Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan näyttää yhä seksikkäältä

Camillatre
15.06.2017 |

Olen kyllästynyt peilikuvaani ja siihen, että rinnat on ilmetyksen jälkeen kuin kärpäslätkät. Ei ole enää terhakkaat ja kiinteet kaikkea muuta. Vaikka kuinka yrittänyt vatsaa kiinteyttää ei se siitä enää paremmaksi muutu. En pääse tämän asian yli. Nyt taas, kun kesä alkanut tulee niin kamala olo mitä laittaa päälle. Kauan olet miettinyt sitä vaihtoehtoa, että menisin korjauttamaan kroppani. Ongelma on tietenkin raha ja minne. Täällä varmaan on jossain jo ketju tällaisesta, mutta en nyt löytänyt sellaista tähän hätään ja otan mieluusti vastaan kokemuksia muilta. Tuntuu, että muuten elämässä on kaikki hyvin. Niin ja asun Tampereella. Kaksi lasta synnyttänyt. Ikää 31 vuotta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa hoitoja.

Vierailija
2/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi ilmettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on valtavat ja roikkuvat rinnat, niitä ei saa millään piiloon vaan koko ulkonäkö ja pukeutuminen menee näiden kannujen ehdoilla. Pienet rinnat saa rintaliiveillä kauniiksi, ja vaatteet istuvat hyvin. Ole tyytyväinen.

Vierailija
4/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy hyvä ihminen konsultaatiossa kauneuskirurgilla siellä tampereella. Siellä on runsaasti tarjontaa toisin kuin täällä käpykylässä jossa itse asun. Käy kenellä tahansa, niin saat kartoitettua tilanteen. Sitten vaan pyydät tarjouksia eri paikoista ja valkkaat niistä. Rinnat on helppo kohottaa. Vatsa on haasteellisempi tapaus, mutta siihenkin on konstit. Muistaakseni jotkut paikat tarjoaa käteviä osamaksusopimuksia, joten sekään ei ole ongelma.

Vierailija
5/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on valtavat ja roikkuvat rinnat, niitä ei saa millään piiloon vaan koko ulkonäkö ja pukeutuminen menee näiden kannujen ehdoilla. Pienet rinnat saa rintaliiveillä kauniiksi, ja vaatteet istuvat hyvin. Ole tyytyväinen.

Kaikille isorintaisille, olkaa nyt luojan tähden kiitollisia rinnoistanne. Rinnat on kuitenkin naisellisin ruumiinosa ja rinnoilla on iso merkitys siinä miten ihminen itse ja muut kokevat henkilön naiseuden. En sanoisi että rinnat tekevät naisen, mutta on niillä iso merkitys ja surkeilla tisseillä varustettuna elämä on paljon kurjempaa.

Vierailija
6/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta maksupuolesta, niin joskus kun vaimoni on minulle tuota samaa asiaa minulle tuskaillut, niin olen sanonut että minusta ei tarvitse mennä puukotettavaksi mutta jos itse kokee sen tärkeäksi niin maksan kyllä puolet.

Muistaakseni vatsan kiristys maksaa noin 10 t € ja rinnat joitakin tuhansia... varmaan yksi lapsi vielä pyöräytetään ja katsotaan sitten...

Vierailija
7/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että liikunnalla ja terveillä ruokailutottumuksilla pääsee jo aika pitkälle. Laita rahasi ennemmin personal traineriin ja treenaa itsesi elämäsi tikkiin. Kuntoilusta ei ainakaan ole haittaa, toisin kuin leikkauksista voi olla, päin vastoin. Kohentuneen ulkonäön ja kunnon lisäksi treenaaminen kohottaa mielialaa. Omituiseksi on tämä maailma mennyt, jos Ihmiset tuntevat tarvetta alkaa leikkuuttamaan itseään niinkin luonnollisen asian kuin lapsen saamisen jälkeen.

Vierailija
8/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille isorintaisille, olkaa nyt luojan tähden kiitollisia rinnoistanne. Rinnat on kuitenkin naisellisin ruumiinosa ja rinnoilla on iso merkitys siinä miten ihminen itse ja muut kokevat henkilön naiseuden. En sanoisi että rinnat tekevät naisen, mutta on niillä iso merkitys ja surkeilla tisseillä varustettuna elämä on paljon kurjempaa.

Suoraan sanottuna rasittaa isorintaisten jatkuva kitinä tisseistään. Isorintainen tuttu avautui mulle hiljattain ja lateli tuohtuneena kaikki miljoona kertaa kuullut vanhat virret siitä kuinka rankkaa on, kun hän kerää niin paljon huomiota isoilla tisseillään ja ihan kopeloitukin on. Oli vaan pakko todeta hänelle, että nyt en kyllä yhtään tiedä mistä sä puhut, kun kukaan ei ole ikinä katsonut, saati kopeloinut mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi