Huomattavasti vanhemman miehen iskeminen
Otsikko on hieman väärä, koska mies on jo sanonut olevansa minuun ihastunut, mutta en keksinyt osuvampaakaan nimeä tälle ketjulle.
Olen siis korviani myöten ihastunut ja valitettavasti myös rakastumassa itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen. Mies on todella hauska, koulutettu, sangen komea mielestäni ja huomaavainen, meillä on paljon yhteistä, mm. harrastukset, uskonto, kirjallisuus, suhtautuminen lasten hankkimiseen sekä monia, monia muita asioita. Huonoja puoliaan ovat esim. jästipäisyys, asioiden unohtelu ja ajoittainen tilannetajuttomuus. Itse olen parikymppinen opiskelija, sosiaalinen, nätti ja laitettuna jopa kaunis. Takana minulla on yksi, 6 vuotta kestänyt parisuhde joka päättyi riidattomasti keväällä.
Olen tuntenut tämän miehen harrastuksen kautta vuoden ja hän on tosiaan myös sanonut nyt ihastuneensa minuun, seksiä meillä on ollut muutaman kertaa ja pidän siitä kyllä kovasti, vaikka se onkin melko rauhallista ollut vielä tähän mennessä. Miestä selvästi jännittää sängyssä, mutta on rentoutunut kuitenkin koko ajan enemmän.
Miehellä on pitkä lista ystäviä ja vapaa-aikansa kuluu lähinnä heidän kanssaan, minkä ymmärrän hyvin. Yhden illan saattaa olla kotona oleskelemassa, muuten on kuntosalilla tai muissa treeneissä. Itselläni melko sama homma, mutta ei aivan noin hard corena. Ystävät tulevat kuitenkin kummallakin ensimmäisenä.
Olemme miehen puolelta epäsuorasto sopineet, että olemme toistemme kesäkumppanit (yhteinen harrastusryhmämme päättyy syksyllä eli jatkossa meillä ei olisi paikkaa jossa nähdä ikään kuin väkisin). En ole varma, pelkäsikö hän minun haluavan jotain vakavampaa vai sitä, että minä pelästyisin jos hän haluaisi. En tahtonut säikäyttää häntä pois sanomalla että oikeasti voisin haluta muutakin. Se tuntui kyllä aluksi hyvältä, mutta siinä vaiheessa kun tajusin, että vaikka vielä on kesää jäljellä, niin jossain vaiheessa sekin loppuu ja minä palaan takaisin opiskelukaupunkiini ja hän jatkaa töitänsä täällä pääkaupungissa, kiittää kesästä, tapaa jonkun ikäisensä naisen ja aloittaa ns. oikean suhteen hänen kanssaan, minä jään rannalle riukuttamaan.
Tiedän, että teen miehen eteen paljon; vien häntä syömään ja muutenkin ulos, kehun eri asioista ja huomioin monella tavalla. Saatan olla tässä pelkkä väliaikainen pillu, lompakko ja egonkasvattaja, mutta toivon että en olisi. Minä todella välitän tästä miehestä ja koska tiedän meillä olevan vain vähän aikaa jäljellä ennen syksyä haluaisin jotenkin saada hänet ymmärtämään että olen hyvä nainen. En edes tiedä, miksi tästä kirjoitin tänne, mutta halusin vähän saada ajatuksia järjesteltyä ja se on helpompaa kun lukee nämä ajatukset ikään kuin toisen silmin.
Kommentit (49)
Älä nyt hyvä ihminen kuvittele,että mies tulee rakastumaan sinuun. Ei tuon ikäinen mies ota tuon ikäistä tyttöä vakavissaan . Teillä on aivan erilaiset elämäntilanteetkin. Herää todellisuuteen ja avaa silmät.
Tää on kyllä todella säälittävä Provo..
Olet säälittävä.
Nimim. 35+ ämmänluuska joka elättelee epärealistisia toiveita miehen löytämisestä ja vihaa nuorempia naisia jotka varastavat kaikki mielenkiintoiset miehet nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Nimim. 35+ ämmänluuska joka elättelee epärealistisia toiveita miehen löytämisestä ja vihaa nuorempia naisia jotka varastavat kaikki mielenkiintoiset miehet nenän edestä.
Joo joo, AP. Sinulla on agenda, mutta emme lankea siihen. :D
Ei läheskään niin paha kuin se, missä yli 40 vuotias ämmä iskee vähän päälle 20 vuotiaan pojanklopin ja yrittää 12 vuotta lisääntyä sen kanssa kunnes onnistaa :)
Luinko oikein että ap on vanhan miehen lompakko?
Minä olen 45 v. ja ollessani 39 olin todella ihastunut aivan ihanaan 57 v. mieheen. Meillä oli henkisesti paljon yhteistä. En kuitenkaan voinut jatkaa, koska miehen kyvyt sängyssä olivat huonot eli yhdyntä ei juurikaan onnistunut. Mies oli järjettömän varakas, mutta en ajattele sellaisia asioita tärkeinä.
Nyt olen naimisissa 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Duunarimies joka kuitenkin maksaa kaiken elämisemme. Ei se aina niin mene, että vanhempi osapuoli maksaa. Teimme pari muksua, olen ilmeisen nuorekas kun tulen raskaaksi melkein pelkästä katseesta :) Mies haluaa että hoidan lapsia kotona ja siksi maksaa mielellään kaiken.
Ei ikä ole lainkaan tärkeä asia, muille kuin joillekin ikäerojankkaajille.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Nimim. 35+ ämmänluuska joka elättelee epärealistisia toiveita miehen löytämisestä ja vihaa nuorempia naisia jotka varastavat kaikki mielenkiintoiset miehet nenän edestä.[/quote
Joo,mä sain just komeen 38v miehen.
Terv. N 22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Nimim. 35+ ämmänluuska joka elättelee epärealistisia toiveita miehen löytämisestä ja vihaa nuorempia naisia jotka varastavat kaikki mielenkiintoiset miehet nenän edestä.[/quote
Joo,mä sain just komeen 38v miehen.
Terv. N 22Hyvä, hyvä! :) Jää meille kypsemmille naisille enemmän seksikkäitä 20-35v. miehiä! ;)
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Joo joo, AP. Sinulla on agenda, mutta emme lankea siihen. :D
Minun agentani on tasan se, että saan avautua täällä. Kiitos kaikista vastauksista, myös niistä vähän ikävämmistä. -AP
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissasi,että sen ikäinen mies kaipaa seuraa sinun ikäisestäsi. Se,että vietätte mukavia hetkiä ei tarkoita,että mies haluaa seurustella kanssasi. Sitten kun viimeistään lähdet opiskelemaan toiseen kaupunkiin,niin miehellä on jo omanikäunen nainen kainalossa . Tuo on liian iso ikäero. Olet vielä nuori. Mitä jos mies leikkii kanssasi ? Ethän sinä voi sitä tietää. On helppo esittää mukavaa nuorelle naiselle,joka on liian hyväuskoinen. Usko tai älä,niin tuosta ei sen kummempaa tule .
Tuota minä olen mielessäni yrittänyt itselleni jankuttaa. Silti iso osa minusta toivoo että mies välittäisi minusta oikeasti. -AP
Vierailija kirjoitti:
Tää on säälittävintä mitä oon vähän aikaan lukenut koko internetissä. Ap, olet säälittävä.
Ehkä olenkin. Mutta minkäs ihminen itselleen mitään mahtaa. Mikä tässä nyt on se säälittävin osio, se, että tarjoan miehelle ruoat tms., se että elättelen toiveita jatkosta vai se, että ylipäätään havittelen nelikymppistä miestä? Varmaan nuo kaikki ja myönnän sen. Ei se tee minusta kuitenkaan ihmisenä huonoa. Olen kaiken tehnyt siksi, että se on tuntunut minusta hyvältä. -AP
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Kuule, en minäkään ole ikuisesti nuori! 10 vuotta ja olen melkein samassa iässä kuin sinä, silloin ne minua nuoremmat naiset tulevat ja "vievät mieheni." Ja rehellisesti sanottuna, jos näin tapahtuu, niin siinähän vievät, jos mies kuvittelee rakastuvansa naiseen tämän iän takia, niin ei ole kyllä älynlahjoilla häntä siunattu.
Ja huomauttaisin myös, että minähän nimenomaan en ole vienyt tätä miestä. Kyllä, näemme toisiamme, meillä on hauskaa, harrastamme seksiä (minun mielestäni tosin tässä vaiheessa aivan liian vähän koska asumme etäällä toisistamme) ja kemiamme ovat alusta saakka pelanneet yhteen, mutta silti: en voi sanoa hänen olevan minun. Ja sekös tässä harmittaa.
-AP
Tiedostan myös sen, mitä joku aikaisemmin sanoi, että jos keski-ikäinen mies on vapailla markkinoilla, hänessä on oltava jotain vikaa. Silti en saa siitä tarpeeksi isoa syytä itselleni lopettaa tämä tapailu, koska olen niin käsittämättömän ihastunut ja ihastuneena ihminen on hölmö. Näen myös hänen huonot puolensa, yhtenä suurimpana asiana tulee ehdottomasti koppavuus, mutta jälleen kerran; jokin ääni sisälläni sanoo että ei se haittaa, heti kun näen miehen edessäni.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Luinko oikein että ap on vanhan miehen lompakko?
No, välillä näinkin päin. En minä tarjoa miehelle asioita siksi että saisin seksiä tai hellyyttä (ainakaan tietoisesti) vaan siksi että tykkään tarjota, niin tein edelliselle puolisollenikin. Siitä tulee hyvä mieli ja se on tuntunut ihan luontevalta minulle. -AP
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei saa omanikäistä.
Saisin minä. Ottajia olisi kyllä, olen ihan kiva pakkaus, mutta minua ei kiinnosta oman ikäiseni. Sama juttu tällä miehellä, seurasta ei olisi puutetta. -AP
Päivän naurut 😂😂😂😂😂😂
Kiiitos ap:lle 😆
Ainakin yksi asia suhteessanne vaikuttaa näin viisikymppisestä miehestä omituiselta.
Minä en koskaan, koskaan antaisi parikymppisen opiskelijan maksaa ravintolalaskujani, ihan riippumatta siitä kuka ravintolaan on pyytänyt. Jos minulla ei olisi siihen varaa, keksisimme kyllä jotain muuta tekemistä (en ole erityisen varakas, pikemminkin pienituloinen). Tuollainen nuoren tytön rahoilla syöminen tuntuu hyvin erikoiselta ja omituiselta käytökseltä ja vaatisi kyllä jonkinlaista selitystä. Jos ikäluokka ja elämäntilanteet olisivat suunnilleen samanlaiset asia olisi ok, mutta apn kertoman perusteella näin ei ole.
Muuten ikäero ei ole mahdoton. Haasteellinen kyllä mutta jos molemmat haluavat, suhteella on toki mahdollisuus.
Luuletko tosissasi,että sen ikäinen mies kaipaa seuraa sinun ikäisestäsi. Se,että vietätte mukavia hetkiä ei tarkoita,että mies haluaa seurustella kanssasi. Sitten kun viimeistään lähdet opiskelemaan toiseen kaupunkiin,niin miehellä on jo omanikäunen nainen kainalossa . Tuo on liian iso ikäero. Olet vielä nuori. Mitä jos mies leikkii kanssasi ? Ethän sinä voi sitä tietää. On helppo esittää mukavaa nuorelle naiselle,joka on liian hyväuskoinen. Usko tai älä,niin tuosta ei sen kummempaa tule .