Taco Bell tulee Suomeen - minkä ketjun itse haluaisit?
Ei oikein herätä mitään mielenkiintoa tämä ketju. Itse haluaisin nähdä kaikkein mieluiten MOS Burgerin tai KFC:n.
Toisaalta pidän lähinnä Aasiassa sijaitsevista KFC:eista, missä löytyy menusta tulisuutta ja riisiä, täällä se olisi sitten vaan perunamuusia, joten ehkei haittaakaan kovinkaan paljoa ettei tule...
Kommentit (80)
Noi KFC:n liimalla pienistä paloista kootut kootut "fileet" ei oikein iske.
Pikaruokapaikoista: Panda Express, Carl's jr., Chipotle, In-N-Out
Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Aldo, River Island, Springfield, Sephora, TGI Fridays..
Vierailija kirjoitti:
Starbucks voisi tulla vähän laajemmin kuin pelkästään helsingin lentokentälle. suomalaiset kuitenkin on suuria kahvin kuluttajia, ihmettelen ettei ole tosissaan levinnyt.
Saisi levitä muuallekin Suomeen kuin Helsinkiin, täällä on jo jopa kolme tämän paikan kahvilaa.
Toivoisin Primarkin myymälää Helsinkiin, mutta siinä kävisi niin että koko Suomen nuoriso shoppaisi vaan siellä ja muut kaupat huutaisi tyhjyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Starbucks voisi tulla vähän laajemmin kuin pelkästään helsingin lentokentälle. suomalaiset kuitenkin on suuria kahvin kuluttajia, ihmettelen ettei ole tosissaan levinnyt.
Onhan Helsingin keskustassa ainakin 2.
Suomalaisia on muuallakin kuin Helsingissä.
Kaksi ihmistä on sitä mieltä, että suomalaisia ei ole muualla kuin Helsingissä :(
Onneksi 2 ihmistä on sitä mieltä, että 2 ihmistä ei ole sitä mieltä, että suomalaisia ei ole muualla kuin Helsingissä.
EAT, Lontoossa super suosittu, hyvää ja terveellistä pikaruokaa. Myös Pret A Manger erittäin hyvä.
Naurattaa kyllä nämä teinit ja lampaat, jotka haluavat jotain jenkkiyrityksiä tänne. "Siis ne on vaan niin cooleja!!"
Shake Shack. Siellä söin hiljattain New Yorkin matkalla elämäni parhaan hampurilaisen. Madison Square Parkissa oli aina Shake Shackiin 30 metrin jono. Kadun toisella puolella oli McDonald's, joka oli aina tyhjillään. Tuskinpa tuo kuitenkaan ihan lähiaikoina on Suomeen tulossa, koska sillä ei ole koko maailmassa kuin 134 ravintolaa. Toinen hyvä burgerpaikka, jossa olen ulkomaanmatkalla syönyt, on Hugo's Burger Bar Maltalla. Sitä lienee turha odottaa Suomeen tai mihinkään muuallekaan, koska se ei ole ketju, vaan vain yksi ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kyllä nämä teinit ja lampaat, jotka haluavat jotain jenkkiyrityksiä tänne. "Siis ne on vaan niin cooleja!!"
Tai me oikeasti tykkäämme niiden ruoista... N37
KFC olisi kiva. Toisaalta on kivaa sekin, että on joku "spesiaalipaikka" jossa voi käydä ulkomailla.
Mä en osaa lausua Pret amangeria..jos tietäisin niin sitten se
Chipotle paljon parempi kuin Taco Bell!
Ja lisäksi Shake Shack, Panda Express, Johnny Rockets!
Shake Shack, Sephora, Bershka, Pull&Bear, Footlocker
Kfc ja chipotle. Mä oon käsittänyt että taco bell ei omaa mitään hyvää mainetta siellä jenkeissäkään, mieluummin joku laadukkaampi burritopaikka.