Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017

Vierailija
15.06.2017 |

Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.

Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?

Kommentit (1077)

Vierailija
301/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut vielä Tampereen journalistiikan ja viestinnän tutkinto-ohjelman tuloksia? Pahaenteiseltä tuntuu, kun mitään ei ole vielä kuulunut. Toisaalta Tampereelta näyttää tuloksia melko vähän vielä putoilleen... Plaah, taidan heittää pyyhkeen alustavasti kehään.

Mä odotan tänne kans tietoa ja ei oo tullu viel mitää. UTA:n omilla sivuillakaan ei oo viel yhtäkään hyväksyttyä nimeä joten toivoa on. :D

Täällä kans yks odottelija! Tänään oli tullu Englannin kielen tutkinto-ohjelmasta tulokset mut muualta ei oo yliopistolta tullu.

Vierailija
302/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun sosiaalityötä lukemaan, jes! Muualle en sitten hakenutkaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kelle tullut Xamkin tuloksia?

Vierailija
304/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tänään enää tuloksia?? Yksi päivä tuli klo 18.30 viimeiset.

Miten on? Taasko yksi yö pitää jännittää... Voisko olla jo perjantai!!!???

Vierailija
305/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa Tampereella on saanut jo vastauksia. Tampereella YAMK ilmoitti tulokset  jo reilu viikko sitten. Viime viikolla tuli informaatiotieteen vastaukset.

Hain TaY informaatiotutkimukseen, ja näyttää että on vielä valinnat kesken. Tosiaanko on jo tietoa tullut jollekin?

Informaatiotutkimuksen maisterihaun tulokset olivat Opintopolussa valmiina jo 15.6. 

Vierailija
306/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylästä vielä tuloksia kellään?

Vierailija
307/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain neljään mut kävin vain yhdessä kokeessa, Laurea yamk ja se oli 2. Vaihtoehto, muuttui sittenkin siksi johon eniten halusin ja 1 vaihtoehdon (metropolian) kokeeseen en päässyt koska tuo 2 pääsykoe alkoi ma jatkuen ti jolloin olisi ollut metropolian koepäivä. 4. Hakutoive oli lahti yamk ja sieltä tuli nega vastaus jo viime viikolla, selvää toki kun en kokeeseenkaan mennyt. Muissa 1,2,3 lukee vielä se "kesken" vaikka tiiän et teoriassa ainoa johon on mah päästä on tuo 2 . Vaihtoehto jonka kokeessakin kävin. Toivotaan että sieltä tulisi pian joku tieto.

Vierailija
308/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuskin enää tulee tuloksia..

Vierailija
309/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamkin international logistics-tulokset tuli jo kesäkuun alussa, ja Jyväskylän yliopiston tietotekniikan tulokset viikko sitten.. Vielä Jamkin tietotekniikkaa odotellen..

Vierailija
310/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuloskirjeen jälkeen tämä odottaminen on vieläkin viheliäisempää. Pisteet periaatteessa riittäisi sisälle, mutta jaossa olevia paikkoja on niin supervähän... Olikohan minulla oikean värinen paita päällä soveltuvuuskokeissa 😉

Vierailija
311/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun yhteiskuntatieteellinen, tuloksia anyone??

Vierailija
312/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tullut Jyväskylän yo:sta, 6. varasijalla ympäristötieteisii ja tutulle samaan paikkaan hylsy fyssaan. Vielä odotan bilsan tuloksia Helsinkiin ja Jkylään..

Vierailija
313/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun yhteiskuntatieteellinen, tuloksia anyone??

Ei ole ainakaan itselle vielä tullut tuloksia sieltä

Vierailija
314/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut vielä Tampereen journalistiikan ja viestinnän tutkinto-ohjelman tuloksia? Pahaenteiseltä tuntuu, kun mitään ei ole vielä kuulunut. Toisaalta Tampereelta näyttää tuloksia melko vähän vielä putoilleen... Plaah, taidan heittää pyyhkeen alustavasti kehään.

Mä odotan tänne kans tietoa ja ei oo tullu viel mitää. UTA:n omilla sivuillakaan ei oo viel yhtäkään hyväksyttyä nimeä joten toivoa on. :D

Täällä kans yks odottelija! Tänään oli tullu Englannin kielen tutkinto-ohjelmasta tulokset mut muualta ei oo yliopistolta tullu.

Anteeksi, mutta missä opiskellaan Englannin kieltä?

Vierailija
315/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Joensuuhun opiskelemaan oikeustiedettä. Opintopolussa luki että mut on hyväksytty, mutta en oo saannu sähköpostia ollenkaan. Muilla näin vai pitääkö olla huolissaan? :D

Vierailija
316/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikissa (ellei kaikissa) Suomen yliopistoissa ainakin. Tottakai se ei ole pelkästään kieltä, vaan myös kulttuuria ja  kääntämistä yms. 

Vierailija
317/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kieltä eli englantilaista filologiaa voi opiskella mm. Oulun ja Turun yliopistoissa. Heistä tulee kääntäjiä, tulkkeja tai aineenopettajia, mutta hyvän kielitaidon ansiosta monet päätyvät myös yritysmaailmaan monenlaisiin tehtäviin. 

Vierailija
318/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla filologiaa :) sitä varmaan haettiin tässä

Vierailija
319/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut tuloksia metropolian sisustusarkkitehtuurista?

Olen itse nyt reissussa ja avainlukukortti jäi

kotia niin ei pääse opintopolkuun. :/

Kokeet meni kyllä sen verran penkin alle, että

lähinnä vain jännitän paljonko sain pisteitä.

Sisään en pääse nuin huonolla esittäytymisellä. :/

Vierailija
320/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjikt kirjoitti:

Onko tullut tuloksia metropolian sisustusarkkitehtuurista?

Olen itse nyt reissussa ja avainlukukortti jäi

kotia niin ei pääse opintopolkuun. :/

Kokeet meni kyllä sen verran penkin alle, että

lähinnä vain jännitän paljonko sain pisteitä.

Sisään en pääse nuin huonolla esittäytymisellä. :/

Metropolian 3D-animaatiosta ei ole ainakaan kuulunut mitään... metropolia nyt vähän panttaa 😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi