Kuinka usein jäätte kiinni miesten etumusten tuijottelusta?
Nolottaako, kun mies huomaa sinun tuijottaneen hänen munaansa?
Kommentit (38)
Ikinä en oo jääny kiinni koska miesten katseet on aina ja vain tisseissäni.
Multa on itseasiassa yksi mies kysynyt kerran et miks tuijotan sen etumusta. Todellisuudessa tuijotin sen alavatsaa. Ja olin ajatuksissani. Sellainen miespömppis on hypnotisoiva. Liian kovat luulot itsestään oli tälläkin miehillä. Oon huomannut, et miehillä usein on.
Viisaimmat katsovat ennen jotakin yhden yön panoa jo valmiiksi saniteettitiloissa, kannattaako.
Ai nuo keskustelut, kun katsotaan tissit, silmät, tissit, silmät.
Kerran matkustin öiseen aikaan lähijunalla kännissä ajatuksiini vaipuneena kun havahduin siihen että edessäni istuu joku nuori kloppi ja sattumalta tuijotan suoraan hänen haarojen väliin. Nostin katseeni ja näin perverssin hymyn. Se oli mielestäni ainoa kerta.
M39
Minä katson etumusta, ja niin että mies myös huomaa sen, aivan tarkoituksella, kun hän on tuijottanut himokkaasti tissejäni. Muuten en. Mutta jos mies tosiaan alkaa vilkuilemaan rintojani joka toinen sekunti, niin vastavetona (heh heh) katsahdan etumusta, pullottaa siellä tai ei.
Enkä siis katsele normimiesten ns. etumuksia, vain niiden, jotka tuijottaa mun rintoja tai persettä. Silloinkaan kyse ei ole kiinnostuksesta, vaan tit for tat (no pun intended).
Ei ole osunut niin sexyä miestä eteen, että katse olisi väkisin hakeutunut haaroväliin. Aina siinä on ollut kyseessä vastaisku tai valtataistelu, koska miksi naisten rintoja saa vapaasti tuijottaa, mutta miesten pullottavia etumuksia ei.
Jos mies ei tuijota tissejä tai muuten kohdista himokasta katsetta, pysyn minäkin vain silmissä. Sitä saa mitä tilaa. 😘 Vaikka toki se on taas synnillisten naisten vika, että miehen katse ei pysy rinnoista erossa.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en oo jääny kiinni koska miesten katseet on aina ja vain tisseissäni.
En usko. Eikö kukaan muka kyylää pylleröäsi?
Hauska keskustelu :D itse olen huomannut aina ovulaation aikaan katseeni hakeutuvan miesten etumuksiin töissä. Aina hävettää, kun tajuan sen!
Nevö. Ei mua kiinnosta miesten etumukset, koska ei se kerro onko shower vai grower, ja riippuu myös housuista. Muistan, että pari kertaa jos mies on intensiivisesti tuijottanut tissejäni, olen myös katsonut sinne miehen haaroihin. Mutta ellei siellä selkeä seisokki ole, niin ei tosta saa mitään irti. Why bother.
Vierailija kirjoitti:
Ai nuo keskustelut, kun katsotaan tissit, silmät, tissit, silmät.
Normisettiä.
Tosi harvoin on etumus, silmät, etumus, silmät. 😂
Jotkut miehet luulee itsestään *hiukan* liikoja.
Kyllä se piristää päivää naisellekin, kun näkee pullottavan etumuksen nykyisessä miesten tiukassa housumuodissa. Sitä vaan ei tarvitse kertoa, että tulipa kollattua sivusilmällä varustus läpi.
Joillakin on se katkarapu housuissa ja ollaan ihan elviksenä liikenteessä, että tykkäätkö? Haluatko rehellisen mielipiteen? En.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ja vielä suuni auki kieltäni lipoen ja kuola valuu..
Siinähän lipoilet, mut olet mies, etkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etumus ei ole se paikka, jota naiset katsovat. Miksi miehet eivät millään opi millaisia naiset ovat?
Koska naiset ovat niin hyviä kertomaan itsestään ja mielihaluistaan, kuten sinäkin osoitit. Et sitten voinut sanoa mihin naiset katsovat, jos eivät etumukseen? :)
Naiset ovat porukkaa, joilla sanat ja teot menevät ristiin. Sanotaan yhtä ja todella ylevää, mutta sitten tehdäänkin jotain muuta. Taitaa olla vieläpä osittain tahatonta ristiriitaa, ei tarkoituksellista.
"Jään kiinni"? Voihan se katse harhailla. En aktiivisesti katsele miehen etumusta, enkä myöskään persettä.
Valitsen housut tai asettelen kullia joskus tarkoituksella niin, että se erottuu housuista. Sitä on kiva seurata paljonko naiset vilkuilee. Osa naisista ei kiinnitä mitään huomiota, osa vilkuilee vähän ja osa tujottaa ihan häpeilemättömästi. :) Miehetkin kiinnittää etumuksiin yllättävän paljon huomiota.
M32
Vierailija kirjoitti:
Kivempi minusta on katsella miesten takapuolia. Hyvämuotoinen takamus istuvissa farkuissa... aah...
Olet homo? En ole ikinä ymmärtänyt naisia jotka kiihottuvat miesten karvaisista persereijistä.
Persposkilla ole niinkään väliä, kuin tarpeeksi hyvällä alapään varustuksella.