Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit? Alakerran naapurit grillaavat ja savustavat pihalla

Vierailija
16.06.2017 |

Kerrostalossa asutaan, eikö parvekkeilla ym. ole grillaaminen kokonaan kiellettyä? Tänään naapuri oli kaivanut savustuspönttönsä ja savustaminen alkakoon. Voi luoja tätä hajua. Koko kotimme haisee nuotiolta/ savustetulta kalalta, vaikka suljin ikkunat heti kun hän aloitti puuhansa.

Tilanteesta tekee huvittavan se, että tämä samainen savustaja ukko HUUSI minulle pihaltaan, kun parvekkeeltamme tippui ränniä pitkin vähän vettä hänen pihallensa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää hajustajat on kyllä itsekästä sakkia. Ihan yks hailee aiheutuuko naapurille siitä haittaa.

Mutta kun minä, minä ja minä ja minun oikeus hajustaa! Mitäs se naapuri raittiilla ilmalla tekee, kun minä haluan hajustaa.

Samanlaista sakkia kaikki, oli sitten grillaaja, tupakoitsija tai hajuvesien tai huuhteluaineiden hölvääjä.

Enemmän mua häiritsee naapurit, jotka viettävät kesäpäiviä parveekkeella. Ihan vaan istumassa ja nauttimassa.

Todellisuudessa kyttäävät naapureita, mitä tehdään milläkin parvekkeella mihin aikaan ja kuka savusti, kasteli kukkia tai antoi lasten leikkiä eväsretkeä. Kuka kuivaa vaatteensa parvekkeella ja kenellä on vieraita.

Maailma olisi niin paljon parempi jos jokainen pitäisi huolta omista asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi