Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomattavasti vanhemman miehen iskeminen

Vierailija
16.06.2017 |

Otsikko on hieman väärä, koska mies on jo sanonut olevansa minuun ihastunut, mutta en keksinyt osuvampaakaan nimeä tälle ketjulle.

Olen siis korviani myöten ihastunut ja valitettavasti myös rakastumassa itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen. Mies on todella hauska, koulutettu, sangen komea mielestäni ja huomaavainen, meillä on paljon yhteistä, mm. harrastukset, uskonto, kirjallisuus, suhtautuminen lasten hankkimiseen sekä monia, monia muita asioita. Huonoja puoliaan ovat esim. jästipäisyys, asioiden unohtelu ja ajoittainen tilannetajuttomuus. Itse olen parikymppinen opiskelija, sosiaalinen, nätti ja laitettuna jopa kaunis. Takana minulla on yksi, 6 vuotta kestänyt parisuhde joka päättyi riidattomasti keväällä.
Olen tuntenut tämän miehen harrastuksen kautta vuoden ja hän on tosiaan myös sanonut nyt ihastuneensa minuun, seksiä meillä on ollut muutaman kertaa ja pidän siitä kyllä kovasti, vaikka se onkin melko rauhallista ollut vielä tähän mennessä. Miestä selvästi jännittää sängyssä, mutta on rentoutunut kuitenkin koko ajan enemmän.

Miehellä on pitkä lista ystäviä ja vapaa-aikansa kuluu lähinnä heidän kanssaan, minkä ymmärrän hyvin. Yhden illan saattaa olla kotona oleskelemassa, muuten on kuntosalilla tai muissa treeneissä. Itselläni melko sama homma, mutta ei aivan noin hard corena. Ystävät tulevat kuitenkin kummallakin ensimmäisenä.

Olemme miehen puolelta epäsuorasto sopineet, että olemme toistemme kesäkumppanit (yhteinen harrastusryhmämme päättyy syksyllä eli jatkossa meillä ei olisi paikkaa jossa nähdä ikään kuin väkisin). En ole varma, pelkäsikö hän minun haluavan jotain vakavampaa vai sitä, että minä pelästyisin jos hän haluaisi. En tahtonut säikäyttää häntä pois sanomalla että oikeasti voisin haluta muutakin. Se tuntui kyllä aluksi hyvältä, mutta siinä  vaiheessa kun tajusin, että vaikka vielä on kesää jäljellä, niin jossain vaiheessa sekin loppuu ja minä palaan takaisin opiskelukaupunkiini ja hän jatkaa töitänsä täällä pääkaupungissa, kiittää kesästä, tapaa jonkun ikäisensä naisen ja aloittaa ns. oikean suhteen hänen kanssaan, minä jään rannalle riukuttamaan.

Tiedän, että teen miehen eteen paljon; vien häntä syömään ja muutenkin ulos, kehun eri asioista ja huomioin monella tavalla. Saatan olla tässä pelkkä väliaikainen pillu, lompakko ja egonkasvattaja, mutta toivon että en olisi. Minä todella välitän tästä miehestä ja koska tiedän meillä olevan vain vähän aikaa jäljellä ennen syksyä haluaisin jotenkin saada hänet ymmärtämään että olen hyvä nainen. En edes tiedä, miksi tästä kirjoitin tänne, mutta halusin vähän saada ajatuksia järjesteltyä ja se on helpompaa kun lukee nämä ajatukset ikään kuin toisen silmin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä päänaukojista, ap. Minä sain taas muistutuksen, miksi keskustelupalstoilla ei kannattaisi käydä, jollei halua pilata päiväänsä. Ovat täynnä kyynisten, ahdaskatseisten, huonosti käyttäytyvien tyyppien kasvottomina kirjoittamia herjoja. Ihan hyvin vastasit monelle mielestäni. Joku asiallisesti kommentoi tuota ravintolassa maksamista, mutta minä en osaa sanoa mitään.

Tämä ketju tuli vastaan, kun googlasin näitä ikäeroartikkeleja ja -keskusteluja. Näin tein, koska minulla on juuri nyt orastavaa kiinnostusta 15 vuotta vanhempaan mieheen. Ikinä en ollut ajatellut, että voisin kiinnostua niin paljon vanhemmasta, mutta hänestä kiinnostuin rauhallisuuden, turvallisuuden, huumorintajun ja useiden yhteisten mielenkiinnonkohteiden vuoksi. Katseesta näin ehkä vastakiinnostusta, mutta antaa ajan kulua.

Ap, sinulle ei voi antaa montaa neuvoa, kuin että ole oma itsesi ja lisäksi avoin ja rehellinen. Lisäksi (tämän olen lukenut John Greyn parisuhdeoppaasta) kokeile mitä tapahtuu seuraavien viikkojen aikana, jos kerrot häne olevasi onnellinen hänen kanssaan. Olen ymmärtänyt, että rakastunut mies haluaa tehdä naisensa tyytyväiseksi ja onnelliseksi. Jos hän onnistuu tässä, se valaa mieheen uskoa suhteen onnistumisesta jatkossa. Tietysti ei voi yleistää, sanon jo valmiiksi kaikille kommentoijille. Lisäksi mies voi osoittaa rakkautensa ja pyrkiä miellyttämään teoilla, joita nainen ei ehkä tunnista rakkaudenosoitukseksi kukkakimppuja odottaessaan.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
42/49 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Ainakin yksi asia suhteessanne vaikuttaa näin viisikymppisestä miehestä omituiselta.

Minä en koskaan, koskaan antaisi parikymppisen opiskelijan maksaa ravintolalaskujani, ihan riippumatta siitä kuka ravintolaan on pyytänyt. Jos minulla ei olisi siihen varaa, keksisimme kyllä jotain muuta tekemistä (en ole erityisen varakas, pikemminkin pienituloinen). Tuollainen nuoren tytön rahoilla syöminen tuntuu hyvin erikoiselta ja omituiselta käytökseltä ja vaatisi kyllä jonkinlaista selitystä. Jos ikäluokka ja elämäntilanteet olisivat suunnilleen samanlaiset asia olisi ok, mutta apn kertoman perusteella näin ei ole.

Muuten ikäero ei ole mahdoton. Haasteellinen kyllä mutta jos molemmat haluavat, suhteella on toki mahdollisuus.

Kiitos viestistäsi kuten kaikille muillekin! En tosiaan aluksi nähnyt siinä mitään outoa että tarjoan, mutta näin jälkikäteen ajateltuna, se voi kyllä näyttää ulkopuolisesta kummalta. Toki yhä mietin että minä halusin tarjota ja miehellä ei ole silloin mitään velvollisuutta sanoa ei.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpu kirjoitti:

Älä välitä päänaukojista, ap. Minä sain taas muistutuksen, miksi keskustelupalstoilla ei kannattaisi käydä, jollei halua pilata päiväänsä. Ovat täynnä kyynisten, ahdaskatseisten, huonosti käyttäytyvien tyyppien kasvottomina kirjoittamia herjoja. Ihan hyvin vastasit monelle mielestäni. Joku asiallisesti kommentoi tuota ravintolassa maksamista, mutta minä en osaa sanoa mitään.

Tämä ketju tuli vastaan, kun googlasin näitä ikäeroartikkeleja ja -keskusteluja. Näin tein, koska minulla on juuri nyt orastavaa kiinnostusta 15 vuotta vanhempaan mieheen. Ikinä en ollut ajatellut, että voisin kiinnostua niin paljon vanhemmasta, mutta hänestä kiinnostuin rauhallisuuden, turvallisuuden, huumorintajun ja useiden yhteisten mielenkiinnonkohteiden vuoksi. Katseesta näin ehkä vastakiinnostusta, mutta antaa ajan kulua.

Ap, sinulle ei voi antaa montaa neuvoa, kuin että ole oma itsesi ja lisäksi avoin ja rehellinen. Lisäksi (tämän olen lukenut John Greyn parisuhdeoppaasta) kokeile mitä tapahtuu seuraavien viikkojen aikana, jos kerrot häne olevasi onnellinen hänen kanssaan. Olen ymmärtänyt, että rakastunut mies haluaa tehdä naisensa tyytyväiseksi ja onnelliseksi. Jos hän onnistuu tässä, se valaa mieheen uskoa suhteen onnistumisesta jatkossa. Tietysti ei voi yleistää, sanon jo valmiiksi kaikille kommentoijille. Lisäksi mies voi osoittaa rakkautensa ja pyrkiä miellyttämään teoilla, joita nainen ei ehkä tunnista rakkaudenosoitukseksi kukkakimppuja odottaessaan.

Kaikkea hyvää!

Olipa mukavaa lukea viestisi, piristit päivääni!

-AP

Vierailija
44/49 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu että suhde ei kesän jälkeen jatku, niin se ei jatku. Luota omaan intuitioosi. Tiedät sydämessäsi miten asiat ovat.

Nyt teillä on aikaa tutustua tämä kesä, syksyllä olette jo viisaampia asian suhteen.

Vierailija
45/49 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sellainen olo sun tekstistä päätellen että miestä ei oikeasti kiinnosta olla mitenkään pidemmänpäälle sun kanssa. Kuulostat enemmän lelulta hänelle kun kerran maksatkin hänen ruoat jne. Tosi outoa. Jos olisin miehen ikäinen en helvetissäkään kuvittelisi työssäkäyvänä että joku opiskelija nulikka maksaa mun ruoat vaan maksaisin hänen. Tää on mun mielipide voit ohittaa jos ärsyttää etten näe että vakavampaa tuosta tulisi.

Vierailija
46/49 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sellainen olo sun tekstistä päätellen että miestä ei oikeasti kiinnosta olla mitenkään pidemmänpäälle sun kanssa. Kuulostat enemmän lelulta hänelle kun kerran maksatkin hänen ruoat jne. Tosi outoa. Jos olisin miehen ikäinen en helvetissäkään kuvittelisi työssäkäyvänä että joku opiskelija nulikka maksaa mun ruoat vaan maksaisin hänen. Tää on mun mielipide voit ohittaa jos ärsyttää etten näe että vakavampaa tuosta tulisi.

Saatat olla ihan oikeassa, kuten moni muukin täällä. Olen saanut paljon ajattelemisen aihetta teiltä, kiitos. -AP

Vierailija
47/49 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on tehnyt sen eteen, että sinä ap haluaisit olla hänen kanssaan?

Minulle tulee hyvin vahva kuva, että sinä yrität liehitellä miestä, ja hän vain lähtee mukaan kun ei nyt parempaakaan keksi ja onhan se kiva kun joku nuori nätti nainen näkee noin paljon vaivaa. Kuinka suhteenne kävisi, jos jätätkin sen vaivannäön välillä miehelle?

Ja vielä tuohon maksamisasiaan - minustakin on älytöntä, että mies antaa opiskelijan maksaa ruokansa! Ihan sama kuka kysyy ja ketä, mutta tuo on hyväksikäyttöä olit miten vapaaehtoisesti hyväksikäytettävänä tahansa. Ja olisi hyväksikäyttöä vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin. En ikinä antaisi nuoren opiskelijamiehen tarjota minulle kuin enintään kupin kahvia. Todella pahalta tuntuisi syödä köyhemmän rahoilla. Pitää olla tosi itsekäs, että noin tekee.

Vierailija
48/49 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37 kirjoitti:

Mitä mies on tehnyt sen eteen, että sinä ap haluaisit olla hänen kanssaan?

Minulle tulee hyvin vahva kuva, että sinä yrität liehitellä miestä, ja hän vain lähtee mukaan kun ei nyt parempaakaan keksi ja onhan se kiva kun joku nuori nätti nainen näkee noin paljon vaivaa. Kuinka suhteenne kävisi, jos jätätkin sen vaivannäön välillä miehelle?

Ja vielä tuohon maksamisasiaan - minustakin on älytöntä, että mies antaa opiskelijan maksaa ruokansa! Ihan sama kuka kysyy ja ketä, mutta tuo on hyväksikäyttöä olit miten vapaaehtoisesti hyväksikäytettävänä tahansa. Ja olisi hyväksikäyttöä vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin. En ikinä antaisi nuoren opiskelijamiehen tarjota minulle kuin enintään kupin kahvia. Todella pahalta tuntuisi syödä köyhemmän rahoilla. Pitää olla tosi itsekäs, että noin tekee.

Hyvä kysymys! Viihdyn miehen kanssa ja hän viehättää minua äärimmäisen paljon fyysisesti, suoraan sanottuna hän on täydellinen pakkaus siltä osin. Miehen huumori iskee lujaa ja toisinaan hän huomioi minua pienillä asioilla. Nyt käytyämme viime päivinä enemmän ulkona neljän hengen harrastusporukalla, olen huomannut, että mies nauttii siitä, että huomaan hänen flirttailevan muiden naisten kanssa ja jättävän minut huomiotta. Kun vihjasin, että saa minua koskettaakin julkisilla paikoilla, mies sanoi, että ei halua humalassa koskettaa nuorta, kaunista naista, kun ihmiset katsovat että mitä tuo ikäloppu mies oikein lääppii. En tiedä, uskonko, tuo kyllä selittäisi paljon asioita. No, osaan se minäkin, ignoorasin miehen loppuillaksi ja keskityin vain kahteen muuhun pelikaveriin, jolloin hänelläkin tuli hätä käteen ja mies aloitti liehittelyn. Heh, ei mikään kaikkein paras alku meillä yhtään mihinkään.

Kyllä minä sisimmässäni tiedän, että ei tästä mitään tule ja ansaitsen parempaa. Kehoni vain huutaa sitä miestä, hän saa minut nauramaan (ja valitettavasti myös hämmentymään) ja fyysisesti hän tuntuu niin hyvältä, että olen koukussa siihen.

-AP

Vierailija
49/49 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiinnostaa tietää että miten tässä tarinassa kävi? Täällä myös yksi aina itseä vanhempiin miehiin retkahtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän