Asioita joita ei kannata sanoa kenellekään
Esimerkkinä:
"Sä oot ihan ku mun eksä"
"Sä oot mulle ku veli"
"Onks sulla se aika kuusta"
(Silloin kun nainen on vihainen, itkee ja näyttää tunteita yms)
Kommentit (69)
"No sä oot niin rikas, ni tuskin sua haittaa, jos mä en maksa sitä velkaa takas."
Meinasitko "tolla" muka antaa mulle orgasmin.
"Saanks kattoo mun eksän kuvaa"
Sängyssä
...Sun menkkavi**us lemuu tänne asti.
"Anteeks voisiks olla mun laastari?"
No kyllä toi "sä oot ihan ku veli mulle" kannattaa sanoa, jos haluaa kohteliaasti vihjata kaverimiehelle ettei haluu mitään juttua.
"Ei millään pahalla, mutta...." ja sitten tulee aina joku "totuus" joka sanotaan vähintään osittain pahalla.
Onko se jo siellä?
Wau, sinä olet ollut tosi hyvännäköinen nuorena (vanhoja kuvia katsoessa)
Haluatko että suosittelen sulle jotain dödöä?
"Mikä toi on?!" (ja samalla osoitetaan sormella jotakin ulkonäöllistä poikkeamaa - arpea, luomea, vinoa hammasta tai muuta vastaavaa)
Tai sitten vielä pahempi - "Ei tuota sun [em. ulkonäöllinen poikkeama] edes huomaa vähän ajan jälkeen." Kiitti.
"Ai... mä luulin, että sä olisit ollu se toinen henkilö siitä kuvasta."
Ootko varma ettei siellä ole kahta? (Raskaana olevalle)
"Kaikki olis onnellisempia jos sua ei olis"
Laihduttajalle ei pidä sanoa "eikä missään näy!" eikä varsinkaan nauraa päälle.
Tai työttömälle "kyllä tekevälle töitä löytyy!" tai (työttömälle/toimeentulotuella elävälle) "yhteiskunnan elätti".
Vierailija kirjoitti:
"mun veli on ihan sun näkönen"
Miksi tämä olisi pahasti sanottu? Onko yläpeukuttaneiden oletusarvona, että nainen sanoo tämän hänestä romanttisessa/seksuaalisessa mielessä kiinnostuneelle miehelle ja se on silloin urn off, vai mitä?
Entä jos mies sanoo näin vaikka miespuoliselle kollegalleen? Eikö se ole ihan neutraali toteamus, johon ei liity mitään arvottamista? Eihän tuossa sitä paitsi oteta mitään kantaa sen veljen ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä toi "sä oot ihan ku veli mulle" kannattaa sanoa, jos haluaa kohteliaasti vihjata kaverimiehelle ettei haluu mitään juttua.
Samaa mieltä. Tuossa molemmat osapuolet säilyttävät kasvonsa, eikä sitä kaveria tarvitse torjua vääntämällä rautalangasta, että "en ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä". Ja sitten välit muuttuvat hyvällä todennäköisyydellä vaivautuneiksi.
Sulla on kyllä hir-veen pieni penis.
Sun kaveris on paljon paremman näkösiä kuin sä.
"oot löysempi ku kukaan mun edellisist"