Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuntosalilla kukaan ei koskaan hymyile?

Vierailija
15.06.2017 |

Ei kai elämä nyt niin vakavaa ja totista ole?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman ja siksi en tykkää käydä. Se on jotenkin niin totista puuhaa, että mieluummin käyn vain koiran kanssa lenkillä ja näen enimmäkseen hymyileviä ihmisiä. 

Vierailija
2/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn treenaamiseen kuulokkeet korvissa, siksi en ota kontaktia kehenkään ellei ole aivan pakko. Silloin kyllä hymyilen normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin hymyileminen on oudon näköistä ja harvoinpa sitä yksikseen alkaa edes hymyilyttää?

Vierailija
4/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ilotaloon, jos hymyä kaipaat. Salilla keskitytään omaan treeniin.

Vierailija
5/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen.

Vierailija
6/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä salilla. Ulkonäköpaineet ahdistaa. Pakko käydä. Pakko olla kaunis, hoikka ja menestyvä. Ei sillä ole väliä hymyilyttääkö vai ei. Elämä ei ole hauskaa. 

Vierailija
7/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäis olla kännissä kuntosalilla niin ois hauskempaa. ;-)

Vierailija
8/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska

- treeni vaatii keskittymistä

- ei syytä hymyillä itsekseen

- hymy tulkitaan liian helposti flirttinä

Vierailija
9/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti hymyilisin, joku voisi luulla että yritän iskeä. Turvallisempaa vain katsella videoita ja kuunnella musiikkia.

Vierailija
10/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole kivaa?

Vierailija
11/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu on totista touhua.

Vierailija
12/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei naiset luulis että yritän iskeä.

Vierailija
13/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kikattelen aina hysteerisenä yksinäni. Kikati kikati hihihiii kikati hihihhihhiii!!

Vierailija
14/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa joku tästä tilanteesta romaanin. Vaikka 2 tunnin tapahtumat kuvailtaisi siinä.

Vierailija
15/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn pienellä salilla, jossa ei siis tarjota mitään ryhmäliikuntaa tms. Ihan perus gymi jossa käy oikeastaan aina samat tyypit. Ja vaikka harva siellä ainakaan huomattavasti toisensa tuntee niin silti AINA kaikkia moikataan ja kaikille hymyillään sinne mennessä :)

Vierailija
16/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa joku tästä tilanteesta romaanin. Vaikka 2 tunnin tapahtumat kuvailtaisi siinä.

Ois hassuu kun ihmiset sammuis kuntolaitteisiin tai oksentelis makkaraperunoita pitkin lattioita.

Vierailija
17/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun nautinnollista introverttiaikaa. Töissä saa hymyillä ja olla yltiösosiaalinen. Salilla saa keskittyä rauhassa omaan treeniin ja sulkea muun maailman pois. Ihanaa ja terapeuttista.

Vierailija
18/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kovaa työtä kasvattaa perse oikean muotoiseksi. Ei siinä hymyillä jaksa. P s oletko katsonut fitness-dokumenttia muodonmuutoksia?

Vierailija
19/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ilotaloon, jos hymyä kaipaat. Salilla keskitytään omaan treeniin.

Harvemmin sitä pukkarissa treenataan. Enemmän hymyä löytää melkeinpä mistä vaan muualta kuin kuntosalilta. Monet näyttää siellä jopa ahdistuneilta/surullisilta/pahoinvoivilta. Outoa, kun itselle ainakin tulee siitä treenaamisesta vaan tosi hyvä olo, voittajafiilis. Saatan jopa olla tosi stressaantunut salille mennessä, mutta treenin jälkeen on niin mielettömän hyvä olo että on vaikeaa olla HYMYILEMÄTTÄ. Ehkä se ei sitten kaikilla vaikuta niin. Ja huom! olen siis nainen, ja puhun nyt nimenomaan naisten käyttäytymisestä kuntosalilla. Miehistä en osaa sanoa mitään. Mietin vaan, että mahtaako suuri osa naisista käydä siellä vain ulkonäköpaineiden vuoksi...? Niin ja en minä nyt mitään hymyjä tarvitse, pärjään ihan hyvin ilmankin, olen siis vain pistänyt tällaisen asian merkille.

Vierailija
20/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, salilla kävijät on kyllä aika tiukkapipon näköisiä. Ei näytä siltä, että tykkäisivät käydä salilla, vaan että täytyy käydä salilla. Aika konemaisen näköistä puurtamista usein. 

En itse osaa liikkua robottina, joten tanssin ja lenkkeilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme