Taco Bell tulee Suomeen - minkä ketjun itse haluaisit?
Ei oikein herätä mitään mielenkiintoa tämä ketju. Itse haluaisin nähdä kaikkein mieluiten MOS Burgerin tai KFC:n.
Toisaalta pidän lähinnä Aasiassa sijaitsevista KFC:eista, missä löytyy menusta tulisuutta ja riisiä, täällä se olisi sitten vaan perunamuusia, joten ehkei haittaakaan kovinkaan paljoa ettei tule...
Kommentit (80)
Eihän nuo terveellistä syötävää ole, mutta Wendy's kelpaisi minulle.
Cosi ja Pinkberry. Käyn noissa aina jenkeissä lomaillessani. Cosissa parhaat salaatit ja Pinkberryn fro yo on parhaan makuista!
En kaipaa noita pikaruokaloita enempää, mutta jenkkiketjuista The Cheesecake Factory olisi minun puolestani erittäin tervetullut!
Domino's pizza. Sellainen ketju oli New Yorkissa aupair aikoinani. Oli mahdottoman hyvää pannupizzan tyylistä pizzaa, vaikka olis ollu vain tomaattikastike ja pelkkä juusto☺
Ei ketjuja. Ennemmin paikallisia pieniä ja omaperäisiä toimijoita.
Bath&bodyworksin haluisin tänne <3
Starbucks voisi tulla vähän laajemmin kuin pelkästään helsingin lentokentälle. suomalaiset kuitenkin on suuria kahvin kuluttajia, ihmettelen ettei ole tosissaan levinnyt.
Joku mistä saisi herkullisia syvän etelän ruokia. Todella mureita, hyvällä marinadilla maustettuja ribsejä ja rapuruokia. Kyllä tuo jo mainittu Kentucky Fried Chicken olisi myös hyvä.
Miksi jotain sydänkohtausruokajenkkiketjuja?
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa noita pikaruokaloita enempää, mutta jenkkiketjuista The Cheesecake Factory olisi minun puolestani erittäin tervetullut!
Tämä ottaisin Suomeen minäkin! Tosin linjoille ehkä paras, että pysyy poissa...
Taco Bell on aivan kammottavaa moskaa.
🇺🇦🇮🇱
Dairy Queen. Suomesta on hävinneet kaikki jätskibaarit.
Mikä se on se donitsiketju siellä?
joku sellanen tänne.
Maha menee kuralle jo tuosta nimestä.