Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajat! Miksi luokittelette nuoret jo ylä-asteella akateemiseksi ainekseksi tai ei akateemiseksi?

Vierailija
16.06.2017 |

Tulee sitten harmitus vanhemmillekin kun sanotaan toista, mutta keskiarvo ei sitten riittäkään lukioon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin päin että olisin ollut kympin oppilas mutta minua ei kannustettu ja putosin pois kelkasta. Nyt vetelen täysiä pisteitä yliopistossa että hajotkoot :D

Vierailija
2/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntahan se päättää, kenestä tehdään akateeminen ja kenen osa on olla wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi niin päin että olisin ollut kympin oppilas mutta minua ei kannustettu ja putosin pois kelkasta. Nyt vetelen täysiä pisteitä yliopistossa että hajotkoot :D

Vähän sama homma kävi itselle aikoinaan. Nyt olen pitänyt huolta että kiinnitän huomiota lapsen koulunkäyntiin, ja että opetan tarvittaessa. Kelkasta ei kannata pudota, se vain ärsyttää ja vituttaa.

Vierailija
4/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla se on opettajan vika, ettei kannusteta? Eikö sen kannustuksen pitäisi tulla kotoa? Ei meillä ainakaan enää yläasteella muistaakseni ketään erityisemmin kannustettu. Siellä istuttiin koko porukka samoilla tunneilla ja kuunneltiin samat opetukset ja kympin oppilaat vetelivät kymppinsä siitä huolimatta.

Vierailija
5/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että vanhemmat enemmänkin jakavat mielessään lapsiaan näihin kategorioihin. Opettajien työtä on tietysti laittaa osaamistasot järjestykseen.