Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan hitsin vitsit mikä jännitys alkoi!!! Elokuussa kreetalllleeeeeeeee <333

Vierailija
16.06.2017 |

:P ensimmäinen reissu lapsen kanssa :))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun käy niin se on siinä. 

Vierailija
2/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva paikka :) mukavaa reissua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerrankin tuuria; Voitin viikon matkan tosiaankin Kreetalle. Möin sen matkan facebookissa. Ei ollut mun juttuni.

Vierailija
4/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa! Minkä ikäinen lapsi?

Meillä ei käyty koskaan ulkomailla perheen kanssa, se vähän harmittaa. Näin aikuisena jännittää lähteä mihinkään, kun pitäisi osata kaikki ihan itse eikä ole mitään valmiita mielikuvia siitä miten siellä toimitaan, vaikka olen toki ohjelmia ja videoita matkustamisesta katsellut. Lentokoneeseen en ole koskaan astunut, mutta joku päivä olisi tarkoitus uskaltaa.

Kiva kun teillä lapsikin saa nähdä vähän "maailmaa"!

Vierailija
5/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa! Minkä ikäinen lapsi?

Meillä ei käyty koskaan ulkomailla perheen kanssa, se vähän harmittaa. Näin aikuisena jännittää lähteä mihinkään, kun pitäisi osata kaikki ihan itse eikä ole mitään valmiita mielikuvia siitä miten siellä toimitaan, vaikka olen toki ohjelmia ja videoita matkustamisesta katsellut. Lentokoneeseen en ole koskaan astunut, mutta joku päivä olisi tarkoitus uskaltaa.

Kiva kun teillä lapsikin saa nähdä vähän "maailmaa"!

Juujuu, vuoden ikäinen :) mie ootan sit reissuu niin innolla ku päästää vesipuistoihin ja vaik mitä muuta kivaa :)))

Vierailija
6/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, siellä on todella kuuma, noin pienen kanssa täytyy olla erittäin varovainen auringon suhteen.

Vierailija
7/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo paikka lapsen kanssa mennä. Kreeta on muutenkin kiva saari.

Vierailija
8/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varovasti pidetty jo vauvoja lähinnä Italiassa ja Ranskassa. Oltu kymmeniä kertoja pari viikkoa per kesä. Vaikka saan työnpuolesta matkustaa kokouksiin Aasiasn ja Australissn. On törkeää totuttaa lapsi maailmaan.

Vierailija
9/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun muksuna mentiin elokuussa Kreetalle, ensimmäinen ajatus lentokoneesta noussessa "eihän täällä voi edes hengittää". :D Eli pirun kuuma tulee olemaan, varautukaa siestoihin, nesteytykseen ja aurinkorasvaan.

Vierailija
10/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi