Miten ennenvanhaan selvittiin, kun ei ollut jatkuvasti vesipulloa käteen liimattuna?
Naurettavaa kun teineillä/nuorilla naisilla on jatkuvasti vesipullo mukana ja siitä hörpitään kerran minuutissa. Miten ennen selvittiin ilman?
Kommentit (53)
Mitä se haittaa, että juo paljon vettä.. pysyypähän aineenvaihdunta käynnissä.
Ihmisiä kuoli jatkuvasti janoon, etkö muista kesäisiä katuja vielä 90-luvullakin? Silloin kannatti olla hautausurakoitsija.
Useimmiten kuoltiin siihen paikkaan.
Lopeta jo. Tiedätkö, että et ole ihan terve, jos teet tästä aloituksen joka viikko. Asia ärsyttää sinua selvästi aivan hurjasti, mutta mieti nyt, olisiko tässä maailmassa muutakin pohdittavaa kuin vesipullosta hörppivät ihmiset.
Äläpä ap muuta sano. Olen jo viisikymppinen ja aika monikin nykyajan kotkotus vähän sisäisesti hymyilyttää. Mutta ei se tietenkään minulta pois ole, jos joku haluaa hössöttää.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Tiedätkö, että et ole ihan terve, jos teet tästä aloituksen joka viikko. Asia ärsyttää sinua selvästi aivan hurjasti, mutta mieti nyt, olisiko tässä maailmassa muutakin pohdittavaa kuin vesipullosta hörppivät ihmiset.
Olin tulossa sanomaan samaa :D Täällä on jatkuvasti samat aloitukset: ÄÄÄK ZIIZ ÄKKII NIMI MUN KAKARALLE!!1!1!1 + miksi sitä vettä pitää hörppiä niinku aina?!?!?!? + vaimo sitä, vaimo tätä (ja aloittaja on nainen) jne.
Minä olen kanniskellut vesipulloa vuoooosia joka paikkaan ja kannan tästedeskin. Lähikauppaankin otan pullon mukaan. Joka kerta.
Mikä siinä ärsyttää niin paljon?
Nykyään nuoret naiset urheilee enemmän ja on aktiivisemmin menossa.
Ja vesi pitää ihon hyvänä, olon virkeänä ja vatsan toiminnassa.
Mua huvittaa teidän vanhojen akkojen jatkuva kahvinryystäminen ja valittaminen.
Ainiin ja unohdin älypuhelin-ketjut. Joka päivä joku (tod.näk. samat tyypit) valittavat, kuinka KAIKKI KÄVELEVÄT PÄIN kun pitää toljottaa puhelinta. Kumma kun itse en törmää tällaiseen koskaan enkä kuule kenenkään moista valittavan :D
Minä kannan sitä aika harvoin, mutta nytpä taidan kantaa joka päivä ;D ärsyttäkseni juuri sinun kaltaisia negatiivisia valittajia!
Silloin syötiin enemmän pullaa ja leipää, joka sitoi huonostisulavana paljon nestettä. Suolasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on pelkkä muoti-ilmiö, joka todennäköisesti poistuu parin vuoden sisällä. Ei siis mitään kestävää hyötyä.
Ei minulla todellakaan ole mitään veden juontia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nuoret naiset urheilee enemmän ja on aktiivisemmin menossa.
Ja vesi pitää ihon hyvänä, olon virkeänä ja vatsan toiminnassa.
Mua huvittaa teidän vanhojen akkojen jatkuva kahvinryystäminen ja valittaminen.
Ai urheilee enemmän... Kyllä ennenkin käytiin crosfitissä ja bodypumpissa heinänteon ja navetalla käynnin jälkeen. Siinä puiden halkomisen ja pettuleivän teon välissä.
Kyllä ihmiset ovat vesipulloja kanniskelleet mukanaan vuosikymmenet, ennen se vaan oli joku 0,5l vissypullo vedellä täytettynä tai muovinen Etolasta ostettu. Ja sitä ennen oli patenttikorkillisessa lasipullossa maitoa lounaan seuraksi ja vettä sai ainakin maaseudulla pyytää ohikulkijat talon kaivosta. Ei tietenkään kaikilla ollut vesipullo mukana, mutta eipä ole nykyäänkään.
Miksi kaikki kehitys on "nykyajan kotkotusta"? Nykyään ollaan viisaampia. Itse unohdan helposti juomisen, joten on hyvä olla vesipullo mukana. Nuudun myös herkemmin, jos en juo tarpeeksi vettä. Vesi pitää myös terveenä ja ihon hyvänä. Ei tule vti:tä yhtä helposti. Ja kun kurkkua alkaa kutittaa, niin kyllä vituttaa jos pullo jäi kotiin. Töissä on pakko olla vesipullo mukana, koska joudun puhumaan paljon työssäni. En silti juo vettä litrakaupalla. Mutta olen huomannut, että olo on paljon parempi, kun juon kaksi litraa päivässä kahden desin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat vesipulloja kanniskelleet mukanaan vuosikymmenet, ennen se vaan oli joku 0,5l vissypullo vedellä täytettynä tai muovinen Etolasta ostettu. Ja sitä ennen oli patenttikorkillisessa lasipullossa maitoa lounaan seuraksi ja vettä sai ainakin maaseudulla pyytää ohikulkijat talon kaivosta. Ei tietenkään kaikilla ollut vesipullo mukana, mutta eipä ole nykyäänkään.
Js sitten on ollut kaikenalaisia nahka- ja tuohileileja, ennen noita muita.
Oikeasti mä en käsitä miksi jotakuta häiritsee niin kauheasti se, että jollakulla on vesipullo mukana. Ei ole muilta poissa mun vesipulloni.
Katsotaan onko vesipullot enää kourassa kolmen vuoden päästä... Silloin on varmaan trendikästä olla juomatta.
Ärsyttää minuakin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on pelkkä muoti-ilmiö, joka todennäköisesti poistuu parin vuoden sisään.
Joo hengittäminen ja paskominenkin on vaan muoti-ilmiöitä.
Sen kyllä näkee ulkonäöstä, ketkä juovat vettä ja ketkä pitävät sitä "kotkotuksena kun ei ennenkään".
Eikö sitä vesipulloa voisi kääriä ruskeaa paperipussiin? Sitten ottaisi huikkaa "salaa", etti muut hermostu. Vedenjuojien pitäisi ajatella myös meitä kameleita oman itsekkyytensä keskellä.
Olemalla juomatta?