Miehet mitä olette mieltä naisesta, joka 30- vuotiaana saanut lapsen spermapankin spermalla?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
Voisitko aloittaa suhteen tämän kanssa? Entä kenties hankkia vielä yhteisiä lapsia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse en kysellyt samassa tilanteessa kenenkään mielipiteitä:) nyt ihana 3v tyttö ja löysin upean miehenkin, jonka kanssa suunnitteilla myös lapsi.
Täällä myös. Mulla jo vähän vanhempi lapsi. Olin ihan asennoitunut olemaan loppuiän yksin, mutta ihmeen kaupalla tapasin sattumalta myöhemmin aivan unelmamiehen ja nyt naimisissakin. Kerroin asiasta hänelleheti ekalla tapaamisella, että hankin lapsen yksin ja hän on kertonit olleensa ihan, että "onpa mielenkiintoista ja poikkeuksellinen teko, kiinnostaapa tutustua ja tietäätarkemmin, millainen nainen tuo on". Mies oli soittanut omalle isälleen ja kertonut asiasta ja hänen kommenttinsa oli ollut, että "eipähän ole mitään isäpuolia kuvioissa".
Lapsettomuutta on nuorillakin eri syistä eivätkä kaikki voi saada lapsia kolmikymppisenä kuin hedelmöityshoidoilla. Jos ei ole parisuhdetta silloin, niin ei ole muuta keinoa. Minä halusin lapsen enemmän kuin miehen, joten päätös oli helppo. En kelpuuta ketä tahansa miehekseni ja lapsen saaminen taas on yksi elämän tärkeumpiä asioita, ihmisen biologinen vahva vietti jatkaa sukua. Jälkeenpäin olen usein miettinyt ja todennut, että oikein tein. Miehen voi tavata myöhemminkin, lapselle on biologinen aikaraja.
Syitä tilanteeseen voi olla monia, mutta en kyllä haluaisi olla sen kummemmin tekemisisissä. Ymmärrän, että halu äidiksi on monella naisella hyvin suuri. Pitäisin kuitenkin kyseistä naista hyvin itsekkäänä. Lapset tarvitsevat mielestäni isän.
Oma äitini oli yh, enkä koe lapsuuttani onnelliseksi. Materiaa oli yllin kyllin, mutta koin surua isän puuttumisesta arjesta. Minä sentään tapasin isääni. Tuossa aloituksen mukaisessa tilanteessa ei olisi isää ollenkaan