Olisiko liian noloa käyttää 350e seksileluun?
Olen sinkku 22v mies ja hyvin seksuaalinen, masturbointi on melkein päivittäistä ja seksiä muutaman kerran kuukaudessa. En ole ikinä ostanut seksileluja ja mietin että miten vaikuttaa tuleviin naissuhteisiin. Olen siis parisuhteelle avoin ja olisi ikävää jos nainen jättäisi vain tuon lelun takia.
Kertokaa siis naiset olisiko tuo lelu ihan liikaa vaikka teidän ei tarvitsisi sitä ikinä nähdä ja voisin mahdollisesti jossain vaiheessa suhdetta hävittää sen.
Kommentit (28)
Ei ole noloa, jos se seksilelu on nuori opiskelijatyttö.
Muuten on.
Punalaputettu lenkki on hyvä ja halpa.
Oma Profiili kirjoitti:
Punalaputettu lenkki on hyvä ja halpa.
Sanotko tämän pilluusi makkaraa työnnelleenä jonain säveltäjänä?
Olen miettinyt samaa. Tosin 350e ei saa sitä mitä haluaisin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, niin se on noloa.
Jos olet nainen niin se on merkki siitä että olet rohkea ja itsenäinen nainen.
En tiiä millä vuosisadalla sä elät, mutta hieman on jo vanhanaikainen ajattelumalli jäänyt päälle.
Noita leluja on ollut jo aikoja sitten sekä miehille, että naisille ja lisäksi vielä ihan pariskunnille.
Jos on joku nainen jäänyt samalle vuosisadalle, kuin sinä, se voi aiheuttaa ongelmia suhteeseen, mutta onneksi niitä on vähemmistö nykyisin, että ap:lla tuskin sellaista pelkoa on. Jos mies on seksuaalisesti aktiivinen, niin sehän on sen naisen etu kuitenkin.
Silikonille tai muoville mustasukkaisia naisia ja miehiä on todella harvassa.
N48
Vierailija kirjoitti:
Olen tutkinu netistä erilaisia ja ajattelin itsekkin aluksi halvempaa, mutta kun arvosteluita luin niin ilmeisesti repeää aika helposti halvemmat. Lisäksi tykkään tuosta mallista kun sillä on enemmän massaa joten sitä voi kovemmin hoidella.
Ja se minua juuri mietityttää kun naisilla on ihan suotavaa olla seksileluja vaikka minkälaista, mutta miehet on heti hikisiä säälittäviä nörttejä jos tekopillun omaa.
Jos mietitte naiset että nykyisellä miehellänne olisi tuommoinen lelu, haittaisiko se teitä ja mitä jos hän vaikka nyt haluaisi hankkia sellaisen suostuisitteko?
ap
Meillä on käytössä tekomunia ja tekopillujakin. Niitä on hankittu siis yhdessäoloaikana.
Niitä myös käytetään yhdessäkin.
Jos se jollekin ei ole ok, niin katsele joku vähemmän ahdasmielinen kaveri :)
N48
Ei ole noloa. Mutta kunhan et maksa seksistä naiselle, se on totaalinen turn off.
Mä tiedän for the fact että mun kumppanilla on ollut nuorempana kauan ennenkuin ollaan edes tavattu (oli hajottanut käytössä joten ei ole enää). Se on ollut hänen henk koht asiansa ja hankintansa. En keksi yhtään mitään syytä että miksi sen pitäisi olla parisuhteessa ongelma millään tavalla, oli lelu sitten menneisyyttä, nykyisyyttä tai tulevaisuutta.