Viikonlopun syömiset??
Kaks teiniä jää viikonlopuks keskenään. Kumpikaan ei saa aikaseksi ruokaa nyt kesällä, niin mitä niille laittais, että lämmittäisivät mikrossa. Pitsalla käyvät perjantaina ja hampurilaisia söivät tänään. Mkaroonilaatikko ja makkarat tulee jo korvista ulos. Salaatista ei miespuolinen niin välitä. Pikaruokalat yms. kaukana.
Kommentit (11)
Kattilallinen jauhelihakeittoa tai uunipellille lihapiirakka tai paista valmiiksi kanankoivet ja riisiä. Hodarisämpyjä ja nakkeja....
Anna niille kakskymppiä, niin voivat itse käydä kaupassa ja valmistaa ruokansa. Ei teini-ikäisiä pidä enää paapoa.
Leivo avaruuskakku. On ainakin vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
lihapiirakka Hodarisämpyjä ja nakkeja....
hyi mitä sontaa
Teinit, jotka ei osaa itse laittaa mitään ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lihapiirakka Hodarisämpyjä ja nakkeja....
hyi mitä sontaa
Sä oot kyllä sitä sontaa tuomassa aina joka paikkaan. :(
Et sitte viiti vastata muita vaihtoehtoja.
Lihapullia läjä, kylkeen perunasalaattia ja vihersalaattia, nämä voivat ihan itsekin tehdä.
Lohifile, jonka ihan itse tuuppaavat sinne uuniin.
Kinkku. tms. -kiusaus pitäisi onnistua teineiltä itseltäänkin valmistaa.
Ei ole kyse etteivät osaa, mutta eivät malta niin kauaa sisällä olla.. Käyvät vain jyrsimässä jotain leipää tai pullaa. Sitten ovat kiukkuisia ja alkavat nahistella. Siksi olisi parempi jos olisi ainakin neljä lämmitettävää ruokaa valmiina. Pääsen minäkin siinä helpommalla...
Kaupat pullollaan mikro ruokaa. Osta vaikka lasagnea ja lihapullia muusilla. Lihiksiä, hodareita, karjalanpiirakoita, leipää, jogurttia, pakaste pizzaa, hedelmiä... eiköhän ne pärjää. Tai anna 20€ ja käske miettiä itse.
Tsiisus mitä paapomista. Minkälaisia niistä aikuisena tulee, kun äiti tekee kaikki...
??