Onko täällä väkivaltarikosten uhreja?
Miten olette voineet? Onko elämä jatkunut ja missä vaiheessa? Exäni yritti tappaa ja lusii nyt 2vuoden tuomiota. Tieto vankilaan joutumisesta on helpottanut oloani vaikkakin tiedän sukulaistensa haukkuvan minua edelleenkin...
Kommentit (8)
Olen, mutta en ole asiaan sen kummemmin vienyt eteenpäin. Enkä edes puhu siitä.
Olen mutta peruin aikoinaan pelon takia syytteen. Silloin oli vielä mahdollista sovitella. Mulla ei tilanteessa ollut ketään kunnolla tukena ja piti lasten takia vaan pärjätä. Piilotin kaikki tunteet. 6 vuoden jälkeen tapasin ihmisen joka oli niin turvallinen ja huolehti musta että kaikki tunteet purkautu sillon. Melkein sekosin kun en tajunnut mistä ne tunteet tuli. Sitä ennen ajattelin joka päivä sitä pahoinpitelyä ja elämä oli pysähtynyt. Vasta sen jälkeen kun pääsin niistä tunteista yli pystyin jatkaannelämää. Aloin harrastaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Mua on hyväksikäytetty ja hakattu lapsena ja raiskattu aikuisena. En ole jaloillani, tällä hetkellä vahvoilla lääkityksillä ja traumaterapiassa.
Äläkä ap todellakaan välitä exän sukulaisista. Taitaa olla heillekin lusikalla jaettu kuten exällesi.
Lääkityksellä minäkin olen. Masennuin ja tuli pelkotiloja sekä unettomuutta. Asianajajani on ehdottanut, että nostaisin syytteen näitä haukkujia vastaan, mutta ei mulla ole voimia enää uusiin oikeudenkäynteihin 😐
Ap
Ex-puoliso hakkasi useamman kerran. Pahiten kun olin vko 30 raskaana, tajuttomaksi.
Kestin sitä paskaa ihan liian kauan. Kerran soitin poliisit mutta soittivat puolen tunnin päästä mulle takaisin et tarviiko vielä tulla, kirjaimellisesti veitsi kurkulla vastasin että ei. En sen jälkeen ikinä tehnyt mitään ilmoitusta.
Onnekseni pääsin kusipäästä eroon, nyt kun aikaa kulunut kaikesta 15 vuotta ei jutut enää kummittelekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on hyväksikäytetty ja hakattu lapsena ja raiskattu aikuisena. En ole jaloillani, tällä hetkellä vahvoilla lääkityksillä ja traumaterapiassa.
Äläkä ap todellakaan välitä exän sukulaisista. Taitaa olla heillekin lusikalla jaettu kuten exällesi.
Lääkityksellä minäkin olen. Masennuin ja tuli pelkotiloja sekä unettomuutta. Asianajajani on ehdottanut, että nostaisin syytteen näitä haukkujia vastaan, mutta ei mulla ole voimia enää uusiin oikeudenkäynteihin 😐
Ap
Miten he haukkuvat kun kerta voisi syytteenkin nostaa? Julkisesti ja niin että esim. kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyvät? En ole yllättynyt, että sinulla ei ole voimia uusiin oikeidenkäynteihin. Käytkö kuitenkin purkamassa jollekin näitä tuntoja asian tiimoilta ja siitä muodostuneita ongelmia? Kaikkea hyvää sinulle, exäsi olisi ansainnut paljon pidemmän tuomion.
Mullekin oma äiti sanoi suunnilleen, että siitäs sain ja ihan oikein mulle. Ironista, että sillä hetkellä, kun yritettiin tappaa, ajattelin, että on varmaan äitille kauheeta, kun oma lapsi tapetaan. Äitini on harras kristitty ja koska minä en ole, olisi hänen mielestään tappamiseni ollut vain jumalan tahto ja rankaisu (uskon "hylkäämisestä").
Arki menee välillä paremmin ja välillä, kuten juuri paraikaa, tulee ahdistusryöppyjä, jotka kyllä invalidisoi. Aikaa tapauksesta jo 10 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten he haukkuvat kun kerta voisi syytteenkin nostaa? Julkisesti ja niin että esim. kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyvät? En ole yllättynyt, että sinulla ei ole voimia uusiin oikeidenkäynteihin. Käytkö kuitenkin purkamassa jollekin näitä tuntoja asian tiimoilta ja siitä muodostuneita ongelmia? Kaikkea hyvää sinulle, exäsi olisi ansainnut paljon pidemmän tuomion.
Mulle on tullut leikeltyjä ja sutattuja minusta, lapsestani, vanhemmista, siis valokuvasilppua. Minun siskon kimppuun on mies ollut menossa oli ajatellut hakata, kun on niin kuin minä. Aivan hullua hommaa. Nyt tää mies joka siskoni yritti hakata, on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ap