Poikani on tyhmä kuin saapas
Koska ka 7,75. Av-äidit tietävät kyllä kaiken. Uskomatonta millaisia aikuisia (?) palstalla kirjoittelee. Mitään ei tiedetä meidän perheen tilanteesta (isänsä kuoli viime viikolla) eikä pojan tilanteesta (useampi diagnoosi jotka vaikeuttavat jaksamista mutta eivät vaikuta älykkyyteen...). Tosi hienoa kommentointikäyttäytymistä. Tuli varmasti hyvä mieli kun pääsi mollaamaan toisia. Hyvät jatkot.
Kommentit (14)
Mitä sitten? Jokainen voi ajatella mitä haluaa. Heikosti menee, jos muiden mielipiteet noin paljon vaikuttaa. Oma ka aikoinaan 7,5. Lukion kävin, ylioppilaaksi kirjoitin ja insinööriksi luin. Aivan sama mitä mieltä siitä joku tuntematon tai tuttukin on.
Seurasin kyseistä ketjua ja olen todella pahoillani siitä miten pojastasi kommentoitiin. Jaksamista teille!
Minä puolestani en tiedä mistä ketjusta on puhe, mutta olen silti pahoillani puolestasi. Joskus kommentit vaan menee ihon alle, vaikka kuinka koittaa muistaa, että anonyymit, asioista tietämättömät (mut silti hanakasti kommentoivat) kertovat mielipiteitään vankkana totuutena. Sinä tiedät parhaiten, koita sivuuttaa nuo pahaa oloa tuovat kommentit. Hyvä keskiarvohan tuo on, ottaen huomioon missä poikasi/perheenne on joutunut viimeisen vuoden rämpimään. Tsemppiä ja iloista kesää! :)
Öh, kirjoitit että ei ole tehnyt mitään pitkään aikaan ja nyt kaikki johtuukin viime viikolla tapahtuneesta.
Itselätni muuten kuoli isä kun olin ysillä, eikä se vaikuttanut tuolla tavoin. 8,9 keskiarvolla menin lykioon.
Vierailija kirjoitti:
Öh, kirjoitit että ei ole tehnyt mitään pitkään aikaan ja nyt kaikki johtuukin viime viikolla tapahtuneesta.
Itselätni muuten kuoli isä kun olin ysillä, eikä se vaikuttanut tuolla tavoin. 8,9 keskiarvolla menin lykioon.
Korjasin että"viime vuonna". Puhelin heitti ennakointina "viikolla". Olen pahoillani sun tapahtumista, tiedän miten raskasta vanhemman menetys on teinille. Kaikki reagoivat kuitenkin hyvin eri tavoin. Hienoa että sinä jaksoit tsempata!
Mitä ne duagnoosit on jotka estää edes avaamasta koulukirjoja?
Minun poikani lukuaineiden keskiarvo oli nyt 7,2. Menee lähilukioon.
On älykäs poika ja olen varma että pärjää
Laiska on ollut. Ei ole mitään syitä tähän.
Toisen lapsen keskiarvo oli yli 9. Ei hän ole yhtään älykkäämpi
Mua harmittaa että ketju hyvästä aiheesta kaapattiin nettikiusaajien toimesta ja vietiin ihan sivupoluille yhden kommentin pohjalta. Not cool.
Eiköhän se lukio paikka löydy jostakin ja jos ei lydy niin ainahan voi käydä korottamassa numeroita kymppiluokalla tai mennä amikseen.
Keskiarvoni ylä-asteen loputtua oli 7,0, eli mielestäni huono. Kipuilin rankkaa murrosikää ja koulu ei vaan kiinnostanut. Amiksen jälkeen luin insinööriksi. Sen jälkeen olin muutaman vuoden töissä ja sitten lähdin opiskelemaan yliopistoon. Nyt olen diplomi-insinööri ja töissä. Iso palkka ja mielekäs työ. Ei yläkoulun menestys/menestymättömyys sanele tulevaisuutta.
Vanhempien velvollisuus on auttaa sitä lastaan. Eikä mennä diagnoosien ja selitysten taa. Koulutilanne pk-seudulla on armoton.
Ihan hyvä keskiarvohan tuo on, lähempänä kasia kuin seiskaa. En nähnyt alkuperäistä ketjua, mutta ikävää että sinne oli eksynyt noin inhottavia ihmisiä. Siinä on oman elämän eväät aika vähissä, jos saa kiksejä siitä että haukkuu tuntemattomia lapsia netissä. Just luin Hesarista, että tänne kirjoittelee myös paljon yksinäisiä teinipoikia, jotka on ehkä vaan kateellisia kun toisen äiti välittää.
Ei kai tiedetäkään, jos et asiasta kerro. Ei sillä, että se toisen, nuoren pojan, alaspäin painamisen oikeuttaisi. Toisaalta voi sitä miettiä mitä omasta pojasta nettiin laittaa. Sitä paitsi, jos vasta yläasteelta pääsi niin voi keskiarvo noustakin jo seuraavalla asteella. Ei sitä koskaan tiedä missä se varsinainen ongelma on. Eikä sillä, että melkein 8 keskiarvo edes kovin huono olisi.
Korjaus isänsä kuoli viime vuonna. Autom kirjoitus väänsi viikoksi.