017 |

..jos ulkona on 20-24 ° C ja puolipilvinen poutasää. Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekon, esim tällainen kevyt kukkamekko: http://shop.mango.com/FI-en/p0/woman/clothing/dresses/dress?id=81008835…

Ja korkeapohjaiset samdaalit tai Korkeavyötäroiset shortsit ja off the shoilder- paita tai kevyt paita/ toppi.

Olen 33-vuotias.

Samdaalit ja shoilder

Sandaalit ja off the shoilder:D tämä aurocorrect kun kännykällä kirjoittaa

Apua shoulder😅

Vierailija
22/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten oli shortsit, sandaalit ja vähän peittävämpi ilmava paita, jossa on hihat kyynärpäihin saakka.

Eilen oli polvimittainen hame ja toppi, ohut neule hartioilla. Tennarit.

Voin myös laittaa mekon ja sandaalit. Joku pitkähihainen laukkuun mukaan.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysät pitkät housut, pitsikoristeisen t-paidan, ja ilmavan neuletakin, ja sandaalit. kuuma tuli tänäänkin

mutta ei persefarkkuja eikä mitään liian paljastavaa. ottakaa ulkomaalaisista mallia, he osaavat.

No missäs nämä ulkomaat sitten sijaitsee, mistä meidän juntti-suomalaisten tulisi ottaa mallia?

Oon tosin ihan varma että myös siellä "ulkomaassa" käytetään narutoppeja ja persefarkkuja. Tarkoitit muuten noilla farkuilla varmaan perseshortseja?

Vierailija
24/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja t-paidan, neuleen tai pitkähihaisen ja ballerinat aina. Ja käsilaukku ja joku koru.

Vierailija
25/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene noin kuumalla minnekään, ainakaan kaupungille.

Vierailija
26/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eilen esimerkiksi oli nämä housut: 

http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0477600007.html#Khakinvihreä

ja musta löysä toppi tuolleen osittain housujen sisällä kuten kuvassa ja sitten mukana ohut pitkä musta neule. Jalassa ruskeat perusballerinat.

Aikalailla tuollaisilla asuilla mennään, en tykkää pahemmin esitellä mun jalkoja niin ohuet löysät housut on kivoja :) Tykkään myös maksimekoista ja maksihameista ja culottes tyylisistä housuista. Joskus saatan käyttää myös farkkuja niin että on lahkeita vähän kääritty. Yläosana ihan perus toppeja ja t-paitoja ja mukana joku sileää kangasta oleva huitula tai sitten ihan ohut neule.

N22

Vierailija
27/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. polvipituinen kevyt hame, 3/4-hihainen paita ja neuletakki, ja ohuet tai pitsiset sukkahousut, jalkaan kevyet kävelykengät (en osaa ostaa istuvia ballerinoja, ne aina puristavat tai hiertävät).

Vierailija
28/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit, teepaita ja sandaalit. Käsilaukun virkaa toimittava reppu selkään. N47, 100+kg.

Vierailija
29/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidan ja polvipituiset sortsit. Tämmöisellä viileämmällä ilmalla kuin tänään (15 astetta) on t-paita, farkut ja ohut kangastakki. Kuumalla on sandaalit, viielällä sukat ja kävelykengät.

Nainen, 41 v.

Vierailija
30/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut, mekko, villatakki. En tykkää näyttää ihoa.

Vierailija
31/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko/hame+ paita ja neuletakki tai farkut/pellavahousut, paita ja neuletakki, kenkinä tennarit, ballerinat tai sandaalit. N 48

Vierailija
32/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina mekko päällä. Viihdyn mekoissa. Mulla on niitä paljon erilaisia eri säihin ja tilanteisiin. Pääsääntöisesti ovat polvipituisia. Kesällä paljaat sääret, ei missään nimessä legginsejä alle. Syksyllä ohuet sukkahousut ja talvella paksummat.

N41, HKI

Vierailija
33/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit ja hame tai farkut ja tennarit. Yläkroppaan t-paita/toppi. Kuljetan yleensä mukana neuletakkia tai nahkatakkia, koska olen usein viluinen. N 42v.