Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuume kova, mutta mies ei suostu edes puhumaan lapsista :(

Vierailija
16.06.2017 |

Minä olen 24 ja mies 26. Minulla on opinnot kesken, mutta sinäänsä joustavat ettei venymi en haittaa. Käyn töissä koulun loma-aikoina, minulla on työpaikka, jonne pääsen aina jos rahapula iskee vaikka ei ihan mieluista hommaa olekaan.

Meillä on kiva asunto, joka on vuokrattu miehen vanhemmilta. Kolmio, eli ylimääräistä tilaakin löytyy.

Olemme asuneet yhdessä kaksi vuotta.

Minä haluaisin ainakin kaksi lasta, molemmat ennen kuin täytän 30. Ongelmana on vain se, ettei mies suostu edes puhumaan asiasta.

"Sitten joskus" "Vielä ei ole sen aika" "joskus kymmenen vuoden kuluttua"

Puhuu kuitenkin että haluaa ehdottomasti omia lapsia "joskus tulevaisuudessa"

Tulin vuosi sitten vahingossa raskaaksi kun ehkäisykapseli oli koteluitunut ihon alla eikä toiminut enää. Tein abortin, koska en halunnut pakottaa miestä isäksi enkä halua että lapsi kasvaa ilman isää (olen itse isätön ja olen kärsinyt asian takia koko elämäni)

En olisi halunnut tehdä aborttia, mutta tiedän että näin oli parasta. :(

Onko muilla kokemusta, missähän iässä miehet alkavat sitten kaipaamaan perheenlisäystä? Minä en todellakaan aio odottaa kymmentä vuotta...

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 24 ja mies 26. Minulla on opinnot kesken, mutta sinäänsä joustavat ettei venymi en haittaa. Käyn töissä koulun loma-aikoina, minulla on työpaikka, jonne pääsen aina jos rahapula iskee vaikka ei ihan mieluista hommaa olekaan.

Meillä on kiva asunto, joka on vuokrattu miehen vanhemmilta. Kolmio, eli ylimääräistä tilaakin löytyy.

Olemme asuneet yhdessä kaksi vuotta.

Minä haluaisin ainakin kaksi lasta, molemmat ennen kuin täytän 30. Ongelmana on vain se, ettei mies suostu edes puhumaan asiasta.

"Sitten joskus" "Vielä ei ole sen aika" "joskus kymmenen vuoden kuluttua"

Puhuu kuitenkin että haluaa ehdottomasti omia lapsia "joskus tulevaisuudessa"

Tulin vuosi sitten vahingossa raskaaksi kun ehkäisykapseli oli koteluitunut ihon alla eikä toiminut enää. Tein abortin, koska en halunnut pakottaa miestä isäksi enkä halua että lapsi kasvaa ilman isää (olen itse isätön ja olen kärsinyt asian takia koko elämäni)

En olisi halunnut tehdä aborttia, mutta tiedän että näin oli parasta. :(

Onko muilla kokemusta, missähän iässä miehet alkavat sitten kaipaamaan perheenlisäystä? Minä en todellakaan aio odottaa kymmentä vuotta...

mulla ei ollut aikaa odottaa joten tein ratkaisun. Naimisissa vielä. Sanoin ota tai jätä. Toki ero tuli vuosien päästä.

Vierailija
82/82 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä aborttiinkin menit? :( 

Jos haluat perustaa perheen, etsi siihen toinen mies. Tuon kanssa saat odottaa ja siihen se sitten jääkin. Sylettää muuten tommoset urokset jotka ensin pistää raskaaksi ja sitten pakottavat keskeytykseen. Ei näin, naiset. Pitäkää puolenne paremmin ja sen syntymättömän lapsen puolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla