Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet lähes aina työntävät lastenvaunuja...

Vierailija
15.06.2017 |

Silloin kun lapsen äitikin on mukana? Onko se niin raskasta vai onko mukavampaa olla työntöhommissa pelkän kävelyn sijaan?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomion olen tehnyt itsekin. Jos se on sitä miesten työtä.

Vierailija
2/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla sitä on saanut lykkiä kärryä ihan riittämiin, antaa iskänkin kokeilla välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että miksi miehet työntävät lastenvaunuja yhdellä kädellä siten, että tukkivat vaunujen kanssa koko kävelytien? Tämä lähinnä silloin kun ovat yksin lapsen kanssa liikkeellä. Samaa taktiikkaa käytetään ostoskärryjen kanssa kaupassa, lapsen kanssa tai ilman.

Vierailija
4/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivempaa kuin pelkkä kävely.

Mies

Vierailija
5/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on useita. Tässä kaksi niistä:

1. Äidit työntelevät niitä vaunuja päivän aikana paljon, joten on kiva päästä välillä kävelemään kädet vapaana heiluen.

2. Isät haluavat työntää omaa vauvaansa/lastansa vaunuissa.

Nuo eivät sulje toisiaan pois, kaikki voittavat.

Vierailija
6/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne äidit työntää rattaita joka päivä. Kiva isienkin välillä työnnellä.

Vierailija
7/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa työntää rattaita koska kävelen nopeampaa kuin hän, enkä aina tajua sitä vasta kun olen monta metriä edellä. En kävele niin kovaa, kun mies työntää vaunuja, koska haluan olla lapsen lähellä.

Mies myös työntää niitä siksikin, kun lapsi on nyt oppinut kävelemään ja jonkun täytyy justa lapsen perässä kun ei halua istua rattaissa. Mies mielunmin työntää vaunuja kuin jahtaa lasta. Minä taas oidän lapsen kanssa pelleilystö ja siitä kun saan juosta hönet kiinni ja hän nauraa. Eli kaikilla on mukavaa :)

Vierailija
8/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiyslomalla sitä on saanut lykkiä kärryä ihan riittämiin, antaa iskänkin kokeilla välillä.

Meillä vaimo kävi töissä ja minä olin kotona..ei saa yleistää :(

Vierailija
9/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa aina työntää vaunuja, se on kuulemma hänen juttu.

Vierailija
10/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä, en ikinä, kerta kaikkiaan en ole ikinä nähny miehen työntävän lastenvaunuja.

Vierailija
11/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten jatkuva kantelu ja yövalvominen aiheuttaa niska-hartiaongelmia. On kivempaa välillä kävellä ilman kannettavia/työnnettävää, pääsee verikin kiertämään paremmin.

Vierailija
12/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vedettäessä ei ole jatkuvaa näköyhteyttä lapseen.

Vierailija
13/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aina "tapellaan" kumpi työntää :D en osaa enää kävellä työntämättä XD

Vierailija
14/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten keino osallistaa lapsen isää.

Naiset haluavat näyttää, että lapsen isä tekee osansa.

Fakta.

Vierailija
15/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä työntelen niitä päivät muutenkin. Mies haluaa työntää aina silloin kun on meidän kanssa ulkona(harvoin), en laita yhtään vastaan.

Vierailija
16/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuollaista lusmua miehenä ollenkaan. Meillä akka tulee talutushihnassa 2 metriä takanani lasten kanssa.

patriarkka41

Vierailija
17/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo kävi töissä ja minä olin kotona..ei saa yleistää :(

Siksi kirjoitinkin äitiyslomalla enkä vanhempainvapaalla :)

Vierailija
18/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuski niin ratissa kuin muuallakin. Miltä sekin näyttäisi jos mies antaisi naisen työntää...

Vierailija
19/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli ainankin niin ylpeä isukki, kun ensimmäistä kertaa lähdettiin kesäkuun lopussa työntelemään vauvaa vaunuissa lämpöisessä kesäillassa. Mies työnteli vaunuissa nukkuvaa tyttöämme rinta rottingilla. Siitä on pian 22 vuotta. 

Vierailija
20/39 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeneet testo-tasot?

Hullua ajatella, että joitain vuosikymmeniä sitten ei käytännössä ikinä nähnyt miehen työntävän vaunuja. Nyt näkee värikkäisiin ulkoilupukuihin ja pipoihin sonnustautuneita miehiä vaunuilemassa.

En tiedä arvostavatko naiset näitä miehiä sitten miehinä. Vai näkevätkö harmittoman hölmön, joka kustantaa ja hoitaa naisen oikut. Selän takana sitten käydään köyrimässä jotain ns. tosimiehiä? Toivottavasti ei.

Jaa'a. Ehkä ne on naistenkin asenteet pehmentyneet sitten samalla tavalla ja sydän sykkii vähän nöösimmillekin miehille. Minun aikanani naiset kuitenkin olisivat varmasti hävenneet tuollaisia. Myönnän, olen vanha pieru eikä lapsiasiat enää ole omalla kohdallani ajankohtaisia millään tavalla. Uudet sukupolvet saattavat olla parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi